ОТЧЕТ О РЕЗУЛЬТАТАХ ОТСЛЕЖИВАНИЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТИ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
Про погодження тарифів на перевезення пасажирів і багажу автомобільним транспортом на міських маршрутах
Звіт
про базове відстеження результативності регуляторного акту
Вид та назва регуляторного акту:
Рішення виконавчого комітету міської ради від 16.12.2009 року № 436 “Про погодження тарифів на перевезення пасажирів і багажу автомобільним транспортом на міських маршрутах”.
Назва виконавців заходів відстеження:
Відділ економіки Краснолиманської міської ради, ПП “Луч”.
Цілі прийняття акта:
Приведення тарифів на перевезення пасажирів і багажу автомобільним транспортом на міських маршрутах у відповідність до вартості паливо-мастильних матеріалів, запасних частин, автомобільних шин і інших витрат перевізника, та забезпечення рентабельності роботи автомобільного перевізника.
Строк виконання заходів з відстеження:
13.07.2010 року - 23.07.2010 року
Тип відстеження:
Базове відстеження.
Методи одержання результатів відстеження:
При базовому відстеженні регуляторного акту використовувалися наступні методи одержання результатів:
- статистичні дані (середня вартість паливо-мастильних матеріалів, автошин, середньомісячна заробітна плата водіїв);
- дані надані автоперевізником, розрахунки собівартості перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних.
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу даних основних статей витрат собівартості перевезення пасажирів (вартості паливо-мастильних матеріалів, автомобільних шин, середньомісячної заробітної плати водіїв, тощо).
Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Регулювання тарифів на перевезення пасажирів на міських маршрутах здійснювалося відповідно до розрахунку собівартості перевезення ПП “Луч”, а також вартості перевезення кожного місця багажу. Погодження тарифів на перевезення пасажирів автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в міському сполученні відбулося з 01.01.2010 року - 1,50 грн.
Аналіз основних статей витрат
№ з/п |
Найменування витрат |
Станом на: |
Відхилення, % (ст. 4:ст. 3) |
|
01.01.2010 |
26.07.2010 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Паливо: Бензин А-95, грн./л (без ПДВ) Дизпаливо, грн./л (без ПДВ) Стиснутий газ, грн./л. (без ПДВ) |
6,30 5,25 2,90 |
6,25 5,75 3,30 |
99,2 109,5 113,8 |
2. |
Автошини, грн. (без ПДВ) за од. - РУТА - ПАЗ - ЛАЗ |
358,33 916,67 969,70 |
400,0 1000,0 1125,0 |
111,6 109,1 116,0 |
3. |
Акумулятор 190а, грн. (без ПДВ) |
1260 |
1450 |
115,1 |
4. |
Середньомісячна зарплата водіїв ПП “Луч”, грн |
1090,7 |
1148,5 |
105,3 |
За результатами аналізу за період з 01.01.2010 року по 26.07.2010 року збільшилися в середньому ціни на стиснутий газ на 13,8 %, дизпаливо - на 9,5 %, заробітну плату ПП “Луч” - на 5,3 %, акумулятори (190а) - на 15,1 %. Середнє збільшення вартості по автошинам складає: автобуси марки РУТА - на 11,6 %, марки ПАЗ - на 9,1 %, марки ЛАЗ - на 11,6 %.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Збільшення цін, з початку року, за основними статями витрат приватного підприємства “Луч”, на даний час, не призвело до збитковості підприємства щодо надання послуг з перевезення пасажирів на міських маршрутах.
Аналіз базового відстеження свідчить про те, що рішення виконавчого комітету міської ради від 16.12.2009 року № 436 “Про погодження тарифів на перевезення пасажирів і багажу автомобільним транспортом на міських маршрутах” є актуальним для подальшого забезпечення рентабельності роботи автомобільного перевізника, забезпечення пропорційного співвідношення собівартості перевезення одного пасажира на міських маршрутах з вартістю паливо-мастильних матеріалів, запасних частин, автомобільних шин і інших витрат перевізника.
Тому доцільно залишите дане рішення в діючій редакції без зміни вартості проїзду одного пасажиру автомобільним транспортом на міських маршрутах.
Звіт розроблено відділом економіки міської ради.
Міський голова Л.Г. Перебийніс
23.07.2010