26 липня 2013 року
на базі Донецької торгово- промислової палати відбувся Форум «Брендинг міст- елемент нової економіки»
Організатором Форуму виступила Донецька облдержадміністрація . партнерами- Донецька торгово-промислова палата та Німецьке товариство міжнародного співробітництва GIZ.
Головна мета Форуму – встановлення діалогу між державними структурами, місцевим самоврядуванням, громадськістю та бізнесом, обмін досвідом розробки та реалізації успішних проектів брендингу територій та оцінка їх впливу на регіональний розвиток.
В Форумі взяли участь представники органів місцевого самоврядування, бізнесу, неурядових організацій, засобів масової інформації, фахівці з маркетингу та брендингу територій.
Учасниками Форуму були і предстаники Краснолиманщини.
Основний акцент заходу- брендинг територій як інструмент формування нових « точок росту» економіки.