Відбулась планова розширена апаратна нарада
21 липня 2015 року о 08.00 відбулась планова розширена апаратна нарада при секретарю міської ради Журавльову О.В. за участю начальників управлінь та відділів міської ради, керівників територіальних підрозділів центральної виконавчої влади, бюджетних установ і організацій, сільських та селищних голів. Розглянуті питання: - про підсумки збирання врожаю ранніх зернових культур. За підсумками апаратної наради надані доручення та встановлено терміни їх виконання.
КРАСНОЛИМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
Виконавчий комітет
виписка з протоколу
засідання виконавчого комітету
від |
16.07.2015 |
№ |
ПР-2 |
м. Красний Лиман |
|
|
|
|
|
|
|
СЛУХАЛИ: Інформацію про хід виконання рішення виконавчого комітету Краснолиманської міської ради від 23.01.2014 р. № 1 «Про виконання Програми зайнятості населення міста Красний Лиман на період до 2017 року»
ДОПОВІДАЛА: Єрьоменко Т.А. – директор міського центру зайнятості
ВИРІШИЛИ: 1. Інформацію про хід виконання рішення виконавчого комітету Краснолиманської міської ради від 23.01.2014 р. № 1 «Про виконання Програми зайнятості населення міста Красний Лиман на період до 2017 року» прийняти до відома.
2. Посилити роз’яснювальну роботу з підприємствами, установами, організаціями та населенням щодо діючих норм чинного законодавства для внутрішньо переміщених осіб (Колесников, Єрьоменко).
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Колесникова О.О.
Секретар міської ради О.В. Журавльов
Виконання напрямів та заходів
щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення до 2017 року
за 1 півріччя 2015 р.
|
Найменування напряму (заходу) |
Виконавці |
Строк виконання |
Виконання |
|||
1. Розширення сфери застосування праці та стимулювання заінтересованості роботодавців у створенні нових робочих місць |
|||||||
1.1 |
При укладанні договорів купівлі – продажу об’єктів приватизації передбачити вимоги щодо збереження і раціонального використання наявності кількості робочих місць. Передбачити в колективних договорах у разі подальшого відчуження об’єктів зобов’язання щодо збереження та раціонального використання наявної кількості робочих місць |
Виконавчий комітет міської ради, Управління соціального захисту населення |
до 2017 року |
При укладанні колективних договорів на підприємствах , установах та організаціях міста передбачається пункт щодо збереження та раціонального використання наявної кількості робочих місць у разі реорганізації, відчуження підприємств.
|
|||
1.3 |
Сприяти створенню нових робочих місць, в т.ч. шляхом виплати компенсації роботодавцю в розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за відповідну особу |
Виконком міської ради, роботодавці міста, міський центр зайнятості |
до 2017 року |
За 1 півріччя 2015 р. надано компенсацію фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 6 роботодавцям для працевлаштування 6 осіб.
|
|||
1.4 |
З метою координації зусиль щодо ефективного використання трудових ресурсів, збереження діючих та створення нових робочих місць, продовжити роботу робочої групи з легалізації трудових відносин, виплати заробітної плати та зайнятості населення а саме: |
Виконком міської ради
|
до 2017 року |
З метою реалізації заходів стратегії подолання бідності на території Краснолиманської міської ради, координації зусиль щодо ефективного використання трудових ресурсів, збереження діючих та створення нових робочих місць, легалізації трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками, керуючись ст.34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні» рішенням виконавчого комітету від 18.06.2015р створено комісію та робочу групу з питань виплати заробітної плати та зайнятості населення Краснолиманської міської ради. Членами робочої групи будуть проводитися територіальні рейди-обстеження стану оформлення трудових відносин роботодавців з найманими працівниками. Членами комісії проводиться роз»яснювальна робота серед роботодавців щодо дотримання ними вимог чинного трудового законодавства в частині використання найманої робочої сили та запобігання фактам нелегальним трудовим відносинам. Комісія здійснює контроль за додержанням державних соціальних гарантій у сфері праці, підвищення рівня соціальної захищеності найманих працівників та відповідальності роботодавців за використанням їх праці, запобігання проявам «тіньової» зайнятості, забезпечення повноти сплати єдиного внеску, страхових внесків та податків до місцевих бюджетів.
|
|||
1.4.1 |
Проводити аналіз використання найманої робочої сили підприємствами та суб’єктами підприємницької діяльності міста |
Управління соціального захисту населення |
до 2017 року |
Робочою групою з виплати заробітної плати та зайнятості населення за даними суб’єктів підприємницької діяльності та за звітними даними планується проводення аналізу використання найманої робочої сили підприємствами та суб»єктами підприємницької діяльності. |
|||
1.4.2 |
Інформувати на засіданнях виконавчого комітету міської ради про підсумки роботи робочої групи з легалізації трудових відносин |
Управління соціального захисту населення |
Щопівроку |
Протягом І півріччя 2015 р. проведено 4 засідання робочої групи з питань ї виплати заробітної плати та зайнятості населення з питань щодо змін в законодавстві щодо використання суб’єктами господарювання неоформлених найманих працівників та внесення пропозицій щодо роботи робочої групи . |
|||
1.5 |
Постійно оновлювати банк даних прогнозної кількості нових робочих місць з метою своєчасної організації професійної підготовки незайнятого населення для комплектування новостворених робочих місць |
Виконавчий комітет міської ради, Управління соціального захисту населення, Центр зайнятості |
до 2017 року. |
Протягом 2014 р. на виконання доручення Міністерства соціальної політики України від 21.03.2014 № 87/0/15-13/021 з метою реалізації положень Закону України „Про зайнятість населення ”, зокрема статей 14 та 25 , щодо моніторингу створення нових робочих місць були направлені анкети з питань здійснення моніторингу створення робочих місць на підприємстві до 2015 року. |
|||
1.6 |
З метою орієнтації безробітних на підприємницьку діяльність, продовжити поповнення банку вдалих бізнес ідей з різних видів діяльності |
Виконавчий комітет міської ради, Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
З метою орієнтації безробітних на підприємницьку діяльність, постійно поповнюється банк вдалих бізнес ідей з різних видів діяльності |
|||
1.7 |
Сприяти розвитку підприємницької ініціативи серед безробітних шляхом організацій відповідної професійної підготовки та надання одноразової виплати допомоги по безробіттю для відкриття власної справи. |
Виконавчий комітет міської ради, Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
З метою самостійної зайнятості громадян, в центрі зайнятості діє консультаційний пункт з питань організації та провадження підприємницької діяльності. З початку року надано 20 консультацій. Одноразову виплату допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності надано 6 особам (40% до Програми зайнятості). Проекти бізнес-планів були за темами: «Виготовлення трикотажного та в’язаного одягу», «Інтернет-магазин», «Надання парикмахерських послуг», організація та проведення кусів з англійської мови «Поліглот», «Роздрібна торгівля одягом в спеціалізованих магазинах». |
|||
1.9 |
Для якісного та швидкого задоволення потреб роботодавців у робочій силі при виконанні певних видів робіт, які потребують тимчасових працівників, продовжити поповнення банку даних шукачів роботи, що виявили бажання прийняти участь у громадських роботах. |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
За 1 півріччя 2015 р. було укладено договір з КП «Краснолиманський Зеленбуд» про спільну діяльність в організації оплачуваних громадських робіт. Всього отримали можливість придбати тимчасову роботу 361 громадян, (113% до Програми зайнятості), в т.ч. 359 осіб брали участь у громадських роботах, 2 осіб у інших роботах тимчасового характеру. |
|||
1.10 |
З метою зменшення напруги на ринку праці в сільській місцевості: |
|
|
|
|||
1.10.1 |
Продовжити практику проведення виїзних «мобільних офісів»
|
Виконавчий комітет міської ради, Управління соціального захисту населення, Міський центр зайнятості |
За графіком |
Постійно, згідно з затвердженим графіком проводиться прийом громадян на виїзних „мобільних офісах ”. Так, за І півріччя 2015 рік було проведено , 18 виїздів „мобільного офісу ”, та прийнято 583 громадян з питань щодо: - допомоги на дітей згідно з Законом України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми; - житлових субсидій; - надання пільг ветеранам війни, праці, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, та іншим пільговикам ; - державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; - державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам та ін. - взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, переміщених з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО. |
|||
1.10.2 |
Постійно оновлювати інформаційні куточки Державної служби зайнятості в сільських та селищних радах |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
Інформаційні куточки Державної служби зайнятості, які розташовані в 12 сільських та селищних радах оновлюються постійно |
|||
1.10.3 |
Для запобігання тіньової зайнятості проводити обмін інформацією з головами сільських та селищних рад щодо безробітних, перебуваючих на обліку в міському центрі зайнятості |
Міський центр зайнятості Голови сільських та селищних рад |
Постійно |
Обмін інформацією з головами сільських та селищних рад щодо безробітних, перебуваючих на обліку в міському центрі зайнятості здійснюється на апаратних нарадах виконкому. |
|||
1.10.4 |
Сприяти розвитку сільського "зеленого" туризму в сільській місцевості шляхом:
|
Виконавчий комітет міської ради, Міський центр зайнятості |
Постійно |
В березні 2015 р. на веб-порталі Краснолиманської міської ради була розміщена інформація стосовно отримання одноразової виплати для зайняття підприємницькою діяльністю в т.ч. вимушено переміщеними особами |
|
||
|
|||||||
|
|
|
|
|
|||
2.1 |
Аналізувати дотримання вимог існуючих законодавчих актів на підприємствах щодо забезпечення організації професійного навчання та підвищення кваліфікації робочих кадрів на виробництві |
Управління соціального захисту населення |
до 2017 року |
Професійне навчання на виробництві здійснюється відповідно до нормативно-правових актів у галузях освіти, праці, що регулюють суспільні відносини в сфері забезпечення підприємств кваліфікованим і конкурентоспроможним персоналом. В першу чергу на підприємствах міста при організації навчання персоналу визначається потреба в професійному навчанні шляхом проведення опитування керівників , фахівців, робітників підрозділів та аналізу результатів роботи підприємства, плану його розвитку, тестування працівників. В першу чергу приймається до уваги перспектива реструктуризації, технічного переоснащення підприємства, впровадження нових технологій. Фактором, що обумовлює потребу в навчанні працівників є також конкурентоспроможність продукції підприємства, поломка обладнання, зміни в законодавстві, технології виробництва. У разі професійного навчання робітників на підприємствах міста застосовується підготовка та перепідготовка, підвищення кваліфікації. Якщо необхідно підвищити кваліфікаційний рівень робітників, то застосовуються виробничо-технічні курси , а для вивчення робітниками нового обладнання , виробів, товарів, матеріалів, технологічних процесів, засобів механізації застосовуються курси цільового призначення. Навчання працівників найчастіше здійснюється безпосередньо на підприємствах. Поза межами підприємства здійснюється довгострокове підвищення кваліфікації та стажування керівних працівників та спеціалістів. Серед підприємств міста, які мають високі показники та ефективно займаються навчанням кадрів на виробництві локомотивне депо, станція Красний Лиман, вагонне депо, центральна районна лікарня, дистанція колії, центр по вантажно-розвантажувальній роботі, міський відділ освіти. Навчання працівників кадрових служб здійснюється в таких напрямках: самоосвіта, заочна форма навчання в навчальних закладах, семінари, курси підвищення кваліфікації. Навчання проходять в учбово-консультаційних центрах м. Краматорська, Донецька, Харкова, Києва. Семінарські заняття проводяться безпосередньо на підприємствах та організаціях. При організації навчання кадрів безпосередньо на виробництві проблемним питанням є визначення обсягів фінансування навчання кадрів на підприємстві, а також підбір педагогічних кадрів для професійного навчання персоналу підприємства. |
|||
2.2 |
Вивчати потребу роботодавців у працівниках шляхом професійної підготовки та забезпечити потребу підприємств, організацій, установ у робочій силі |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
Міським центром зайнятості постійно проводиться опитування роботодавців шляхом акнкетування з метою якісного задоволення потреб роботодавців у кваліфікованих кадрах та перспективну потребу. |
|||
2.3 |
Систематично здійснювати роботу щодо роз’яснення роботодавцям можливостей державної служби зайнятості з питань професійного навчання безробітних під замовлення роботодавців |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
Міськцентром зайнятості за 1 півріччя 2015 року були проведені: 19.02.2015р. семінар «Професійне навчання незайнятого населення під замовлення роботодавців – дієва допомога служби зайнятості у вирішенні кадрових проблем» 26.02.2015р. семінар “Легальна робота – соціальна захищеність і соціальна відповідальність” 05.03.2015р. семінар «Особливості соціального захисту та шляхи вирішення проблем працевлаштування соціально незахищених категорій населення» 19.03.2015р. семінар «Роз’яснення порядку видачі ваучерів для підтримання конкурентоспроможності осіб на ринку 23.04.15 “Розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення. Аналіз практичних ситуацій” 30.04.15 Легалізація трудових відносин і робочих місць на ринку праці” 14.05.15 Шляхи подальшого вдосконалення співпраці центру зайнятості із кадровими службами, спрямованої на зміцнення кадрового потенціалу підприємств» 28.05.15 «Спільна діяльність центру зайнятості і роботодавців у сприянні працевлаштування осіб, які мають додаткові соціальні гарантії» 11.06.15 «Підвищення конкурентоспроможності осіб на ринку праці, зокрема отримуючи ваучери для підвищення кваліфікації працівників» 25.06.15 “Легальна зайнятість – запорука гідного рівня життя та належного соціального захисту праці» проведення «круглого столу» : 19.02.2015р. на тему «Основні напрямки взаємодії роботодавців зі службою зайнятості», 22.04.15 на тему: «Права, обов’язки та можливості роботодавця у сфері зайнятості населення» |
|||
2.4 |
З метою відтворення та підвищення якості трудового потенціалу проводити роботу щодо професійного навчання та підвищення кваліфікації робочих кадрів на виробництві. Забезпечити постійне навчання основам комп’ютерної грамотності безробітних на базі комп’ютерного класу у центрі зайнятості |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
З метою забезпечення підвищення кваліфікації безробітних шляхом поглиблення, розширення й оновлення їх професійних знань, умінь та навичок протягом 1 півріччя 2015р. за сприянням служби зайнятості проходили профнавчання 69 чол. (37 % до Програми зайнятості). Навчання здійснювалось за наступними професіями: водій автотранспортних засобів, офіціант, продавець продовольчих та непродовольчих товарів, робітник фермерського господарства, бухгалтер, економіст, пожежний-рятувальник, водолаз та ін. Закінчили навчання 64 чол., з них працевлаштувались після закінчення навчання 63 особи, або 98%. |
|||
2.7. |
Сприяти підтриманню конкурентоспроможності осіб, старших від 45 років шляхом перепідготовки, спеціалізації, підвищення кваліфікації за професіями та спеціальностями для пріоритетних видів економічної діяльності |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
Для підвищення конкурентоспроможності осіб на ринку праці, міським центром зайнятості за 1 півріччя 2015 року видано 4 ваучери, на підставі яких буде здійснюватись підготовка за професією «бджоляр».
|
|||
2.9 |
Проводити аналіз забезпечення зайнятості випускників загальноосвітніх закладів |
Координаційний комітет сприяння зайнятості. Відділ освіти, іфддфл ц чправах сім’ї, молоді та спорту, Міський центр зайнятості |
|
Протягом 1 півріччя 2015 р. на обліку в Краснолиманському міськцентрі зайнятості випускники загальноосвітніх закладів не перебували |
|||
2.10 |
Постійно оновлювати інформаційні куточки Державної служби зайнятості в загальноосвітніх школах |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
Інформаційні куточки Державної служби зайнятості в загальноосвітніх школах оновлюються. |
|||
|
|||||||
3.2 |
З метою запобігання торгівлі людьми, попередження нелегального працевлаштування за кордоном, поліпшення стану захисту прав і свобод громадян, які виїжджають на роботу за межі України, проводити роботу щодо роз’яснення діючого законодавства, що регулює питання посередницьких послуг, працевлаштування громадян України за кордоном |
Управління соціального захисту населення, Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
В зв’язку з прийняттям Закону України «Про протидію торгівлі людьми» , затвердженими відповідними постановами Кабміну України , прийнятим рішенням Донецької регіональної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, попередження насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми (№ 1/3 від 22.03.2013р.) Лігою по завданню Мінсоцполітики України при підтримці облдержадміністрації і ОБСЄ- підготовлена програма навчання держслужбовців. Приймали участь у роботі мультидисциплінарному тренінгу на тему «Протидія торгівлі людьми, виявлення постраждалих і робота з ними», який був проведені досвідченими тренерами –викладачами Ліги у м. Слов’янськ. |
|||
3.3 |
Забезпечити надання інформаційної та консультаційної допомоги суб»єктам соціально-трудових відносин щодо укладання та реалізації колективних договорів і угод |
Управління соціального захисту населення |
до 2017 року |
Протягом І півріччя 2015 року проводилась методична роз’яснювальна робота з питань законодавства про працю. Керівникам та членам профспілок підприємств, установ, організацій міста було надано 20консультацій щодо порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, щодо реєстрації колективних договорів, внесення змін і доповнень до них у розділі «Оплата праці», щодо оплати праці кваліфікованим працівникам, згідно регіональної та генеральної угод. Зареєстровано колективних договорів –13, змін та доповнень до колективних договорів зареєстровано-13. |
|||
3.4 |
Здійснювати контроль за виконанням на підприємствах, в установах та організаціях міста умов колективних договорів з метою регулювання продуктивної зайнятості, посилення функцій соціального захисту працюючих |
Управління соціального захисту населення |
до 2017 року |
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.1996р. № 906 «Про створення державної інспекції праці Міністерства праці» п.6 контроль за виконанням на підприємствах, в установах та організаціях міста умов колективних договорів покладено на Територіальну державну інспекцію праці. Відповідно до положення про управління праці та соціального захисту населення, сектором з питань праці здійснюється аналіз стану укладення колективних договорів на території міської ради, забезпечується в межах своїх повноважень дотримання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально трудових відносин, а саме наявність положень щодо виплати заробітної плати не нижче рівня встановленої мінімальної, поетапне підвищення , своєчасність її виплати; недопущення скорочення робочих місць, а також наявність положень про гендерну рівність. Консультації керівникам підприємств, установ, організацій та направлені до них листи, носять рекомендаційний характер та пропонуються прийняти до уваги надані рекомендації під час укладання колективних договорів або внесення змін і доповнень до них. |
|||
|
|||||||
4.1 |
Сприяти працевлаштуванню на перше робоче місце за отриманою професією (спеціальністю) насамперед молоді та осіб з інвалідністю, осіб інших соціально вразливих верств населення |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
За 1 півріччя 2015 року мали статус безробітного 5 осіб, які закінчили або припинили навчання у вищих та професійно-технічних закладах освіти, 1 з них була працевлаштована, 4 чол. Станом на 01.07.15 р. перебувають на обліку. |
|||
4.3 |
Надавати комплексні профорієнтаційні послуги учням, випускникам загальноосвітніх шкіл, проводити індивідуальну роботу з кожною особою з числа неповнолітніх дітей, дітей-сиріт, та дітей, позбавлених батьківського піклування |
Відділ у справах сім»ї, молоді та спорту, Служба у справах неповнолітніх, Центр соціальних служб для сім»ї, дітей та молоді, Міський центр зайнятості
|
до 2017 року |
Рішенням виконавчого комітету Краснолиманської міської ради № 293 від 20.11.2013 р. затверджена “Профорієнтаційна програма міста Красний Лиман на 2014-2017 роки”. За січень – червень 2015 р. надано 6129 послуги (4011 профінформаційних та 2118 профконсультаційних) 1885 особам, з них 977 осіб мали статус безробітного, 290 осіб, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, 534 чол. – учні загальноосвітніх шкіл. |
|||
4.5 |
Сприяти зайнятості інвалідів шляхом їх працевлаштування, професійної підготовки та перепідготовки |
Управління соціального захисту населення, Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
Звернення інвалідів в УСЗН за1 півріччя 2015 року щодо: працевлаштування - не зареєстровано , професійного навчання, перепідготовки – не зареєстровано. Всього за 1 півріччя 2015 р. в міськцентрі зайнятості перебувало на обліку як безробітні 42 інвалідів, з них працевлаштувались 2 чол., брали участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру 3 чол., Станом на кінець звітного періоду на обліку як безробітні в центрі зайнятості перебувають 24 інваліди. |
|||
4.7 |
Забезпечити надання профорієнтаційних послуг особам з обмеженими можливостями, в т.ч. з вадами зору, з метою прискорення їх адаптації до умов ринку праці та професійної інтеграції в суспільство |
Управління соціального захисту населення, Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
За 1 півріччя 2015 р. 24 чол., 40 осіб, які мають інвалідність отримали профорієнтаційні послуги. |
|||
|
Оновлювати банк наявності вакансій для працевлаштування інвалідів, враховуючи можливість надомної праці |
Управління соціального захисту населення, Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
Постійно оновлюється банк наявності вакансій для працевлаштування інвалідів. |
|||
|
З метою подолання проблем «родинного безробіття» проводити моніторинг соціального захисту осіб, семінари та забезпечити адресну допомогу у сприянні працевлаштуванню осіб, які відносяться до даної категорії |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
За 1 півріччя 2015 р. мали статус безробітного 33 особи з числа родинного безробіття (виховують без одного з подружжя дитину віком до 14 років або дитину – інваліда), яким надано індивідуальні профконсультаційні та профінформаційні послуги |
|||
|
Для відновлення мотивації до праці безробітних, що перебувають на обліку в центрі зайнятості більше 9 місяців, продовжити проведення цільових семінарів |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
Протягом 1 півріччя 2015 р. проведено 28 семінарів для окремих категорій громадян, в т.ч. за участю інвалідів |
|||
5. Забезпечення розвитку системи професійної орієнтації населення |
|||||||
5.1 |
Надавати адресні профорієнтаційні послуги особам з інвалідністю з урахуванням їх особистих потреб, ступеня втрати здоров’я, обмеження життєдіяльності та потреб ринку праці та проводити аналіз результатів профорієнтаційної роботи за такими показниками: кількість здійснених профорієнтаційних заходів та наданих послуг, чисельність осіб, охоплених такими послугами. |
Управління соціального захисту населення, Відділ у справах сім»ї, молоді та спорту, Міський центр зайнятості
|
до 2017 року. |
За 1 півріччя 2015 р. 40 чол., які мають інвалідність надано отримали профорієнтаційні послуги, проведено 1 профконсультаційний захід для осіб з особливими потребами |
|||
5.2 |
Забезпечувати надання на належному рівні профорієнтаційних послуг випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, які не працевлаштовані та не навчаються, з метою усвідомленого вибору ними актуальних на ринку праці професій, а також подальшого навчання та працевлаштування. |
Міський центр зайнятості Центр соціальних служб для сім»ї, дітей та молоді |
до 2017 року |
За 1 півріччя 2015 р. на обліку як безробітних осіб з числа випускників загальноосвітніх навчальних закладів не перебувало |
|||
5.4 |
Проводити профорієнтаційну роботу з молоддю із залученням організацій роботодавців та їх об’єднань, організацій профспілок та їх об’єднань з метою мотивації до вибору робітничих професій, необхідних у реальному секторі економіки. |
Відділ у справах сім»ї, молоді та спорту, Центр соціальних служб для сім»ї, дітей та молоді Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
З метою інформування громадськості щодо практичної роботи служби зайнятості, координації зусиль соціальних партнерів та налагодження системи професійної орієнтації населення в місті Красний Лиман, 26.03.2015 року був проведений «круглий стіл» на тему: «Організація профорієнтаційної роботи в ЗОШ». В роботі заходу взяли участь представники міського центру зайнятості, психологи шкіл міста. Рішенням виконавчого комітету Краснолиманської міської ради № 293 від 20.11.2013 р. затверджена “Профорієнтаційна програма міста Красний Лиман на 2014-2017 роки”. За січень – червень 2015 р. надано 6129 послуги (4011 профінформаційних та 2118 профконсультаційних) 1885 особам, з них 977 осіб мали статус безробітного, 290 осіб, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, 534 чол. – учні загальноосвітніх шкіл. За 1 півріччя 2015 р. у ЗОШ міста та району було проведено 10 профорієнтаційних (уроків) семінарів для учнівської молоді |
|||
5.6 |
Забезпечувати професійну переорієнтацію незайнятого населення, в тому числі молоді, вивільнюваних працівників та працюючого персоналу з урахуванням потреб особистості, виробництва та ринку праці. |
Міський центр зайнятості, |
до 2017 року. |
Протягом року в Краснолиманському МЦЗ проведено 6 профорієнтаційних семінари "Оволодій новою професією" |
|||
5.7 |
Забезпечити надання профорієнтаційних послуг особам віком старше 45 років з метою формування в них конструктивної стратегії поведінки на ринку праці, сприяння підвищенню соціальної та професійної мобільності, мотивації до легальної зайнятості в Україні. |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
Протягом 1 півріччя 2015 р. проведені 5 профінформаційних семінари для осіб віком старше 45 років |
|||
5.9 |
Забезпечувати висвітлення питань професійної орієнтації населення у державних засобах масової інформації. |
Газета «Зоря», Міський центр зайнятості, Відділ освіти |
до 2017 року |
Після проведення профорієнтаційних масових заходів розміщувався прес-реліз на ТРК «SaNet», на сайті міської ради, в місцевих газетах «Зоря» та «Лиманская сторона» |
|||
5.10 |
Сприяти створенню сучасної матеріально-технічної бази для професійної орієнтації населення у державній службі зайнятості та загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах шляхом залучення коштів роботодавців, а також коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття відповідно до Законів України “Про зайнятість населення” та “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”. |
Міський центр зайнятості |
до 2017 року |
З метою професійної орієнтації, самовизначення, інформування щодо вступу в навчальні заклади в школах міста та району розміщено 14 профорієнтаційних терміналів |
|||
Інформація про хід виконання
Програми зайнятості населення
м. Красний Лиман
за 1 півріччя 2015 року
Протягом 1 півріччя 2015 року в міському центрі зайнятості мали статус безробітного 1112 чол., що на 195 чол. більше, ніж за аналогічний період минулого року. Кількість зареєстрованих безробітних на кінець червня 2015 р. становить 533 чол., з них:
Кількість зареєстрованих безробітних за причинами незайнятості, на кінець червня 2015 року становить:
- особи, які не були зайняті до 1 року – 375 чол. (70%), з них
- особи, які не були зайняті з різних причин більше 1 року – 158 чол. (30%)
Кількість зареєстрованих безробітних за освітою, на кінець червня 2015 року становить:
За звітний період із числа осіб, які мали статус безробітного працевлаштувались 157 чол., що на 22 чол. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Кількість зареєстрованих безробітних, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню за 1 півріччя 2015 р. становить 318 осіб. Працевлаштувались з даної категорії 35 чол., проходили професійне навчання 17 чол., брали участь у громадських роботах 115, у інших роботах тимчасового характеру 2 чол., отримали профорієнтаційні послуги 290 чол. Станом на кінець звітного періоду, кількість зареєстрованих безробітних, які мають право на додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню становить 177 осіб.
На кінець червня 2015 року у базі даних міського центру зайнятості налічувалось 7 вакансій, всього протягом звітного періоду роботодавці надали 167 вакансій. Середня тривалість укомплектування вакансій становить 8 календарних днів.
За 1 півріччя 2015 р. було укладено договір з КП «Краснолиманський Зеленбуд» про спільну діяльність в організації оплачуваних громадських робіт. Всього отримали можливість придбати тимчасову роботу 361 громадян, (113% до Програми зайнятості), в т.ч. 359 осіб брали участь у громадських роботах, 2 осіб у інших роботах тимчасового характеру.
Надано компенсацію фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 6 роботодавцям для працевлаштування 6 осіб.
З метою самостійної зайнятості громадян, в центрі зайнятості діє консультаційний пункт з питань організації та провадження підприємницької діяльності. З початку року надано 20 консультацій. Одноразову виплату допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності надано 6 особам (40% до Програми зайнятості). Проекти бізнес-планів були за темами: «Виготовлення трикотажного та в’язаного одягу», «Інтернет-магазин», «Надання парикмахерських послуг», організація та проведення кусів з англійської мови «Поліглот», «Роздрібна торгівля одягом в спеціалізованих магазинах».
З метою забезпечення підвищення кваліфікації безробітних шляхом поглиблення, розширення й оновлення їх професійних знань, умінь та навичок протягом 1 півріччя 2015р. за сприянням служби зайнятості проходили профнавчання 69 чол. (37 % до Програми зайнятості). Навчання здійснювалось за наступними професіями: водій автотранспортних засобів, офіціант, продавець продовольчих та непродовольчих товарів, робітник фермерського господарства, бухгалтер, економіст, пожежний-рятувальник, водолаз та ін. Закінчили навчання 64 чол., з них працевлаштувались після закінчення навчання 63 особи, або 98%.
Для підвищення конкурентоспроможності осіб на ринку праці, міським центром зайнятості за 1 півріччя 2015 року видано 4 ваучери, на підставі яких буде здійснюватись підготовка за професією «бджоляр».
За період з 1 жовтня 2014 р. по 1 липня 2015 року до Краснолиманського міського центру зайнятості звернулися за допомогою у працевлаштуванні 179 внутрішньо переміщених осіб (ВПО), з них станом на 01.07.15 р. 90 осіб мають статус безробітного.
Міський центр зайнятості сприяв працевлаштуванню 24 таких громадян за професіями: методист, вихователь, сестра медична, кочегар-випалювач, бухгалтер, електромонтер, водій навантажувача, водолаз та ін., 3 чол. були працевлаштовані безпосередньо в Краснолиманський міськцентр зайнятості, 3 чол. організували власну справу.
У громадських роботах прийняли участь 32 ВПО.
Підвищення кваліфікації проходили 9 осіб:
- 3 чол. за напрямком «Основи підприємницької діяльності»,
- 1 чол. шляхом стажування за професією електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування
- 1 чол. шляхом стажування за професією «вантажник»
- 1 чол. пройшов навчання за професією «водолаз»
- 2 чол. шляхом стажування за професією «водій»
- 1 чол. шляхом стажування за професією «бухгалтер».
Станом на кінець червня 2015 р. всі ці особи були працевлаштовані.
Профорієнтаційні послуги з числа ВПО в Краснолиманському міськцентрі зайнятості отримували 262 чол. Крім того, з лютого 2015р. запроваджено щотижневий профінформаційний семінар для ВПО із залученням психологів Центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, представників громадської організації «Промір», управління соціального захисту населення та пенсійного фонду. Вже проведено 18 таких семінарів за участю 116 осіб. Також проводяться виїзні акції у місця компактного проживання внутрішньо переміщених осіб мобільною групою з комплексного вирішення питань працевлаштування. Всього за звітний період було здійснено 15 таких акцій.
Рішенням виконавчого комітету Краснолиманської міської ради № 293 від 20.11.2013 р. затверджена “Профорієнтаційна програма міста Красний Лиман на 2014-2017 роки”. За січень – червень 2015 р. надано 6129 послуги (4011 профінформаційних та 2118 профконсультаційних) 1885 особам, з них 977 осіб мали статус безробітного, 290 осіб, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, 534 чол. – учні загальноосвітніх шкіл.
Директор Краснолиманського
міськцентру зайнятості Т.А.Єрьоменко
Інформація про надання соціальних послуг
незайнятому населенню
за 1 півріччя 2015 р.
Показники |
Програма зайнятості 2015 року |
Фактично надані послуги
|
|||
1 півріччя 2014 |
1 півріччя 2015 |
% до Програми зайнятості (4:2) |
% 2015 р. до 2014 р. |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Чисельність осіб, які мають статус безробітного |
1300 |
917 |
1112 |
86 |
121 |
Чисельність працевлаштованих осіб з числа зареєстрованих безробітних |
335 |
135 |
157 |
47 |
116 |
Чисельність зареєстрованих безробітних, які проходили професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації |
185 |
51 |
69 |
37 |
135 |
Чисельність осіб, залучених до участі у громадських та інших роботах тимчасового характеру |
320 |
186 |
361 |
113 |
194 |
Чисельність осіб, які організували власну справу |
15 |
5 |
5 |
33 |
100 |