Спілкування з Пенсійним фондом у зручніший і оперативний спосіб
Володіти інформацією з пенсійного забезпечення дуже важливо особливо коли її можливо отримати у зручніший і оперативніший спосіб. Саме таким необхідним і корисним для кожної людини інформаційним ресурсом дедалі стає веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
На сторінках веб-порталу розміщується інформація, призначена для різних користувачів та різноманітних потреб: від текстів законодавчих актів до графіків прийому кepiвників та спеціалістів управлінь Фонду області. На порталі наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій. Кoжен зареєстрований кoристувач може через портал звернутись до територіального органу Пенсійного фонду для отримання довідок, інших документів у паперовому вигляді, а також записатись на прийом до кepiвника.
Пенсіонерів здебільшого цікавить можливість отримання даних з власної пенсійної справи у будь-який час без відвідування Пенсійного фонду.
Цільова аудиторія веб-порталу постійно розширюється. Якщо 5 років тому люди дійсно починали активно цікавитись пенсійними питаннями та звертались до територіальних органів Пенсійного фонду з питань майбутньої пенсії перед настанням пенсійного віку, то сьогодні такі звернення є значно молодшими. До веб-порталу звертаються студенти, особи, які знаходяться у соціальній відпустці по догляду за дитиною, працюючі (у тому числі за кордоном) та інші.
Найчастіші питання, які їх хвилюють це: «Який необхідний стаж для нарахування пенсії?», «Які виплати із отриманого доходу враховуються для майбутньої пенсії?», «Як самостійно розрахувати страховий стаж?» та «Як і де дізнатись, чи сплачує роботодавець страхові внески і з якої заробітної плати?».
Перевагою реєстрації на порталі є можливість застрахованої особи легко контролювати свого роботодавця на предмет сплати єдиного соціального внеску. При виникненні питань, що стосуються нарахувань заробітної плати по «гарячих слідах» розпочати їх вирішувати, не чекати, коли настане пенсійний вік і час зітре сліди діяльності роботодавця. Отже, у кожного власника особистого електронного кабінету з’являється можливість оперативно реагувати на будь-які колізії із заробітної платою або страховим стажем починаючи з 2000 року.
В повному обсязі всі можливості порталу доступні тим користувачам, які використовують для авторизації на порталі електронний цифровий підпис. В такому випадку з реєстру застрахованих осіб на перегляд надаються такі дані:
- анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);
- адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);
- дані паспорту (серія; номер; дата видачі; ким видано);
- дані страхового свідоцтва (номер; дата видачі; ким видано);
- дані електронного пенсійного посвідчення (номер; дата видачі; ким видано);
- дані про перетин кордону зони АТО - для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО та дата перетину кордону зони АТО);
- дані про заробітну плату особи – інформація надається по роках у розрізі страхувальників. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;
- дані про страховий стаж особи (кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається починаючи з 2000 року).
Для отримання доступу до порталу дистанційно достатньо зайти на електронну адресу (portal.pfu.gov.ua), маючі ключі електронного цифрового підпису або електронне пенсійне посвідчення, яке одночасно є платіжною карткою, та зареєструватися.
У випадку відсутності електронного цифрового підпису для реєстрації необхідно здійснити наступні кроки:
Крок 1. Звернутися до територіального управління Пенсійного фонду з паспортом, заповнити заяву та отримати індивідуальний реєстраційний код.
Крок 2. Зайти на електронну адресу portal.pfu.gov.ua, натиснути «Реєстрація» та заповнити необхідні дані (реєстраційний код, отриманий в органі Пенсійного фонду, зазначити свій логін та пароль, вказати свою електронну поштову скриньку);
Крок 3. Зайти в свою електронну поштову скриньку і отримати лист про підтвердження реєстрації на веб-порталі.
Користувачів веб-порталу приємно вразять нові функціональні можливості та оновлений дизайн сервісу, значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.
Як показує практика, такий спосіб отримання інформації через ресурси веб-порталу електронних послуг спрощує спілкування з питань пенсійного забезпечення без черг і зайвих витрат часу.
Для реєстрації та отримання коду Вам необхідно звернутися до управління Пенсійного фонду України в м. Красний Лиман Донецької області за адресою м. Лиман, вул.Незалежності буд. 15 кабінет № 3.
Отримати консультацію можно за телефоном (06261) 4-12-96