Реалізація державної політики у сфері пенсійного забезпечення
Підсумки роботи управління ПФУ у м. Красний Лиман за I квартал 2015 року щодо реалізації державної політики у сфері пенсійного забезпечення.
Робота управління Пенсійного фонду України в м. Красний Лиман була спрямована на виконання заходів, передбачених планом роботи управління, на забезпечення сталого функціювання системи пенсійного забезпечення в місті та районі, на виконання Законів України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи», розпоряджень Кабінету Міністрів України та постанов правління Пенсійного фонду України у сфері пенсійного забезпечення населення.
Станом на 01.04.2015 року на пенсійному обліку в управлінні перебуває 26353 пенсіонерів, з них за видами пенсійних виплат: за віком - 20752 , за інвалідністю - 2821 , у разі втрати годувальника - 1762 , за вислугу років - 800, соціальні пенсії –213, довічне утримання суддів –5.
На протязі I кварталу 2015 року управлінням Пенсійного фонду України призначено 234 нових пенсійних справ. Прийнято 14536 заяв від осіб, які тимчасово переїхали до нашого району для запиту пенсійної справи . Надійшло та взято на облік 12527 пенсійних справ осіб, які тимчасово переїхали до нашого району.
В кімнату прийому громадян, яка працює за принципом “єдиного вікна”, звернулось 2825 громадянина з питань роз’яснення пенсійного законодавства, сплати внесків та інших питань, видано 601 довідку про розмір пенсії, про перебування на обліку та 470 пенсійнних посвідчень.
Протягом I кварталу 2015 року фінансування виплати пенсій та грошової допомоги здійснювалося своєчасно та у строки, встановлені чинним законодавством .
Продовжує працювати щоденно “Телефон довіри” за номером на який протягом кварталу звернулось 1896 осіб.
Кожну першу п’ятницю та перший вівторок місяця в управлінні проводиться «Пряма телефонна лінія» за участю керівництва, до якої за звітний період звернулося 22 особи.
На 411% збільшилася кількість звернень на особистий прийом до керівництва управління, а саме - 111 громадян .
Проведено засідання круглого столу із спеціалістами з Краснолиманського відділення Слов’янської ОДПІ по обговоренню питань про зміни в законодавствах, сумісна праця з боржниками, легализація трудових відносин та інше;
У березні місяці відбувся семінар з бухгалтерами та кадровими службами, стосовно змін в пенсійнному законодавстві та змін до сплати ЕСВ-2015 році. В семінарі надавали роз’яснення спеціалісти ОДПІ, центра зайнятості і відділення фонда соціального страхування від нещасних випадків.
Протягом кварталу спеціалістами управління була проведена 1 зустрічь в трудовому коллективі на яких були присутні 38 працівників,2 зустрічі в учбових закладах з 71 присутніми, 2 зустрічі за місцем проживання на яких були присутні 71 особа, 1 зустріч в будинку-інтернаті для людей похилого віку, підготовлено та надруковано 280 брошур інформаційно – роз’яснювального матеріалу про зміни, що відбулися в законодавстві про пенсійне забезпечення, які розповсюджені у відділеннях поштового зв'язку, банківських відділеннях, в організаціях, та під час прийому громадян, що дає змогу підвищити рівень інформованості населення з пенсійного забезпечення.
Проведено Прес-конференцію з представниками місцевих ЗМІ з метою своєчасного інформування населення про зміни у пенсійному законодавстві та наближення послуг до громадян.
З початку року в в місцевих ЗМІ було надруковано 6 статтей на теми: “Підсумки роботи управління ПФУм. Красний Лиман за 2014 рік”; “Нове в законодавстві з 01 січня 2015 року”; “Перелік документів особам, які переміщуються із зони АТО, “Графік прийому громадян в управлінні”; “Зміни до порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території”, “Нове в пенсійному забезпеченні з 01.04.2015 року”.
Були облаштовані інформаційні куточки в сільських, селищних радах з розміщенням матеріалів про графік роботи та часи прийому в управлінні та з питань роз’яснення змін в пенсійному законодавстві.
На інформаційних стендах управління розміщена та постійно оновлюється актуальна інформація з питань пенсійного забезпечення, інформація для пенсіонерів, які тимчасово переїхали до нашого району та інформації для суб'єктів підприємницької діяльності.
У соціальній мережі «Однокласники» в групах міста впроваджено Розділ ‘Пенсійний фонд інформує', що дозволяє налагодити прямий діалог з громадянами і отримати інформацію з перших вуст. Крім того, на сайті передбачена функція зворотного зв'язку, за допомогою якого кожний охочий може залишати свої повідомлення та пропозиції;
Керівництвом управління проведено 4 виїзних прийомів громадян.
Продовжують працювати “Мобільні соціальні офіси”. Протягом кварталу начальник управління приймала участь у чотирьох “Мобільних соціальних офісах. При такій формі обслуговування громадяни мають змогу вирішити питання одразу у декількох службах за місцем проживання, що дуже важливо для осіб з особливими потребами та обмеженими фізичними можливостями. Інформація про дні та години роботи «мобільного офісу» розміщується в приміщеннях управлінь Фонду, органів місцевого самоврядування, на сайті міської ради та в соцііальній мережі в розділі ‘Пенсійний фонд інформує'.
Начальник управління В. П Завгородня