Краснолиманський міськвідділ міліції інформує

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Дата: 
08.10.2015

Шановні громадяни! 25 жовтня відбудуться місцеві вибори, міліція переходить на посилений варіант несення служби. Правоохоронці забезпечать безпеку під час виборчого процесу, охоронятимуть виборчі дільниці,  об’єкти життєдіяльності та патрулюватимуть вулиці.  Завдання під час виборів конкретно визначені.

Це - забезпечення особистої безпеки громадян, захист їх прав і свобод,  законних  інтересів;запобігання правопорушенням та їх припинення;  охорона і забезпечення громадського порядку.

З метою забезпечення охорони громадського порядку та безпеки, недопущення порушення законодавства під час підготовки та проведення місцевих виборів у ГУМВС України в Донецькій області відкрито безкоштовну «пряму лінію» 0-800-505-102.

За порушення виборчого законодавства передбачена як кримінальна так і адміністративна відповідальність. Щодо кримінальної відповідальності то вона відповідно до Кримінального Кодексу настає за такі діяння:

Стаття 157. Перешкоджання здійсненню виборчого права або права брати участь у референдумі, роботі виборчої комісії або комісії з референдуму чи діяльності офіційного спостерігача.

Санкція статті передбачає:

Від

До

обмеження волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк.

позбавлення волі на строк від п’яти до десяти років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від двох до трьох років.

Стаття 158. Фальсифікація виборчих документів, документів   референдуму чи фальсифікація підсумків  голосування, надання неправдивих відомостей до органів Державного реєстру виборців чи фальсифікація відомостей Державного реєстру виборців.

Санкція статті передбачає:

Від

До

позбавлення волі на строк від двох до чотирьох років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років.

позбавлення волі на строк від семи до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від двох до трьох років.

Стаття 158-1. Голосування виборцем на виборах чи референдумі  більше ніж один раз.

Санкція статті передбачає:

Від

До

накладання штрафу  від  ста  до  трьохсот   неоподатковуваних мінімумів  доходів  громадян  або  виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років.

караються позбавленням волі на строк від п’яти до семи років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від двох до трьох років.

Стаття 158-2. Незаконне знищення виборчої документації або документів референдуму

Санкція статті передбачає:

Від

До

обмеження волі на строк від трьох до  п'яти  років або позбавленням волі на строк від двох до чотирьох років.

позбавлення волі на строк від трьох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади  або  займатися  певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.

Стаття 159. Порушення таємниці голосування.

Санкція статті передбачає:

Від

До

накладання штрафу у розмірі  від  ста  до  трьохсот   неоподатковуваних мінімумів  доходів  громадян  або  виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років.

накладання штрафу у розмірі від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років.

Стаття 159-1. Порушення порядку фінансування  виборчої  кампанії кандидата, політичної партії (блоку).

Санція статті передбачає:

Від

До

 обмеження волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк..

позбавлення волі на  строк  від  п'яти  до  десяти років

Щодо адміністративної відповідальності, то відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення вона настає за такі правопорушення:

Стаття 212-7Порушення порядку ведення Державного реєстру виборців, порядку подання відомостей про виборців до органів Державного реєстру виборців, виборчих комісій, порядку складання та подання списків виборців, списків громадян України, які мають право брати участь у референдумі, та використання таких списків.

Санкція статті передбачає

Від

До

накладання штрафу у розмірі від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

накладання штрафу на членів виборчої комісії  у розмірі від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

 Стаття 212-10. Порушення обмежень щодо ведення передвиборної агітації, агітація в день проведення референдуму.

Санкція статті передбачає :

Накладення штрафу на громадян від тридцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'ятдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 212-11. Ненадання можливості оприлюднити відповідь щодо інформації, поширеної стосовно суб'єкта виборчого процесу.

Санкція статті передбачає:

Накладення штрафу на посадових осіб від ста до ста п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 212-12. Порушення права на користування приміщеннями під час виборчої кампанії.

Санкція статті передбачає:

Накладення штрафу від вісімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 212-13. Виготовлення або розповсюдження друкованих матеріалів передвиборної агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск.

Санкція статті передбачає:

Від

До

накладення штрафу на громадян від десяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

накладання штрафу на громадян від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 212-14. Порушення порядку розміщення агітаційних матеріалів чи політичної реклами або розміщення їх у заборонених законом місцях.

Санкція статті передбачає:

Від

До

накладення штрафу від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

накладення штрафу на посадових осіб від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 Стаття 212-15. Порушення порядку надання фінансової (матеріальної) підтримки для здійснення виборчої кампанії.

Санкція статті передбачає:

Накладення штрафу на громадян від п'ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від сімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 Стаття 212-16. Замовлення або виготовлення виборчих бюлетенів понад встановлену кількість.

Санкція статті передбачає:

Накладення штрафу від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 212-17. Ненадання копії виборчого протоколу.

Санкція статті передбачає:

Накладення штрафу від двадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 212-18. Невиконання рішення виборчої комісії, комісії з референдуму.

Санкція статті передбачає:

Накладення штрафу на громадян від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від тридцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 212-19. Відмова у звільненні члена виборчої комісії від виконання виробничих чи службових обов'язків або його безпідставне звільнення з роботи.

Санкція статті передбачає:

Від

До

накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

накладення штрафу на посадових осіб від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 212-20. Порушення порядку опублікування документів, пов'язаних з підготовкою і проведенням виборів, референдуму.

Санкція статті передбачає:

Накладення штрафу на посадових осіб від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Сьогодні до виборів ми готуємося не менш ретельно, а , в деякій мірі, навіть відповідальніше, аніж деякі кандидати в місцеві вибори. Особовий склад знає не лише законодавчі нормативи, що регулюють діяльність міліції, а  й вивчає виборчі права, удосконалює алгоритми дій під час охорони виборчих комісій та на виборчих дільницях.

 

Краснолиманський МВ ГУМВС

в Донецькій області.


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144