Шановні мешканці міста
На виконання Закону України “Про адміністративні послуги” рішенням Краснолиманської міської ради від 17.05.2013 № 6/23-2280 «Про створення Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради Донецької області» з 01.07.2013 р. функціонує центр надання адміністративних послуг.
Основними завданнями центру надання адміністративних послуг є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
- Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг;
- суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора - посадової особи центру, яка організовує надання адміністративних послуг.
Основними завданнями адміністратора є:
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України“ Про захист персональних даних”;
- видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
- надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.
Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів до центру надання адміністративних послуг особисто або через уповноваженого представника, якому необхідно пред’явити документи, що засвідчують його повноваження.
Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження.
До 01.01.2015 центром надання адміністративних послуг надавалося 65 послуг.
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України № 523-Р від 16.05.2014 року рішенням міської ради затверджено Перелік адміністративних послуг, що надаються в Центрі надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті міської ради Донецької області, а саме ще 20 додаткових адміністративних послуг з них:
- управління Держземагенства – 9 послуг;
- управління ветеринарної медицини – 2 послуги;
- управління державної санепідеміологічної служби – 2 послуги;
- Державно-рятувального загону ДСНС України – 1 послуга;
- Департамента Державної архітектурно-будівельної інспекції у Донецькій області — 6 послуг.
Протягом 2014 року центром надання адміністративних послуг надано – 1390 послуг.
Станом на 2 березня 2015 року зареєстровано 500 звернень громадян за наданням адміністративних послуг.