Решение сесссии от 21.04.2016 №7/9-348

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Тип документа: 
Рішення сесії
Дата: 
21.04.2016
Созыв: 
7 скликання
Сессия: 
9 от 21.04.2016
Номер документа: 
348

Про затвердження положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, структурними підрозділами, комунальними закладами, установами та підприємствами Лиманської міської ради Донецької області у «системи пілотного проекту електронних державних закупівель «ProZorro»

З метою забезпечення ефективності функціонування системи державних закупівель, створення конкурентного середовища у цій сфері відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», з урахуванням розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.05.2015 №501-р «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження  процедури електронних закупівель товарів», керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада, -
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, структурними підрозділами, комунальними закладами, установами та підприємствами Лиманської міської ради Донецької області у «системи пілотного проекту електронних державних закупівель «ProZorro» (додається).
2. Це положення застосовується для закупівлі товарів, робіт та послуг, визначених замовником в сумі від 30000 гривень, якщо вартість таких товарів не перевищує межі, які встановлені Законами України «Про публічні закупівлі» та «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності».
3. Покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики Лиманської міської ради координуючу роль,  яка полягає у виконанні наступних завдань:
3.1. Організація проведення навчань щодо впровадження системи електронних закупівель.
3.2. Проведення  щомісячного моніторингу та аналізу запровадження системи електронних закупівель.
3.3. Узагальнений звіт щодо впровадження системи електронних закупівель щоквартально надавати міському голові.
4. Розпорядникам  та одержувачів бюджетних коштів виконавчих органів, структурних підрозділів, комунальних закладів, установ та підприємств Лиманської міської ради Донецької області:
4.1. Визначити відповідальних осіб за впровадження процедури електронних закупівель товарів.
4.2. Зареєструватись на одному  або декількох  електронних майданчиках. Інформацію про дату реєстрації та назву обраного майданчика надати до постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики Лиманської міської ради  у десятиденний термін після реєстрації.
4.3. Звіт  про хід впровадження процедури  електронних закупівель товарів  надавати до постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики Лиманської міської ради щомісячно до 5 числа наступного за звітним.
5. Положення набирає чинності з 01.06.2016 року та діє протягом дії реалізації пілотного проекту.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, інвестиційної діяльності та регуляторної політики (Андрєєв).

Міський голова                                       П.Ф. Цимідан

Файл для скачки: 


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144