Решение сесссии от 21.04.2016 №7/9-319

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Тип документа: 
Рішення сесії
Дата: 
21.04.2016
Созыв: 
7 скликання
Сессия: 
9 от 21.04.2016
Номер документа: 
319

Про перейменування управління соціального захисту населення Краснолиманської міської ради та затвердження положення про управління соціального захисту населення Лиманської міської ради

Відповідно до рішення Краснолиманської міської ради від 25.03.2016р.№ 7/8-244 «Про перейменування Краснолиманської міської ради та її виконавчого комітету» та  Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації,       затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 № 887, Методичних рекомендацій з розроблення положень про структурні підрозділи соціального захисту населення місцевих державних адміністрацій, затверджених наказом Міністерства      соціальної політики України від 26.11.2012 № 741 , керуючись ст.26,54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Перейменувати управління соціального захисту населення  Краснолиманської  міської ради  в управління соціального захисту населення Лиманської  міської ради.
  2. Затвердити положення  про управління соціального захисту населення Лиманської  міської ради ( додається ).
  3. Вважати таким, що втратило  чинність рішення міської  ради   від  10.10.2013 № 6/25-2503 „Про перейменування управління праці та соціального захисту населення міської ради  ”
  4. Контроль за виконанням  рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури та спорту, справах молоді та соціального захисту населення (Димидова).

 

       Міський голова                                                                                                     П.Ф.Цимідан

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення сесії Лиманської
міської ради
_______   №  _______
                                                                                 
           
ПОЛОЖЕННЯ
про управління соціального захисту населення
Лиманської міської ради

1. Управління соціального захисту населення Лиманської міської ради (далі – Управління)  скорочене найменування УСЗН Лиманської міської ради   є виконавчим органом Лиманської міської ради, підпорядковане міському голові та підзвітне і підконтрольне департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики, рішеннями обласної і міської рад, рішеннями виконавчого комітету міської ради, наказами директора департаменту соціального захисту населення Донецької обласної  державної адміністрації, а також положенням про управління.
3. Основним завданням управління  є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території Лиманської міської ради у сфері соціального захисту населення, що включає:
1) визначення пріоритетів соціального розвитку; підготовку пропозицій до проектів  регіональних програм, реалізацію заходів у сфері соціального захисту населення;
2) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці; організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
3) забезпечення соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил України, інших категорій осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та надання житлових субсидій, забезпечення ведення обліку осіб, що мають право на пільги згідно із законодавством України;
4) забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціальної інфраструктури;
5) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м. Лиман, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи ;
6) організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, шляхом розвитку спеціалізованих закладів та служб, які надають соціальні послуги;
7) забезпечення сприяння:
органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідних територій;
громадським та іншим організаціям у проведенні ними роботи з питань соціального захисту інвалідів, осіб похилого віку та інших вразливих верств населення.
8) розроблення та організація виконання заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми.
4. Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики, рішень обласної і міської рад, рішень виконавчого комітету міської ради, наказів директора департаменту соціального захисту населення Донецької обласної  державної адміністрації  та розпоряджень міського голови;
2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
3) здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил та норм у межах визначених повноважень;
4) аналізує стан і тенденції соціального розвитку в межах відповідної території та вживає заходів щодо усунення недоліків;
5) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку міста;
6) вносить пропозиції щодо проекту місцевого бюджету;
7) забезпечує ефективне і цільове використання коштів  місцевого,обласного та державного бюджетів;
8) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
9) розробляє проекти розпоряджень міського голови, у визначених законом випадках  з питань соціального захисту населення;
10)  бере участь у підготовці звітів міського голови  їх розгляду на сесії міської ради;
11) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами міської ради інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;
12) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
13) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
14) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Управління;
19) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
20) здійснює повноваження , делеговані міською радою;
21) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
22) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
23) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
24) аналізує стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах і організаціях, в межах своїх повноважень бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
25) забезпечує захист персональних даних;
26)  готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;
27)залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів;
29) у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:
забезпечує співробітництво виконавчої влади та органів місцевого самоврядування , профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;
забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах із важкими і шкідливими умовами праці, вживає заходів до своєчасного проведення атестації робочих місць;
бере участь у розробленні територіальної програми зайнятості населення, в межах повноважень, передбачених територіальною та місцевими програмами зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
забезпечує діяльність комісії у справах альтернативної (невійськової) служби;
30) з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
організовує в межах своєї компетенції роботу щодо призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу,пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України, компенсації особам, які відповідно до Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають централізоване опалення тощо;

здійснює призначення та виплату:
- державної допомоги сім’ям з дітьми; малозабезпеченим сім’ям; державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам; особам, які не мають права на пенсію та інвалідам; одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам; тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів; допомоги особі, яка здійснює догляд за психічно-хворою особою – інвалідом 1 чи 2 групи, компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства;
- щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі,яка доглядає за інвалідом I групи, а також престарілим , який досяг 80-річного віку;
- одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня»;
бере участь у роботі комісій, утворених при міській раді з питань соціального захисту населення;
сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;  
проводить електронні звірки інформації від організацій –надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям,з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб,які мають право на пільги;
здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
визначає право на отримання компенсації за оплату електроенергії, газу та централізованого опалення житла відповідно  до Гірничого закону України, здійснює її нарахування та виплату;
проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів ;
надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг в селах та селищах Лиманської міської ради , у тому числі шляхом організації роботи «мобільного соціального офісу»;
здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
здійснює організаційну роботу державних соціальних інспекторів;
31) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
організовує роботу, пов’язану з визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідів війни та осіб, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
організовує роботу  комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням статусу учасника війни;
забезпечує організацію виплати разової грошової допомоги до 5 травня особам, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», здійснює виплату винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати героїня»;
забезпечує організацію, аналіз  щодо санаторно-курортного лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплати грошових компенсацій замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;
організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам , які постраждали від торгівлі людьми;
32) у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:
здійснює координацію діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)  у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню;
забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;
контролює та вирішує питання щодо влаштування людей похилого віку , інвалідів, дітей-інвалідів до інтернат них установ системи соціального захисту;
сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;
співпрацює з недержавними організаціями, службами та закладами, які надають соціальні послуги пенсіонерам, інвалідам, сім’ям з дітьми, сім’ям чи особам, які потребують сторонньої допомоги, іншим соціально вразливим громадянам, в тому числі з питань надання благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам;
подає пропозиції місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування під час формування проектів відповідних місцевих бюджетів щодо передбачення у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення відповідних коштів на компенсацію витрат суб’єктів, що надають соціальні послуги;
забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які  надають соціальні послуги;
забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;
сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;
у межах своєї компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім’ям , які перебувають у складних життєвих обставинах ;
сприяє влаштуванню за потреби до будинків – інтернатів громадян похилого віку, інвалідів та дітей –інвалідів;
подає в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом  здоров’я потребують догляду;
сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадян    у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим  соціально незахищеним громадянам та сім’ям , які перебувають у складних життєвих обставинах ;
вживає заходів до соціального захисту  бездомних громадян та осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі ;
 33) у сфері соціальної інтеграції інвалідів:
здійснює облік інвалідів, дітей – інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-  інвалідів на  безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
координує роботу  місцевого реабілітаційного центру для  дітей-інвалідів, сприяє розвитку, розглядає пропозиції щодо потреби у створенні, реорганізації , ліквідації;
координує діяльність реабілітаційного центру для  дітей-інвалідів ;
здійснює направлення до реабілітаційних установ   інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено  реабілітаційною установою ;
здійснює виплату  грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, компенсаційними виплатами, передбаченими законодавством;
інформує інвалідів про послуги державної служби зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
інформує міський центр зайнятості про інвалідів, які виявили бажання працювати;
сприяє створенню безперешкодному середовищу для маломобільних категорій населення у закладах соціального захисту ;
34) забезпечує ведення  Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики ;
35) інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, у тому числі через засоби масової інформації;
36) здійснює інші, передбачені законом, повноваження.
5. Управління для здійснення визначених повноважень та виконання покладених завдань має право:
1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів міської ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи міської ради з питань соціального захисту населення ;
4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.
6. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, органами місцевого самоврядування,  а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
7. Управління  очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, за погодженням з директором Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації в установленому законодавством  порядку.
8. Начальник управління:
1) здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню в управлінні належних умов праці;
2)  затверджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє
обов’язки між ними;
3) планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради;
4) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;
5) звітує перед головою міської ради про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;
6) може входити до складу комісій міської ради;
7) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії міської ради питань, які належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;
8) може брати участь у засіданнях  міської ради;
9) представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами міської ради, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями за дорученням міського голови;
10) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.
11) подає на затвердження міському голові проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
12) розпоряджається коштами у межах затвердженого міським головою кошторису управління;
13) здійснює добір кадрів та у встановленому законодавством порядку призначає на посаду та звільняє з посади працівників управління;
14) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовці управління;
15) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;
16) забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
17)  здійснює інші повноваження, визначені законом.
9. Начальник управління  має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади  за поданням начальника управління, за погодженням з директором Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації  в установленому законодавством порядку.
10. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає міський голова  у межах відповідних бюджетних призначень.
11. Штатний розпис та кошторис управління затверджує міський голова  за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року №228.
12. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власний  бланк

Положення про управління  соціального захисту населення Лиманської міської ради розроблено на підставі  Методичних рекомендацій з розроблення положень про структурні підрозділи соціального захисту населення місцевих державних адміністрацій, затвердженого наказом  Міністерства  соціальної політики  України від 26 .11 2012 р. № 741

Начальник управління            Г.В.Мальченко

Секретар міської ради            Т.Ю.Каракуц


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144