Решение сесссии от 21.04.2016 №7/9-317
Про перейменування управління агропромислового розвитку Краснолиманської міської ради та затвердження Положення про управління агропромислового розвитку Лиманської міської ради.
Відповідно до рішення Краснолиманської міської ради від 25.03.2016 №7/8-244 «Про перейменування Краснолиманскої міської ради та її виконавчого комітету», керуючись статтями 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Перейменувати управління агропромислового розвитку Краснолиманської міської ради в управління агропромислового розвитку Лиманської міської ради.
2. Затвердити Положення про управління агропромислового розвитку Лиманської міської ради далі –Положення, додається.
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення Краснолиманської міської ради від 18.07.2013 року № 6/24-2360 «Про затвердження положення про управління агропромислового розвитку Краснолиманської міської ради» .
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, депутатської діяльності, етики, законності, свободи слова та інформації (Дятлова) та заступника міського голови Фесенко В.П.
Міський голова П.Ф.Цимідан
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
___________ № _____
ПОЛОЖЕННЯ
про управління агропромислового розвитку
Лиманської міської ради
1. Управління агропромислового розвитку Лиманської міської ради (далі – управління) утворюється Лиманською міською радою з урахуванням вимог Закону України «Про місцеві самоврядування в Україні».
2. Управління підпорядковується міській раді, а також підзвітне і підконтрольне Департаменту розвитку сільської місцевості, впровадження реформ та агропромислового комплексу Донецької обласної державної адміністрації відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеві самоврядування в Україні».
3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, розпорядженнями міського голови та рішеннями Лиманскої міської ради, а також цим Положенням.
4. Основні завдання та функції управління:
4.1. забезпечення реалізації державної аграрної політики, розроблення та виконання районних інноваційно-інвестиційних та інших програм і прогнозів розвитку галузей агропромислового виробництва;
4.2. участь у формуванні та реалізації соціальної політики на селі, сталого розвитку районного агропромислового ринку і сільських територій району;
4.3. організація роботи з питань землеробства, племінної справи, наукового і кадрового забезпечення, охорони праці та техніки безпеки;
4.4. участь у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики, спрямованої на розвиток агропромислового комплексу;
4.5. забезпечення дотримання працівниками управління законодавства України з питань державної служби та запобігання та протидії корупції.
5. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
5.1. готує пропозиції до проектів програм і прогнозів районного соціально-економічного розвитку району, а також відповідних цільових програм розвитку галузей агропромислового виробництва;
5.2. вносить пропозиції щодо удосконалення механізму державної підтримки підприємств галузей агропромислового виробництва, інформаційно-комунікаційних технологій, створенню системи національних інформаційних ресурсів;
5.3. надає методичну допомогу сільськогосподарським товаровиробникам з питань науково-технічних розробок, провадження інноваційно-інвестиційної діяльності, інформатизації, створення нових та реконструкції діючих виробництв;
5.4. бере участь у поширенні досвіду підприємств агропромислового виробництва району;
5.5. бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району;
5.6. розробляє проекти рішень міської ради, у визначених законом випадках - проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;
5.7. бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;
5.8. бере участь у розробленні проектів рішень міської ради, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
5.9. бере участь у підготовці звітів для їх розгляду на сесії міської ради;
5.10. готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали ;
5.11. вживає заходів щодо запобігання і протидії корупції в галузях агропромислового виробництва;
5.12. розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
5.13.опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
5.14. забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;
5.15. постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
5.16. організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
5.17. забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
5.18. бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
5.19. забезпечує захист персональних даних;
5.20. надає допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань додержання правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності, виявляє причини і факти непродуктивних витрат та втрат на підприємствах, що належать до сфери управління Мінагрополітики України, сприяє розвитку статистики в галузях агропромислового виробництва;
5.21. розробляє і вносить пропозиції міській раді з питань збереження, відтворення та охорони родючості ґрунтів, консервації деградованих і малопродуктивних земель, а також координує проведення агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення;
5.22. здійснює моніторинг сільськогосподарських товаровиробників з питань визначення ними потреби у пестицидах і агрохімікатах та їх фактичного надходження в район;
5.23. забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної
політики у сфері державної таємниці та інформації, виконання завдань
мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності галузей
агропромислового виробництва, виконання завдань цивільного захисту
населення і сільських територій;
5.24. забезпечує в межах своїх повноважень дотримання підприємствами, установами та організаціями агропромислового комплексу вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки і безпеки дорожнього руху;
5.25. вживає заходів щодо цільового та ефективного використання коштів державного бюджету, спрямованих за бюджетними програмами, передбаченими для Мінагрополітики України законами України про державний бюджет на відповідний рік, та інформує суб’єктів господарювання агропромислового комплексу стосовно застосування норм порядків використання коштів за зазначеними бюджетними програмами;
5.26. координує та надає допомогу в організації виставково-ярмаркової діяльності у сфері агропромислового розвитку;
5.27. здійснює аналіз статистичних показників діяльності агропромислового комплексу та надання відповідної інформації департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації для прийняття рішень і впровадження заходів, що забезпечують підвищення економічної ефективності роботи агропромислового комплексу та дозволяють забезпечувати продовольчу безпеку держави на відповідному рівні;
5.28. координує виконання міських та галузевих програм розвитку тваринництва;
5.29. вивчає попит на тваринницьку продукцію та сприяє формуванню інфраструктури ринку з метою збуту виробленої тваринницької продукції, встановленню зовнішньоекономічних зв’язків та залученню інвесторів;
5.30. забезпечує виконання механізму надання державної підтримки, яка передбачена законодавством сільськогосподарським товаровиробникам усіх форм власності та господарювання;
5.31. готує пропозиції щодо шляхів підвищення ефективності ведення галузей тваринництва;
5.32. здійснює контроль за використанням коштів, що виділяються на фінансування цільових програм у тваринництві;
5.33. сприяє поліпшенню екологічного стану виробництва та природоохоронної діяльності;
5.34. надає допомогу суб’єктам господарювання в налагодженні племінної справи у тваринництві, впровадженні прогресивних технологій утримання, годівлі сільськогосподарських тварин;
5.35. координує діяльність та створює сприятливі умови для сільськогосподарських товаровиробників, спрямовані на розв’язання завдань, пов’язаних із виробництвом продукції рослинного походження;
5.36. розробляє пропозиції щодо оптимізації зонального та територіального розміщення виробництва продукції рослинництва, садівництва, виноградарства, хмелярства, насінництва, проведення єдиної технологічної політики, охорони та підвищення родючості ґрунтів, впровадження ресурсозберігаючих та енергозберігаючих технологій;
5.37. сприяє поліпшенню виробничих умов праці товаровиробників, підвищенню рівня їх кваліфікації та продуктивності праці;
5.38. забезпечує широке висвітлення досягнень у галузях тваринництва, бджільництва, сприяє участі підприємств, установ і організацій усіх форм власності у виставках, ярмарках, аукціонах тощо;
5.39. сприяє у межах своїх повноважень впровадженню сучасних технологій виробництва, інформаційно-комунікаційних технологій, створенню системи національних інформаційних ресурсів;
5.40. здійснює заходи щодо організації ефективного використання племінних (генетичних) ресурсів для підвищення продуктивності та генетичного потенціалу тварин, впровадження новітніх технологій виробництва, маркетингу, організації праці, зниження витрат на виробництво продукції, підвищення ефективності галузей;
5.41. розробляє районні програми розвитку рослинництва з урахуванням кон’юнктури аграрного ринку та екологічних вимог;
5.42. формує поточну та перспективну потребу сільськогосподарських товаровиробників у мінеральних добривах, засобах захисту рослин, насінні, садивному матеріалі та інших матеріально-технічних ресурсах;
5.43. проводить опрацювання пропозицій щодо залучення інвестицій для технічного переоснащення агропромислового комплексу району;
5.44. здійснює моніторинг стану забезпечення підприємств агропромислового комплексу нафтопродуктами та іншими видами паливно-енергетичних ресурсів, опрацювання заходів щодо його поліпшення;
5.45. бере участь та вносить пропозиції щодо впровадження реформ у сфері місцевого самоврядування, децентралізації повноважень органів виконавчої влади місцевого самоврядування;
5.46. бере участь у формуванні проекту перспективного плану об’єднання та діяльності територіальних громад;
5.47. бере участь у реалізації державної регуляторної політики, в межах повноважень управління;
5.48. опрацьовує документи з питань об’єднання територіальних громад відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» в межах повноважень управління;
5.49. організовує виконання Конституції і Законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією, в межах повноважень управління.
6. Організація роботи -управління у межах своєї компетенції бере участь:
6.1. у розробленні і здійсненні в районі заходів щодо розвитку інфраструктури аграрного ринку, зокрема сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, оптових продовольчих і плодоовочевих ринків;
6.2. у поширенні досвіду підприємств агропромислового виробництва району;
6.3. бере участь у комплексному розвитку сільських територій та координує діяльність відповідних служб з питань реалізації соціальної політики на селі;
6.4. у реалізації державної політики у сфері селекційно-племінної роботи в тваринництві, сприяє забезпеченню ефективного використання племінних (генетичних) ресурсів, організовує їх збереження та нарощення;
6.5. у забезпеченні підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників різних професій для галузей агропромислового виробництва, формує обсяги цільової підготовки фахівців , сприяє реалізації державної політики у сфері зайнятості сільського населення;
6.6. у формуванні та реалізації державної аграрної політики в районі, організації розроблення та здійснення заходів із забезпечення продовольчої безпеки держави;
6.7. у формуванні та забезпеченні реалізації державної аграрної політики, спрямованої на розвиток агропромислового комплексу та гарантування продовольчої безпеки держави;
6.8. у розробленні прогнозу економічного і соціального розвитку району, основних макропоказників розвитку галузей тваринництва з урахуванням попиту і пропозицій на продукцію тваринництва;
6.9. у виконанні програм державної підтримки з метою оновлення машинно-тракторного парку, в тому числі за рахунок обласних програм;
6.10. у підвищенні енергоефективності підприємств агропромислового комплексу, впровадженні енергозберігаючих технологій, техніки і обладнання;
6.11. виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.
7. Управління має право:
7.1. одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів міської ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
7.2. залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);
7.3. скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до компетенції управління;
7.4. Користуватися в установленому законодавством порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системи зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
7.5. управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою за погодженням з Департаментом розвитку сільської місцевості, впровадження реформ та агропромислового комплексу Донецької державної обласної адміністрації.
8. Начальник управління:
8.1. здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;
8.2. подає на затвердження положення про управління;
8.3. затверджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов’язки між ними;
8.4. планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради;
8.5. вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;
8.6. звітує про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;
8.7. може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;
8.8. представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами міської ради, іншими територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва міської ради;
8.9. видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.
8.10. подає на затвердження проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
8.11. розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису управління;
8.12. здійснює добір кадрів;
8.13. призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому законодавством , присвоює їм ранги , приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
8.14. проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;
8.15. забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
8.16. бере участь та вносить пропозиції щодо впровадження реформ у сфері місцевого самоврядування, децентралізації повноважень органів виконавчої влади;
8.17. забезпечує дотримання законодавства України з питань державної служби та запобігання та протидії корупції;
8.18. бере участь у формуванні проекту об’єднання та діяльності територіальних громад;
8.19. здійснює інші повноваження, визначені законом.
10. Штатний розпис та кошторис управління затверджує міський голова за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228.
11. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.
12. Припинення управління, як юридичної особи, проводиться за рішенням міської ради згідно з чинним законодавством.
Положення підготовлено управлінням агропромислового розвитку
Заступник начальника управління
агропромислового розвитку О.О. Задорожний