Решение сесссии от 21.04.2016 №7/9-312

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Тип документа: 
Рішення сесії
Дата: 
21.04.2016
Созыв: 
7 скликання
Сессия: 
9 от 21.04.2016
Номер документа: 
312

Про перейменування фінансового управління Краснолиманської міської ради та затвердження Положення про нього в новій редакції

Відповідно до Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-ІV із внесеними до нього змінами, Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із внесеними до нього змінами, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в редакції від 26.11.2015 №835-VII, керуючись рішенням міської ради від 26.03.2016 №7/8-244 «Про перейменування  Краснолиманської міської ради та її виконавчого комітету», ст.26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Перейменувати фінансове управління Краснолиманської міської ради в фінансове управління Лиманської міської ради.
2. Затвердити  Положення про фінансове управління Лиманської міської ради в новій редакції (додається).
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 27.01.2016 року №7/5-95 «Про затвердження  Положення про фінансове управління  Краснолиманської  міської ради».
4. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

Міський голова                                                                                               П.Ф.Цимідан

ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішенням міської ради
від ____________ року №__                               

ПОЛОЖЕННЯ

про фінансове управління Лиманської міської ради

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

            1.1. Фінансове управління Лиманської міської ради (далі Управління) у відповідності з Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» є структурним підрозділом міської ради, є підзвітним та підконтрольним міській раді,  міському голові  та департаменту фінансів Донецької обласної державної адміністрації.
    1.2. Управління в своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, Бюджетним кодексом України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, іншими нормативними актами України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями міської ради і її виконавчого комітету, а також положенням про Управління.
    Управління в своїй діяльності керується також наказами керівника департаменту фінансів Донецької обласної державної адміністрації, прийнятими в межах його компетенції.

ІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ.
       
    2.1.Основними завданнями Управління є:
забезпечення реалізації державної бюджетної політики в межах Лиманської об’єднаної територіальної громади;
розроблення в установленому порядку проекту міського бюджету;
підготовка розрахунків до проекту міського бюджету та прогнозу на наступні за планованим два бюджетні періоди і подання таких документів на розгляд  виконавчому комітету міської ради;
забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;
розроблення пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат;
проведення разом з іншими структурними підрозділами  міської ради аналізу фінансово-економічного стану Лиманської об’єднаної територіальної громади, перспектив її подальшого розвитку;
здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів;
здійснення загальної організації та управління виконанням міського бюджету на території Лиманської об’єднаної територіальної громади, координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
2.2 Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінфіну та здійснює контроль за їх реалізацією;
2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
3) надає адміністративні послуги відповідно до законодавства;
4) готує пропозиції щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку в межах Лиманської об’єднаної територіальної громади;
5) аналізує в межах повноважень стан і тенденції соціально-економічного і культурного розвитку Лиманської об’єднаної територіальної громади та вживає заходів до усунення недоліків;
6) готує пропозиції стосовно доцільності запровадження місцевих податків, зборів, пільг, аналізує соціально-економічні показники розвитку Лиманської об’єднаної територіальної громади та враховує їх під час складання проекту міського бюджету;
7) вносить пропозиції щодо проекту міського бюджету;
8) бере участь у:
підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами місцевого самоврядування;
розробленні проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи міської ради;
підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії міської ради;
розробленні проектів розпоряджень міського голови;
підготовці балансу фінансових ресурсів Лиманської об’єднаної територіальної громади;
9) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
10) розробляє і доводить до відома головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;
11) визначає порядок та строки розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;
12) проводить під час складання і розгляду проекту міського бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо відповідності такого проекту меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;
13) приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій щодо проекту міського бюджету перед його поданням на розгляд виконавчому комітету міської ради;
14) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами міської ради інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;
15) організовує роботу з підготовки проекту міського бюджету; складає проект міського  бюджету та прогноз на наступні за планованим два бюджетні періоди та подає його на розгляд виконавчому комітету міської ради;
16) складає і затверджує тимчасовий розпис міського бюджету та розпис міського бюджету, вносить в установленому порядку зміни до розпису міського бюджету, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність такого розпису встановленим бюджетним призначенням;
17) затверджує паспорти бюджетних програм у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі;   
18) проводить в установленому порядку розрахунки між міським бюджетом та іншими місцевими бюджетами;
19) перевіряє правильність складення і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з міського бюджету;
20) погоджує кошториси, плани асигнувань та штатні розписи структурних підрозділів міської ради;
21) здійснює за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналіз стану надходження доходів до міського бюджету;
22) організовує виконання міського бюджету, забезпечує разом з іншими структурними підрозділами міської ради, територіальними органами Міндоходів, територіальними органами Казначейства надходження доходів до міського бюджету та вжиття заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів;
23) забезпечує захист фінансових інтересів держави;
24) готує і подає міській раді офіційні висновки про перевиконання (недовиконання) дохідної частини загального фонду міського бюджету для прийняття рішення про внесення змін до міського бюджету, а також про обсяг залишку коштів загального та спеціального (крім власних надходжень) фондів міського бюджету;
25) проводить моніторинг змін, що вносяться до міського бюджету;
26) за рішенням міської ради розміщує тимчасово вільні кошти міського бюджету на вкладних (депозитних) рахунках банків;
27) інформує міську раду про стан виконання міського бюджету та подає на розгляд річний звіт про виконання міського бюджету;
28) розглядає звернення щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету та готує пропозиції щодо прийняття відповідних рішень;
29) проводить на основі статистичної, фінансової та бюджетної звітності прогнозні розрахунки аналізу економічного і фінансового стану галузей економіки Лиманської об’єднаної територіальної громади, готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів;
30) перевіряє правильність складення і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з міського бюджету;
31) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ і організацій;
32) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів міської ради;
33) готує (бере участь у підготовці) у межах своїх повноважень проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп;
34) бере участь у розробленні пропозицій з удосконалення структури міської ради, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання органів місцевого самоврядування та здійснює контроль за витрачанням таких коштів;
35) здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства щодо міського бюджету  на всіх стадіях бюджетного процесу;
36) застосовує попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства;
37) приймає рішення про застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства, визначених пунктами 2-5 та 7 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України, у межах установлених повноважень на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акта ревізії та доданих до них матеріалів, зокрема, щодо:
зупинення операцій з бюджетними коштами;
призупинення бюджетних асигнувань;
зменшення бюджетних асигнувань;
повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету;
безспірне вилучення коштів з місцевих бюджетів;
38) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;
39) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
40) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
41) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці та пожежної безпеки;
42) організовує роботу з укомплектування, зберігання, ведення обліку та використання архівних документів;
43) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
44) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
45) забезпечує захист персональних даних;
46) забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників;
47) здійснює інші передбачені законом повноваження.

ІІІ. ОСНОВНІ ПРАВА УПРАВЛІННЯ

3.1. Управління згідно з покладеними на  нього задачами та повноваженнями має право:
    одержувати     в установленому порядку від головних розпорядників коштів міського бюджету, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб  інформацію, документи, матеріали з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання міського бюджету  та звітування про його виконання;
    залучати фахівців інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції Управління;
    вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи  міської ради;
    користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів місцевого самоврядування, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
        скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
ІV. ВЗАЄМОДІЯ УПРАВЛІННЯ

Управління в установленому законодавством порядку та у межах своїх повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом міської ради, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
V. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ УПРАВЛІННЯ
         
5.1. Управління  очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.
5.2. Начальник Управління має заступника, який призначається на посаду за погодженням з міським головою та начальником департаменту фінансів Донецької обласної державної адміністрації.
5.3. Начальник Управління:
5.3.1.Здійснює керівництво Управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Управлінні.
5.3.2. Подає на затвердження міською радою положення про Управління.
5.3.3. Затверджує положення про структурні підрозділи Управління, посадові інструкції працівників Управління та розподіляє обов’язки між ними.
5.3.4. Планує роботу Управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради.
5.3.5.Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Управління.
5.3.6. Звітує перед міським головою про виконання покладених на Управління завдань та затверджених планів роботи.
5.3.7. Бере участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.
5.3.8. Представляє інтереси Управління у відносинах з іншими структурними підрозділами міської ради, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва міської ради.
5.3.9. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує здійснення контролю за їх виконанням.
5.3.10. Подає на затвердження міського голови проекти кошторису та штатного розпису Управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.
5.3.11. Розпоряджається коштами у межах затвердженого в установленому порядку кошторису Управління.
5.3.12. Затверджує розпис доходів і видатків міського бюджету на рік та тимчасовий розпис на відповідний період, забезпечує відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням.
5.3.13. Призначає на посаду і звільняє з посади працівників Управління.
5.3.14. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування Управління.
5.3.15. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Управління.
5.3.16. Забезпечує дотримання працівниками Управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
5.3.17. Здійснює інші повноваження, визначені законом.
5.4. Накази начальника Управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України та Мінфіну, можуть бути скасовані міським головою.

VI. ФІНАНСОВО – ГОСПОДАРСЬКА  ДІЯЛЬНІСТЬ УПРАВЛІННЯ

6.1. Управління  утримується за рахунок коштів міського бюджету.
6.2. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників Управління визначається в межах відповідних бюджетних призначень у встановленому законодавством порядку.
6.3. Штатний розпис та кошторис Управління затверджуються в установленому законодавством порядку.
6.4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.
6.5. Повне найменування Управління:
 - фінансове управління Лиманської міської ради.
Скорочене найменування Управління:
- фінуправління.
6.6. Юридична адреса Управління:  84406, м. Лиман, вул.Незалежності, 15.

 Секретар  ради                                                                                                  Т.Ю.Каракуц


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144