Решение сессии от 25.03.2016 № 7/8-252
Про затвердження структури та чисельності виконавчих органів міської ради на 2016 рік в новій редакції.
від |
25.03.2016 |
№ |
7/8-252 |
м. Красний Лиман |
|
Про затвердження структури та чисельності виконавчих органів міської ради на 2016 рік в новій редакції. |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З метою приведення структури виконавчих органів міської ради до потреб в фахівцях, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити структуру та чисельність виконавчих органів міської ради на 2016 рік в новій редакції (додається).
- Рішення міської ради від 23.12.2015 р. №7/3-64 “Про структуру та чисельність виконавчих органів міської ради на 2016 рік”, рішення міської ради від 30.12.2015 № 7/4-91 “Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2015 р. №7/3-64 “Про структуру та чисельність виконавчих органів міської ради на 2016 рік” вважати такими, що втратили чинність.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету, соціально - економічного розвитку, інвестиційної діяльності та регуляторної політики (Андрєєв).
Міський голова П.Ф. Цимідан
Додаток 1
до рішення міської ради
від______________№________
Структура
виконавчих органів міської ради
|
Міський голова |
|
1 |
|
Секретар міської ради |
|
1 |
Виконавчі органи міської ради
|
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів |
3 |
|
Керуючий справами |
1 |
01 |
Відділ внутрішньої політики: начальник відділу — 1 провідний спеціаліст - 1 |
2 |
02 |
Загальний відділ: начальник відділу - 1 провідний спеціаліст - 2 водії - 2 секретар керівника – 1 секретар - друкарка - 1 комендант – 1 прибиральник службових приміщень – 2 сторож -4 |
14 |
03 |
Організаційний відділ: начальник відділу - 1 провідний спеціаліст - 1 головний спеціаліст — 1 |
3 |
04 |
Відділ обліку та звітності: начальник відділу, головний бухгалтер – 1 заступник начальника відділу, головного бухгалтера – 1 головний спеціаліст - 2 провідний спеціаліст – 4 |
8 |
05 |
Архівний відділ: начальник відділу – 1 провідний спеціаліст — 1 архіваріус - 1 |
3 |
06 |
Відділ економічного розвитку і торгівлі : начальник відділу – 1 головний спеціаліст — 5 |
6 |
07 |
Юридичний відділ: начальник відділу – 1 головний спеціаліст - 1 провідний спеціаліст - 1 |
3 |
08 |
Відділ інформаційних технологій: начальник відділу — 1 спеціаліст 1 категорії - 1 |
2 |
09 |
Відділ містобудування та архітектури: начальник відділу, головний архітектор – 1 головний спеціаліст – 3 |
4 |
10 |
Відділ житлово-комунального господарства: начальник відділу – 1 головний спеціаліст – 3 провідний спеціаліст - 1 |
5 |
11 |
Відділ з питань кадрової роботи: начальник відділу – 1 провідний спеціаліст - 1 |
2 |
12 |
Відділ ведення Державного реєстру виборців: начальник відділу – 1 головний спеціаліст - 1 |
2 |
13 |
Відділ надання адміністративних послуг: начальник відділу-адміністратор – 1 адміністратор – 4 |
5
|
14 |
Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та військового обліку : начальник відділу – 1 інспектор з мобілізаційної роботи - 1 інспектор військового обліку - 1 |
3 |
15 |
Служба у справах дітей: начальник відділу – 1 провідний спеціаліст – 1 завідувач сектору опіки, піклування та усиновлення - 1 головний спеціаліст - 1 |
4 |
16 |
Відділ земельних відносин: начальник відділу - 1 головний спеціаліст — землевпорядник — 2 спеціаліст — землевпорядник - 5 головний спеціаліст — 2 |
10 |
17 |
Відділ державної реєстрації: начальник відділу, Державний реєстратор — 1 Державний реєстратор прав на нерухоме майно — 3 Державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців — 1 діловод — архіваріус - 1 |
6 |
18 |
Відділ реєстрації місця проживання особи: начальник відділу — 1 головний спеціаліст — 1 провідний спеціаліст — 1 інспектор - 1 |
4 |
19 |
Територіальна громада с. Крива Лука, ( с.Іллічівка, с. Діброва, с. Каленики) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 підсобний робітник — 1 прибиральниця — 0,5 |
3,5 |
20 |
Територіальна громада с. Терни, (с. Ямполівка, с. Новосадове, с. Колодязі, с. Іванівка, сел. Дзержинське) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 спеціаліст II категорії — 1 підсобний робітник — 1 |
4 |
21 |
Територіальна громада с. Коровій Яр в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 діловод — 1 |
3 |
22
|
Територіальна громада с. Шандриголове, (с. Зелена Долина, с. Середнє) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 діловод - 1 підсобний робітник — 1 |
4 |
23 |
Територіальна громада с. Яцьківка, (с. Кримки) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 опалювач — 1 |
3 |
24 |
Територіальна громада смт. Ямпіль, (с. Закітне) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 діловод - 1 підсобний робітник — 1 прибиральниця — 0,5 |
4,5 |
25 |
Територіальна громада смт. Новоселівка в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 прибиральниця — 0,5 |
2,5 |
26 |
Територіальна громада смт. Дробишеве, (с. Дерилове) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 діловод - 1 підсобний робітник — 1 прибиральниця — 0,5 |
4,5 |
27 |
Територіальна громада с. Рубці (с. Лозове, с. Вовчий Яр) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 спеціаліст II категорії - 2 діловод - 1 водій — 1 підсобний робітник - 1 |
7 |
28 |
Територіальна громада с. Рідкодуб, (с. Карпівка, с. Липове, с. Новомихайлівка, с. Катеринівка, сел. Нове) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 спеціаліст II категорії - 1 підсобний робітник — 1 |
4 |
29 |
Територіальна громада смт. Кіровськ (с. Торське) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 спеціаліст II категорії - 1 діловод — 2 підсобний робітник — 1 прибиральниця — 1 |
7 |
30 |
Територіальна громада смт. Ярова (с. Олександрівка, сел. Соснове) в.о. старости — 1 головний спеціаліст — 1 діловод — 1 підсобний робітник — 1,5 прибиральниця — 0,5 |
5 |
Всього 144,0
Самостійні відділи та управління
1. |
Управління соціального захисту населення |
55 |
2. |
Фінансове управління |
13,5 |
3. |
Управління агропромислового розвитку |
9 |
4. |
Відділ освіти |
3 |
5. |
Відділ культури і туризму |
1 |
6. |
Відділ у справах сім'ї, молоді та спорту |
2 |
|
Всього |
83,50 |
|
Разом |
227,5 |
Секретар міської ради Т.Ю. Каракуц