Решение сессии от 25.03.2016 № 7/8-245

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Тип документа: 
Рішення сесії
Дата: 
25.03.2016
Созыв: 
7 скликання
Сессия: 
8 от 25.03.2016
Номер документа: 
245

Про утворення при виконавчому комітеті Лиманської міської ради відділу реєстрації місця проживання особи

від

23.05.2016

7/8-245

м. Красний Лиман

 

 

Про утворення при виконавчому комітеті Лиманської міської ради відділу реєстрації місця проживання особи

 

 

З метою виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого    самоврядування    та     оптимізації     надання     адміністративних    послуг» та керуючись  ст. 26, частиною 4 статті 54, частиною 1 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Утворити при виконавчому комітеті Лиманської міської ради без статусу юридичної особи відділ реєстрації місця проживання особи з 25.03.2016 року.

2. Внести  з 25.03.2016 року зміни до структури  та чисельності виконавчих органів міської ради затвердженої  рішенням Краснолиманської міської ради від 23.12.2015р. № 7/3-64, а саме  доповнити його відділом реєстрації місця проживання особи в складі 4 штатних одиниць:

- начальник відділу – 1,

- головний спеціаліст – 1,

- провідний спеціаліст-1,

- інспектор – 1.

3. Відділу обліку та звітності міської ради (Стрілець)  внести зміни до штатного розпису Краснолиманської міської ради з урахуванням пункту 3 даного рішення та затвердити  його у встановленому порядку.

4. Фінансовому управлінню міської ради (Пилипенко) передбачити кошти в місцевому бюджеті кошти на утримання відділу  реєстрації місця проживання особи Краснолиманської міської ради  та на забезпечення його матеріально-технічної бази.

5. Затвердити Положення  про відділ реєстрації місця проживання особи Краснолиманської міської ради (додається).

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову постійної комісії  з питань прав людини, депутатської діяльності, етики, законності, свободи слова та інформації (Дятлова) та голову  постійної комісії з питань планування, фінансів,бюджету, соціально-економічного розвитку, інвестиційної діяльності та регуляторної політики (Андреєв).

 

Міський голова                                                                                              П.Ф.Цимідан

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від ______№ ______

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ реєстрації місця проживання

Лиманської міської ради

 

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Відділ реєстрації місця проживання особи Лиманської міської ради (далі — відділ) є виконавчим органом Лиманської міської ради, підпорядковане виконавчому комітету міської ради та міському голові, підзвітне та підконтрольне Лиманській міській раді.

1.2. Положення про Відділ затверджується рішенням Лиманської міської ради.

1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням, а також іншими нормативно-правовими актами.

 

РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ

 

2.1. Завдання відділу

 

2.1.1. Формування та ведення реєстру Лиманської об’єднаної територіальної громади.

2.1.2 Здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб.

2.1.3 Передача інформації та/або внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

 

2.2. Функції Відділу

 

                2.2.1. Розроблення та участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що відноситься до повноважень Відділу та організація їх виконання.

                2.2.2. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб.

2.2.3. Забезпечення оприлюднення та вільного доступу до необхідної суб'єктам звернення інформації для отримання адміністративних послуг.

2.2.4. Інформування міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради про порушення вимог законодавства з питань компетенції відділу.

2.2.5. Розгляд звернень, пропозицій, скарг фізичних і юридичних осіб, що належать до компетенції Відділу.

2.2.6. Організація ведення діловодства та зберігання документів відповідно до встановлених правил.

2.2.7. У межах своєї компетенції участь у роботі, пов’язаній з підготовкою та укладенням договорів (контрактів), у здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань.

2.2.8. Організація виконання розпорядчих документів міської ради та її виконавчого комітету в межах повноважень Відділу.

2.2.9. Формування та ведення електронного документообігу, електронних баз даних.

2.2.10. Здійснення обміну відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

2.2.11. Подання органам Державного реєстру виборців відомостей, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців.

2.2.12. Передача інформації до ЄДДР.

 

РОЗДІЛ 3. ПРАВА ВІДДІЛУ

 

3.1. Безоплатно одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи та інформацію, необхідну для виконання покладених на Відділ завдань, в установленому законом порядку.

3.2. Порушувати клопотання до міського голови та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради щодо вжиття заходів у частині матеріально-технічного та організаційного забезпечення роботи Відділу.

3.3. Інформувати міського голову, секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради про покладання на Відділ обов’язків, що виходять за межі компетенції Відділу.

3.4. Скликати в установленому порядку наради з питань, які належать до компетенції Відділу.

3.5. Залучати спеціалістів виконавчих органів міської ради (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до завдань та функцій Відділу, а також здійснення заходів, які проводяться Відділом відповідно до покладених на нього завдань.

3.6. Вимагати від суб’єктів звернення подання документів у повному обсязі, передбаченому чинним законодавством, та надання достовірної інформації.

3.7. Вносити пропозиції міському голові, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради щодо вдосконалення процедури реєстрації місця проживання/перебування.

 

РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ

4.1. Організація роботи Відділу здійснюється відповідно до вимог Регламенту виконавчих органів Лиманської міської ради, Регламенту Лиманської міської ради, інших нормативно-правових та розпорядчих актів.

4.2. Всі працівники Відділу підпорядковані начальнику відділу Лиманської міської ради (далі – начальник Відділу), йому підзвітні та підконтрольні.

4.3. Штатний розпис Відділу затверджується розпорядженням міського голови в межах установленої чисельності та фонду оплати праці.

4.4. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, передбаченому чинним законодавством.

4.5. Начальник Відділу:

здійснює керівництво діяльністю Відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань та функцій;

організовує діяльність Відділу, вживає заходи щодо підвищення ефективності роботи Відділу

забезпечує розробку та подання на затвердження міському голові посадових інструкцій працівників Відділу;

забезпечує підготовку проектів рішень та внесення їх на розгляд Лиманської міської ради і виконавчого комітету, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів з питань, що належать до їх компетенції;

надає в установленому порядку та в строки, передбачені чинним законодавством, посадовим особам виконавчих органів міської ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на них завдань;

відповідає за стан діловодства, обліку та звітності Відділу;

дає відповідні доручення працівникам щодо виконання покладених на Відділ завдань;

забезпечує дотримання працівниками Відділу трудової дисципліни та правил охорони праці;

вносить пропозиції міському голові щодо призначення, переміщення, звільнення та заохочення, накладення стягнень на працівників Відділу;

організовує інформаційне забезпечення роботи Відділу, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

сприяє створенню належних умов праці в Відділу, вносить пропозиції міському голові, секретарю міського голови, заступникам міського, керуючому справами виконавчого комітету Лиманської міської ради                                                                                 щодо матеріально-технічного забезпечення Відділу;

розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність працівників Відділу;

веде особистий прийом громадян;

у межах своїх повноважень організовує ділове листування;

здійснює інші повноваження відповідно до актів законодавства, рішень міської ради та її виконавчого комітету, даного Положення,

4.6. Начальник Відділу безпосередньо підпорядковується міському голові.

 4.7. Повноваження начальника та працівників Відділу визначаються їх посадовими інструкціями.

4.8. Працівники Відділу призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою у встановленому законодавством порядку.

4.9. Працівники Відділу несуть відповідальність за своєчасне та належне виконання обов’язків, передбачених цим Положенням і посадовими інструкціями, у порядку, визначеному чинним законодавством.

 

РОЗДІЛ 5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

5.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється відповідно до чинного законодавства на підставі рішення міської ради.

5.2. Утримання Відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету

Секретар міської ради                                                                                       Т.Ю. Каракуц


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144