Решение сессии от 02.04.2015 №6/40-3336
Про внесення змін до рішення міської ради від 16.01.2015 року № 6/37-3267 з внесеними змінами від 26.02.2015 № 6/39-3296
КРАСНОЛИМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
від 02.04.2015 №6\40-3336
м.Красний Лиман
Про внесення змін до рішення міської ради від 16.01.2015 року № 6/37-3267
з внесеними змінами від 26.02.2015 № 6/39-3296
З метою приведення структури виконавчих органів міської ради до потреб в фахівцях, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2007 р. № 996 «Про затвердження рекомендаційних переліків управлінь, відділів та інших структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій», керуючись п.5 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення міської ради від 16.01.2015 року № 6/37-3267 “Про структуру та чисельність виконавчих органів міської ради на 2015 рік” з внесеними змінами від 26.02.2015 №6/39-3296 в межах загальної чисельності, затвердити додаток 1 в новій редакції (додається)
2. Відділу обліку та звітності міської ради (Косик) привести штатний розклад виконавчих органів міської ради у відповідність згідно рішення міської ради.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, інвестиційної та регуляторної політики, підприємницької діяльності (Кусливий).
Міський голова Л.Г. Перебийніс
Додаток 1
до рішення міської ради
від______________№________
Структура
виконавчих органів міської ради
в новій редакції
1. |
Міський голова |
|
1 |
2. |
Секретар міської ради |
|
1 |
Виконавчі органи міської ради
3. |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів |
3 |
4. |
Керуючий справами виконавчого комітету міської ради |
1 |
5. |
Організаційний відділ: начальник відділу - 1 головний спеціаліст - 1 провідний спеціаліст -1 |
3 |
6. |
Загальний відділ: начальник відділу - 1 провідний спеціаліст -1 спеціаліст 1 категорії -1 водії - 2 секретар керівника – 1 комендант – 1 прибиральник службових приміщень – 2 сторож -3 |
12 |
7. |
Відділ обліку та звітності: начальник відділу, головний бухгалтер – 1 заступник начальника відділу, головного бухгалтера – 1 провідний спеціаліст – 3 |
5 |
8. |
Юридичний відділ: начальник відділу – 1 провідний спеціаліст - 1 |
2 |
9. |
Відділ з питань кадрової роботи: начальник відділу – 1 спеціаліст 1 категорії - 1 |
2 |
10. |
Відділ економічного розвитку і торгівлі: начальник відділу – 1 головний спеціаліст - 3 |
6 |
|
провідний спеціаліст - 2 |
|
11. |
Відділ ведення Державного реєстру виборців: начальник відділу – 1 головний спеціаліст - 1 |
2 |
12. |
Відділ надання адміністративних послуг: начальник відділу-адміністратор – 1 державний адміністратор -1 адміністратор – 1 |
3
|
13. |
Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та військового обліку : начальник відділу – 1 інспектор війського обліку- 1 |
2 |
14. |
Служба у справах дітей: начальник відділу – 1 спеціаліст 1 категорії – 1 завідувач сектору опіки, піклування та усиновлення - 1 головний спеціаліст - 1 |
4 |
15. |
Архівний відділ: начальник відділу – 1 архіваріус - 1 |
2 |
16. |
Відділ житлово-комунального господарства: начальник відділу – 1 головний спеціаліст – 2 провідний спеціаліст - 2 |
5 |
17. |
Відділ містобудування та архітектури: начальник відділу – 1 головний спеціаліст – 2
|
3 |
18.
|
Відділ інформаційних технологій: начальник відділу – 1 спеціаліст 1 категорії -1
|
2
|
|
Всього |
59 |
Самостійні відділи та управління
1. |
Управління соціального захисту населення |
46 |
2. |
Фінансове управління |
14,5 |
3. |
Управління агропромислового розвитку |
8 |
4. |
Відділ освіти |
3 |
5. |
Відділ культури і туризму |
1 |
6. |
Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту |
2 |
|
Всього |
74,5 |
|
Разом |
133,5 |
Секретар міської ради А.І. Пшеничний