Решение сессии от 23.12.2015 №7/3-37
Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку м. Красний Лиман на 2016 рік
КРАСНОЛИМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
від |
23.12.2015 |
№ |
7/3-37 |
м. Красний Лиман |
|
Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку м. Красний Лиман на 2016 рік |
|
|
||
|
|
|
|
||
Розглянувши інформацію начальника відділу економічного розвитку і торгівлі міської ради Авдєєнко Н.П. про Програму економічного і соціального розвитку м. Красний Лиман на 2016 рік, керуючись ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму економічного і соціального розвитку м. Красний Лиман на 2016 рік.
2. Управлінням та відділам міської ради:
2.1. забезпечити виконання завдань Програми економічного і соціального розвитку м. Красний Лиман на 2016 рік та вжити заходів щодо режиму економії бюджетних коштів;
2.2. взяти під особистий контроль та посилити роботу щодо інвестиційних пропозицій для подальшого залучення коштів державного бюджету, міжнародної технічної допомоги, інвесторів.
3. Рекомендувати суб'єктам підприємницької діяльності, незалежно від форми власності, прийняти активну участь в виконанні Програми економічного і соціального розвитку м. Красний Лиман на 2016 рік.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії та виконавчий комітет міської ради.
Міський голова П.Ф. Цимідан
Інформація
про Програму економічного і соціального розвитку
м. Красний Лиман на 2016 рік
Програма економічного і соціального розвитку м. Красний Лиман на 2016 рік (далі - Програма) розроблена відділом економічного розвитку і торгівлі міської ради за участю всіх управлінь та відділів міської ради, підприємств та організацій міста на виконання розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації від 28.08.2015 року № 426 “Про розробку проекту Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2016 рік” та розпорядження міського голови від 23.09.2015 року № 158 “Про розробку проекту Програми економічного і соціального розвитку м. Красний Лиман на 2016 рік”.
Головними напрямками стратегії розвитку міста на 2016 рік будуть: поліпшення якості життя населення; підвищення його добробуту; екологічної безпеки життєдіяльності населення; залучення інвестицій в економіку міста; підвищення якості медичної допомоги та доступності медичних послуг; забезпечення профілактики, поліпшення діагностики та лікування хворих на ВІЛ-інфекцію, СНІД та туберкульоз; забезпечення стабільного функціонування закладів культури, освіти, охорони здоров’я, спорту; підприємств житлово-комунального господарства.
Надходження загального фонду (без трансфертів) м. Красний Лиман очікуються в розмірі 71,7 млн. грн., спеціального фонду - 7,0 млн. грн. Найбільшу питому вагу серед джерел наповнення бюджету займають: податок з доходів фізичних осіб - 43,0 млн. грн. (60,0 %), плата за землю - 16,3 млн. грн. (22,7 %), акцизний податок - 4,0 млн.грн. (5,6 %), єдиний податок з підприємницької діяльності - 5,7 млн. грн. (7,9 %), плата за лісові ресурси - 1,6 млн. грн. (2,2 %).
Бюджетоутворюючими підприємствами міста є підприємства залізничного транспорту. На території міста функціонує 13 структурних підрозділів ДП “Донецька залізниця”. Найголовнішими показниками в роботі Краснолиманської дирекції залізничних перевезень ДП “Донецька залізниця” є такі: відправлено вантажів, вантажообіг та пасажирообіг.
Показник “відправлено вантажів” в 2016 році передбачається на рівні 18,0 млн. тонн.
Прогноз виконання по вантажообігу складе 6000 млн.т.км., що становитиме 104,1 % до очікуваного виконання 2015 року; а план з пасажирообігу складе 700 млн.пас.км. (104,0 % до очікуваного виконання 2015 року).
У промисловості обсяг реалізованої продукції в 2016 році передбачається довести до 129,3 млн. грн. у відпускних цінах підприємств, що складе 116,6 % до очікуваного показника 2015 року.
ТОВ “Чайка” планує виробити борошна 4100 тонн (105,1 % до рівня 2015 року), хліба та хлібобулочних виробів - 4000 тонн (102,6 %).
ТОВ “Краснолиманський комбікормовий завод” планує виробити кормів готових для тварин, що утримують на фермах - 3000 тонн (в 2,4 рази більше рівня 2015 року).
Видобуток піску будівельного становитиме 50 тис. м3, у тому числі по КТ ТОВ “СТРОНГКОМ” - 20 тис. м3, по ДП ЗАТ “Трест Донбастрансбуд” Краснолиманский пісчаний кар'єр - 30 тис. м3.
ПП “ Полімін-Донбас” займається виробництвом сухих будівельних сумішів. Підприємство передбачає довести обсяги виробництва продукції до 14,4 тис. тонн, що на 9,9 % більше показника 2015 року.
ТОВ “Всесто” спеціалізується на виробництві овочів консервованих натуральних. В порівнянні з очікуваним показником 2015 року виробництво продукції збільшиться на 9,9 % і становитиме 177 тонн на рік.
Для поліпшення економічного становища ТОВ “Чайка” планує виконання двох заходів: придбання лінії для фасування борошна на суму 500 тис. грн. та придбання хлібопекарського обладнання на суму 1 млн. грн. Виконання даних заходів дасть змогу збільшити обсяги виробництва хліба та хлібобулочних виробів на 100 тонн.
У сільському господарстві Програмою економічного і соціального розвитку на 2016 рік передбачається ряд заходів, спрямованих на підвищення ефективності виробництва та інвестиційної привабливості. На відновлення основних фондів і зміцнення матеріально-технічної бази планується направити 8,2 млн. грн. власних коштів підприємств.
У рослинництві заплановано отримати валовий збір зернових у розмірі 48,6 тис. тонн. Врожайність зернових культур складе 27,8 ц/га, соняшника — 20,8 ц/га.
Під урожай 2016 року посіяно озимих культур на зерно 9,8 тис. га (28,5 % від ріллі), в тому числі пшениці 8,6 тис. га, жита - 0,9 тис. га, ячменю та тритікале - 0,3 тис. га. Планується внести під зернові культури 1,4 тис. тонн мінеральних добрив, обробити гербіцидами 12,1 тис. га зернових культур, інсектицидами 7,0 тис. га.
Передбачається, що поголів'я великої рогатої худоби складе 640 голів, у т.ч. поголів'я корів - 210 голів (91,3 % до 2015 року) і птиці - 205,1 тис. голів (100 % до 2015 року).
Валове виробництво молока становитиме 880 тонн (100,6% до 2015 року), виробництво яєць складе 41,1 млн. штук (100,7 %). Передбачається одержати середній надій молока від однієї корови в розмірі 3826 кг, середня несучість однієї курки-несучки складе 250 штук (100,8 %).
У цілому обсяг валової продукції сільського господарства в 2016 році планується на рівні 129,8 млн. грн., у тому числі в рослинництві - 107,1 млн. грн., у тваринництві - 22,7 млн. грн.
Роздрібний товарообіг в 2016 році складе 145,8 млн. грн., що становитиме 104,0 % рівня 2015 року. Розраховуючи на душу населення роздрібний товарообіг складе 3279,5 грн. Головною метою в цій області залишається збільшення обсягів товарообігу, поліпшення торгівельного обслуговування.
Послуг населенню міста в 2016 році планується надати на суму 38,2 млн. грн., що становить 103,0 % до очікуваного виконання 2015 року.
Фонд оплати праці в 2016 році складе 412,1 млн. грн., що на 5,4 % більше очікуваного показника 2015 року.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника становитиме 2957 грн., що в порівнянні з 2015 роком складає 105,4 %.
У сфері зайнятості планується:
- сприяти створенню 30 нових робочих місць шляхом виплати компенсації роботодавцю в розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на відповідну особу;
- працевлаштувати протягом року 320 незайнятих громадян;
- забезпечити професійну підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації 190 осіб з числа безробітних з метою поглиблення, розширення й оновлення їх професійних знань;
- залучити до громадських робіт 340 незайнятих громадян;
- здійснити одноразово виплату допомоги по безробіттю для організації власної справи 12 особам.
Для організації громадських робіт заплановано направити 160 тис. грн., у тому числі за рахунок міського бюджету - 80,0 тис. грн.
Загальна потреба Пенсійного фонду в коштах на виплату пенсій та грошової допомоги у 2016 році становитиме 717,9 млн. грн., що складає 102,4% до очікуваного показника 2015 року.
За рахунок збільшення кількості переселенців із тимчасово окупованих територій, очікується зростання одержувачів пенсій до 38,6 тис. осіб, та відповідно передбачається збільшення видатків на виплату пенсій і грошової допомоги на 16,7 млн. грн., або на 2,4 %.
Середньомісячний розмір пенсії складе 2410,93 грн. (112 % до очікуваного показника 2015 року).
З метою соціального захисту населення, підвищення якості та ефективності соціальних послуг, заплановано направити 24,3 млн. грн., у тому числі за рахунок державного бюджету - 23,6 млн. грн., обласного бюджету - 0,03 млн. грн., коштів міського бюджету - 0,7 млн. грн.
Відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім'ям з дітьми”, видатки становитимуть 53,4 млн. грн. (4,8 тис. чол.); на надання пільг ветеранам війни, праці, силовим структурам, громадянам, які постраждали внаслідок ЧАЕС видатки складуть 15,1 млн. грн. (15,6 тис. чол.); на надання житлових субсидій - 20,1 млн. грн. (8 тис. чол.).
Кількість зареєстрованих тимчасово переміщених осіб становитиме 30 тис. чол.(2015 рік - 25 тис. чол.).
Допомога особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг збільшиться на 15 % і складе 46 млн. грн. (4,5 тис. осіб).
Територіальний центр соціального обслуговування населення в своїй структурі має три відділення, які надають послуги з соціальної допомоги вдома, адресної натуральної і грошової допомоги та інші. Територіальним центром обслуговується 1,5 тис. громадян.
У Центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів курс соціальної реабілітації проходитимуть 32 дитини.
У сфері житлово-комунального господарства в 2016 році заплановані наступні заходи:
- здійснити ремонт покрівель житлових будинків;
- поточний ремонт житлового фонду: заміна вікон, дверей, водостоків.
На реконструкцію, капітальний ремонт та поточний ремонт житлового фонду передбачається направити з міського бюджету 2 млн. грн.
На виконання заходів щодо благоустрою міста заплановані кошти в сумі 8 млн. грн., у тому числі на:
- поточний ремонт доріг по місту, селам та селищам - 2 млн. грн.;
- зовнішнє освітлення - 1,9 млн. грн.;
- капітальний ремонт ліній зовнішнього освітлення - 1,2 млн. грн.;
- капітальний ремонт прибудинкової території - 500 тис. грн.;
- санітарне очищення міста - 398 тис. грн.;
- утримання доріг і тротуатів в осінньо-зимовий період - 248 тис. грн.;
- озеленення міста - 329 тис. грн.;
- утримання кладовищ - 265 тис. грн. та інші.
ВО “Краснолиманська тепломережа” планує здійснити реконструкцію каналізаційної мережі з впровадженням труб ППУ (1,25 км); реконструкцію 2 котелень з впровадженням газових лічильників та коректора об’єму газу, котельні з заміною котлів на енергоефективні (2 од.). На виконання даних заходів передбачено направити 13,1 млн. грн., у тому числі за рахунок власних коштів підприємства — 2,3 млн. грн., інших джерел фінансування — 10,7 млн. грн.
Пріоритетні напрямки розвитку охорони здоров'я в 2016 році:
- забезпечення проведення заходів щодо удосконалення кадрової політики охорони здоров’я, в тому числі: підвищення кваліфікації лікарів та середніх медичних працівників - 143,2 тис. грн., проплата за навчання студентів в вищих медичних закладах - 134,7 тис. грн. (з урахуванням кредиторської заборгованості 2015 року);
- здійснення заходів з імунопрофілактики населення проти вакцинокерованих інфекцій; забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, допомога і лікування ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД; подолання епідемії з туберкульозу; лікування хворих на цукровий діабет;
- придбання житла для лікарів сел. Дробишеве і сел. Кіровськ; для хірурга, невропатолога, функціональної діагностики КЗОЗ “Краснолиманська міська лікарня”;
- проведення капітальних ремонтів закладів охорони здоров'я.
У сфері освіти планується продовжити роботу з формування інтелектуально розвиненого і психічно здорового покоління, реалізації потенціалу освіти на рівні розвинених країн.
Пріоритетні напрямки розвитку сфери освіти:
- проведення в місті освітньої політики відповідно до державних стандартів, вимог часу і думки населення;
- забезпечення підвозу учнів до місця навчання - 1,8 млн. грн.;
- збереження мережі дошкільних навчальних закладів з логопедичними групами - 2,6 млн. грн.;
- поточне утримання Центру позашкільної роботи - 1,2 млн. грн.;
В 2016 році, на ці та інші роботи, планується направити за рахунок державного, обласного, місцевого бюджетів та інших джерел 12,4 млн. грн.
Буде продовжена робота з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; забезпечення літнім оздоровленням дітей-сиріт, що залишилися без батьківської опіки, дітей з багатодітних і малозабезпечених родин; забезпечення харчуванням дітей на пришкільних майданчиках; виплата стипендій обдарованим дітям; виконання програм “Робота з обдарованою молоддю”, “Шкільний автобус”.
Для підтримки сім’ї, дітей та молоді, захисту прав дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на території Краснолиманської міської ради впроваджуються заходи щодо поліпшення соціального захисту прав і законних інтересів дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування, забезпечення їх фізичного, інтелектуального, культурного розвитку, створення належних умов для їхньої соціально-психологічної адаптації, реалізація прав дитини на виховання в родині.
На фінансування заходів щодо підтримки сім’ї, дітей та молоді, захисту прав дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування планується направити 4,8 млн. грн., у т.ч.: за рахунок державного бюджету - 1,3 млн. грн., обласного бюджету - 0,1 млн. грн., міського бюджету - 2,9 млн. грн., підприємств - 0,5 млн. грн.
Очікується, що в 2016 році буде створена 1 прийомна сім’я.
В галузі фізичного виховання та спорту в наступному році планується:
- залучення до спортивно-масових заходів понад 7,5 тис. осіб;
- доведення кількості населення, яке займається фізичною культурою і спортом до 9100 чоловік.
В наступному році на фінансування заходів з фізичного виховання та спорту планується направити 3,7 млн. грн., що майже в 2 рази більше ніж в 2015 році.
Мережу закладів відділу культури і туризму м. Красний Лиман складає: 24 клубних заклади, централізована бібліотечна система, до якої входять 23 бібліотеки; школа мистецтв, народний краєзнавчий музей.
Працює 218 клубних формувань, із них дитячих - 132. В художніх та любительських колективах займається 1960 учасників, із них 1331 дитина.
В 2016 році передбачається зберегти на рівні цього року всю мережу закладів культури та збільшити кількість експонатів краєзнавчого народного музею на 50 одиниць; збільшити бібліотечний фонд на 50 тисяч примірників.
Кількість малих підприємств в 2016 році у розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення міста складе 40 одиниць (100,0 % до очікуваного показника 2015 року). Кількість найманих працівників складе 1,4 тис. чоловік (101,5 % до 2015 року).
Кількість підприємців - фізичних осіб складе 1165 чоловік (100,5 % до очікуваного показника 2015 року).
Питома вага надходжень від діяльності суб’єктів малого підприємництва у доходній частині місцевих бюджетів складатимуть 24,8 %. Доходи місцевих бюджетів від діяльності суб’єктів малого підприємництва складуть 19,0 млн. грн.
В 2016 році продовжиться впровадження Проекту ЄС ПРООН “Місцевий розвиток, орієнтований на громаду - 3 фаза” в 4 - х сільських і селищних громадах:
- енергозберігаючі заходи в ДНЗ смт. Ярова - загальна вартість проекту 299,0 тис. грн.;
- капітальний ремонт - енергозберігаючі заходи в амбулаторії сімейного типу смт. Дробишеве - 334,7 тис. грн.;
- енергозберігаючі заходи в Шандриголівській загально- освітній школі - 299,9 тис. грн.;
- енергозберігаючі заходи в Новоселівській загально- освітній школі - 299,9 тис. грн.
Загальна сума проектів 1231,7 тис. грн., з яких за рахунок Проекту ЄС ПРООН виділяється 75 % - 888,0 тис. грн., 20 % - місцевий бюджет і 5 % - громада.
Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі міської ради Н.П. Авдєєнко