Решение исполкома от 25.12.2013 г. №326
Про затвердження Положення про експертну комісію архівного відділу Краснолиманської міської ради в новій редакції
КРАСНОЛИМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
від |
25.12.2013 |
№ |
326 |
г. Красний Лиман |
|
Про затвердження Положення про експертну комісію архівного відділу Краснолиманської міської ради в новій редакції
|
|
|
|
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 № 1004, наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Типового положення про експертну комісію архівного відділу районної, районної у мм. Києві і Севастополі державної адміністрації, міської ради» від 19.06.2013 № 1226/5, керуючись статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити склад експертної комісії архівного відділу Краснолиманської міської ради (додається)
2. Затвердити Положення про експертну комісію архівного відділу Краснолиманської міської ради в новій редакції (додається)
3. Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету Краснолиманської міської ради від 23.04.2008 № 96 «Про затвердження складу та положення про експертну комісію архівного відділу міської ради» та від 20.05.2009 № 147 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 23.04.2008 № 96 «Про затвердження складу та положення про експертну комісію архівного відділу міської ради»
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Азарову Л.П.
Міський голова Л.Г. Перебийніс
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
міської ради
25.12.2013 № 326
СКЛАД
ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ АРХІВНОГО ВІДДІЛУ
МІСЬКОЇ РАДИ
Азарова Любов Петрівна |
- керуючий справами виконавчого комітету міської ради, голова комісії |
Короткова Клавдія Борисівна |
- начальник архівного відділу міської ради, секретар комісії |
ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:
|
|
Донцова Олеся Валентинівна
|
- начальник загального відділу міської ради |
Золочевська Надія Вікторівна |
- архіваріус Краснолиманської дирекції залізничних перевезень (за згодою) |
Іванова Тетяна Василівна
|
- архівіст архівного відділу міської ради |
Рибалко Надія Миколаївна
|
- начальник юридичного відділу міської ради |
Стрілець Світлана Вікторівна |
- начальник відділу обліку та звітності міської ради |
Токмакова Валентина Олександрівна
|
- секретар Кіровської селищної ради (за згодою) |
Керуючий справами Л. П.Азарова
|
ЗАТВЕРДЖЕНО рішення виконавчого комітету Краснолиманської міської ради 25.12.2013 № 326 |
ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію архівного відділу
Краснолиманської міської ради
(у новій редакції)
1. Положення про експертну комісію (далі – ЕК) розроблено відповідно до Закону України від 24 грудня 1993 року № 3814-ХІІ «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, архівний відділ Краснолиманської міської ради (далі – архівний відділ) утворює ЕК для розгляду методичних та практичних питань, пов’язаних з проведенням експертизи цінності документів, здійснення методичного керівництва і координації діяльності ЕК державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, релігійних організацій, фондово – закупівельних комісій музеїв, експертно – оцінних комісій бібліотек (далі – комісії з проведення експертизи цінності документів) та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно – перевірної комісії (далі – ЕПК) Державного архіву Донецької області.
2. ЕК є постійно діючим органом архівного відділу.
3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно – правовими актами Міністерства юстиції України, іншими нормативно – правовими актами та цим Положенням, затвердженим на підставі Типового положення про експертну комісію архівного відділу районної, районної у мм. Києві і Севастополі державної адміністрації, міської ради, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013 № 1226/5.
4. До складу ЕК, який затверджується рішенням виконавчого комітету за поданням начальника архівного відділу, входять фахівці з архівної справи, працівники місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, навчальних закладів, відділень творчих спілок, краєзнавці.
Головою ЕК є керуючий справами виконавчого комітету міської ради, а секретарем – начальник архівного відділу.
Секретар за рішенням голови забезпечує скликання засідань ЕК, складає протоколи, доводить до відома заінтересованих державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, релігійних організацій, музеїв і бібліотек (далі – юридичні особи) і окремих осіб рішення ЕК, здійснює облік і звітність про її роботу, веде документацію і забезпечує її зберігання.
ЕК працює згідно з річним планом, затвердженим його головою.
5. Завданням ЕК архівного відділу є координація роботи з проведення експертизи цінності документів юридичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу.
6. ЕК архівного відділу приймає рішення про:
схвалення і подання до ЕПК:
списків юридичних та фізичних осіб, що є джерелами формування Національного архівного фонду (далі – НАФ) і перебувають у зоні комплектування архівного відділу;
описів справ постійного зберігання, внесених до НАФ, та описів справ з кадрових питань (особового складу), актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, номенклатур справ юридичних осіб, що є джерелами формування НАФ і перебувають у зоні комплектування архівного відділу;
актів про вилучення документів з НАФ, які зберігаються в архівному відділі, юридичних та фізичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу;
анотованих переліків унікальних документів НАФ, які зберігаються в архівному відділі, юридичних та фізичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу;
схвалення:
описів справ з кадрових питань (особового складу), актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, юридичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу та у діяльності яких не утворюються документи НАФ;
інструкцій з діловодства, положень про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК юридичних осіб, що є джерелами формування НАФ і перебувають у зоні комплектування архівного відділу.
7. ЕК стосовно юридичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу, має право:
контролювати дотримання установленого порядку проведення експертизи цінності документів;
вимагати розшуку відсутніх документів НАФ, документів з кадрових питань (особового складу) та письмових пояснень у разі втрати цих документів;
одержувати відомості, необхідні для визначення культурної цінності та строків зберігання документів;
заслуховувати на засіданнях їх керівників про стан упорядкування, обліку та збереженості документів НАФ;
запрошувати на засідання членів ЕК юридичних осіб, а також інших фахівців як консультантів та експертів.
8. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж чотири рази на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.
Рішення ЕК приймається більшістю голосів, оформляється протоколом, який підписують голова і секретар ЕК, та набирає чинності з моменту затвердження начальником архівного відділу.
Рішення ЕК є обов’язковим для виконання всіма юридичними особами, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу.
Положення розроблено архівним відділом
міської ради К.Б. Короткова
Керуючий справами виконавчого комітету
міської ради Л.П. Азарова