Решение исполкома от 23.01.2013 г. ПР-1
Виписка з протоколу засідання виконавчого комітету
КРАСНОЛИМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
Виконавчий комітет
Виписка з протоколу засідання виконавчого комітету
від |
23.01.2013 |
№ |
ПР-1 |
м. Красний Лиман |
СЛУХАЛИ: Інформацію начальника відділу освіти Афоніна Ю.А. про виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 17.10.2012 р. № 389 «Про організацію харчування в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році на території Краснолиманської міської ради»
ДОПОВІДАВ: Афонін Ю.А. – начальник відділу освіти
ВИРІШИЛИ: 1. Інформацію начальника відділу освіти Афоніна Ю.А. про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 17.10.2012 р. № 389 «Про організацію харчування в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році на території Краснолиманської міської ради» прийняти до відома.
2. Рішення виконавчого комітету міської ради від 17.10.2012 р. № 389 «Про організацію харчування в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році на території Краснолиманської міської ради» зняти з контролю як виконане.
Міський голова Л. Г. Перебийніс
Виконавчий комітет
Краснолиманської міської ради
ІНФОРМАЦІЯ
відділу освіти Краснолиманської міської ради
про організацію харчування в закладах освіти
З метою покращення стану організації харчування в закладах освіти відділом освіти
Краснолиманської міської ради питання організації харчування тримається на постійному контролі.
Видано низку наказів: № 471 від 25.08.2011 «Про організацію харчування учнів у 2011-2012 навчальному році»,№ 638 від 25.10.2011 року «Про заходи щодо запобігання харчових отруєнь у навчальних закладах», №639 від 25.10.2011 року «Про посилення контролю за організацією харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», №672 від 10.11.2011 року «Про вивчення стану організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах», №703 від 23.11.2011 року «За результатами перевірки стану організації харчуванні в закладах освіти», №780 від 21.12.2011 року «Про поліпшення організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів на території Краснолиманської міської ради», №453 від 15.08.2012 «Про організацію харчування учнів у 2012-2013 навчальному році»,№ 652 від 06.11.2012 року «Про вивчення стану організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах»,№ 692 від 21.11.2012 року «Щодо перевірки організації харчування в закладах освіти», № 720 від 04.12.2012 року «Про перевірку обліку продуктів та продовольчої сировини на харчоблоках в закладах освіти», № 743 від 14.12 2012 року « Про результати перевірки обліку продуктів та продовольчої сировини в закладах освіти» та здійснено ряд перевірок (ЗОШ №2,3,4, Кіровська ЗОШ, Дробишевська ЗОШ, Новоселівська ЗОШ, НВК №1, Ямпільський НВК, Рідкодубівський НВК, НВК с-ща Нове, ДНЗ № 2,3,4,7) за результатами перевірок прийняті управлінські рішення ( накази № 668-К, 667-К від 14.12.2012 року «Про притягнення до дисциплінарної відповідальності директорів закладів освіти» Пєтухов М.М.( ЗОШ №2), Іловайська Н.Л. ( ЗОШ №4), Гергель Л.І. ( Кіровська ЗОШ)).
Дане питання розглядалось на колегіях відділу освіти ( №1/7 від 28.02.2011 № «Про організацію харчування в закладах освіти», №2/5 від 05.05.2011 року «Організація якісного харчування в закладах освіти, отримання та збереження продуктів харчування , строки їх реалізації».№ 4/1 від 28.10.2011 року «Про хід виконання рішення колегії відділу освіти від 05.10.2010 року №4/3 «Управлінська діяльність адміністрації закладів освіти щодо організації харчування»,№5/6 від 23.12.2011 року «Про поліпшення організації харчування в закладах освіти», № 5/3 від 26.10 2012 року « Про стан організації гарячого харчування в закладах освіти», № 6/2 від 21.12.2012 року « Про результати перевірки обліку продуктів та продовольчої сировини в закладах освіти») на нараді директорів (28.01.2011 року «Про організацію харчування у навчальних та оздоровчих закладах», 23.09.2011 «Про організацію харчування у закладах освіти у 2011-2012 навчальному році», 27. 01.2012 року « Про стан організації харчування в закладах освіти»,30.11.2012 року « Про організацію харчування в закладах освіти»).
28.11.2012. року було проведено сумісну нараду щодо організації харчування в закладах освіти з залученням головного державного санітарного лікаря Краснолиманського району Усенко Г.І., державного санітарного лікаря Краснолиманського району Малій З.П., головного лікаря Краснолиманської лінійної санітарно-епідемічної станції на Донецькій залізниці Білик М.П., лікаря Краснолиманської лінійної санітарно-епідемічної станції на Донецькій залізниці Суркова В.І., начальника управління ветеринарної медицини у м. Красний Лиман Беспалова С.В., постачальника продуктів харчування для закладів освіти Водяшину І.В. На нараді розглядалися питання щодо організації постачання продуктів харчування, якості харчування , постачання молока та молочних продуктів до закладів освіти.
26.12.2012 року було здійснено розкриття конкурсних пропозицій ( проведено тендер). Переможцями стали Водяшин Г.В. ( на окорок, філе, масло вершкове, спред) та Водяшина І.В.
( на ковбасу варену, сарделі, сосиски, ковбасу на пів копчену).
Щодо процедури відкритих торгів, угоди будуть складатися в середині січня 2013 року.
Протягом вересня – грудня 2012 року для здешевлення продуктів харчування та розширення асортименту за рахунок спонсорів, батьків було зібрано:
-
борошна 1492 кг;
-
макаронних виробів 335 кг;
-
олії 797 кг;
-
круп ( гречку, рис, пшенична крупа, пшон) 285 кг;
-
томатної пасти 80 кг;
-
консервації 190 банок;
-
картоплі 8256,035 кг;
-
моркви 881,681 кг;
-
буряка 843,09 кг;
-
цибулі 1157,53 кг;
-
капусти 1966,8 кг;
-
огірків 328,35 кг;
-
перцю солодкого 37 кг;
-
фруктів ( яблука, сливи, виноград) 265 кг;
-
сік томатний 60 л;%
-
цукру 125 кг.
Робота по наповнюваності раціонна дітей за кошти спонсорів триває.
При формуванні бюджету на 2013 рік планується збільшити видатки на організацію безкоштовного харчування учнів 1-4 класів з 3,50 грн. до 4,00 грн.; виділення додаткових коштів на введення в штатний розпис загальноосвітніх закладів посад медичних сестер згідно норм ( відповідно до наказу МОН України від 06.12.2010 року № 1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів».
Працівниками централізованої бухгалтерії було проаналізовано та врегульовано ціни на продукти харчування.
В плані роботи на 2013 рік передбачені перевірки стану перевірки організації харчування за окремим графіком.
Товарознавець господарчої групи відділу освіти отримує заявки від закладів освіти, контролює якість продуктів, здійснює перевірку супроводжуючих документів, які підтверджують добро якість продуктів харчування, термін реалізації.
Продукти завозяться до закладів освіти за наступним графіком:
-
1 раз на тиждень в заклади освіти, які розташовані на території міста;
-
1 раз в два тижні в заклади освіти, які розташовані в сільській місцевості.
Керівники закладів освіти несуть персональну відповідальність за організацію гарячого харчування в закладах освіти та контролюють його виконання.
На даний момент продукти харчування до закладів освіти завезені своєчасно згідно письмових заявок.
Начальник відділу освіти
Краснолиманської міської ради Ю.А.Афонін