Аналіз впливу регуляторного акту
Про затвердження Порядку поховання, функціонування та утримання кладовищ у місті Красний Лиман
АНАЛІЗ
регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету міської ради “Про затвердження Порядку поховання, функціонування та утримання кладовищ у місті Красний Лиман”
- Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання відносин, а також оцінка важливості цієї проблеми.
Проблема, яку планується розв'язати з прийняттям даного проекту рішення, полягає в:
- захисті споживачів від неякісного та несвоєчасного надання ритуальних послуг;
- збереженні місць поховань;
- гарантії захисту населення в разі вандалізму, крадіжок та навмисного руйнування намогильних споруд;
- облаштуванні та розміщенні місць поховань;
- порядку поховань померлих громадян.
2.Визначення цілей регулювання
Метою даного регуляторного акта є:
- впровадження Закону України від 10,07, 2003 року № 1102-IV "Про поховання та похоронну справу" для подальшого удосконалення правових засад здійснення діяльності щодо поховання померлих;
- контроль за додержанням вимог чинного законодавства у галузі похоронної справи щодо поховання померлих;
- забезпечення проведення ефективних та комплексних заходів щодо узгодженості дій сумісної роботи у галузі похоронної справи між суб'єктами господарювання та громадянами.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
Даного регуляторного акту не існує тому, враховуючи Закон України "Про поховання та похоронну справу", виникла необхідність в розробці проекту рішення виконавчого комітету міської ради ”Про затвердження Порядку поховання, функціонування та утримання кладовищ у місті Красний Лиман”
4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв'язання проблеми
Механізмом розв’язання проблем, є запровадження єдиних вимог до порядку організації поховання та надання ритуальних послуг, а також до порядку розміщення, облаштування та утримання місць поховань, внаслідок чого можливе упорядкування відносин між комунальним підприємством та суб’єктами господарювання, які працюють на ринку ритуальних послуг у відповідності до вимог чинного законодавства.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
Досягнення встановлених цілей можливо з прийняттям запропонованого проекту рішення яким передбачено удосконалення правових засад здійснення в місті діяльності з поховання померлих, регулювання відносин, що виникають після смерті особи, щодо проведення процедури поховання керуючись законом України “Про поховання та похоронну справу”
6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акту.
Аналіз вигод та витрат, які виникають у різних груп суб'єктів, на яких поширюється дія регуляторного акта має наступний вигляд:
Сфера інтересів
|
Витрати |
Вигоди |
Місцева влада |
Витрати , пов'язані з похованням певної категорії населення. |
|
Суб'єкти підприємницької діяльності |
Укладення договору з КП про взаємовідносини та співробітництво, яким передбачено витрати щодо благоустрою кладовищ. |
Поширення можливості співпрацювати у галузі похоронної справи, та бути конкурентноспроможними на ринку збуту у галузі похоронної справи . |
Населення |
|
Захист споживача від неякісного та несвоєчасного надання ритуальних послуг, збереження місць поховань та гарантії захисту в разі вандалізму, руйнуванні намогильних споруд, отримання можливості здійснення поховання в родинній ділянці. |
7. Обгрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акта.
Запропонований регуляторний акт проекту рішення виконавчого комітету міської ради “Про затвердження Порядку поховання, функціонування та утримання кладовищ у місті Красний Лиман” є безстроковим.
8. Визначення показників результативності регуляторного акту.
Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними характеристиками:
- забезпечення населення більш якісним та своєчасним наданням ритуальних послуг;
- забезпечення належних умов для здійснення поховання;
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Базове відстеження протягом 45 днів з дня набрання чинності регуляторного акта.
Повторне відстеження через рік після набрання чинності регуляторного акта.
Періодичне відстеження один раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження результативності регуляторного акта.
Відстеження буде здійснюватись відділом ЖКГ Краснолиманської міської ради.
Міський голова Л.Г. Перебийніс
Начальник відділу