Аналіз впливу регуляторного акту
Про затвердження «Правил розміщення зовнішньої реклами на території Краснолиманської міської ради»
Аналіз
впливу регуляторного акту проекту рішення Краснолиманської міської ради
Про затвердження «Правил розміщення
зовнішньої реклами на території Краснолиманської міської ради»
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308. Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту регуляторного акту «Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами на території Краснолиманської міської ради».
-
1. Цілями регулювання є:
- Ефективність використання ресурсів територіальної громади міста Красний Лиман.
- Забезпечення дотримання вимог чинного законодавства щодо впорядкування розміщення та функціонування зовнішніх рекламних носіїв, відповідність технічним та естетичним вимогам до рекламних об'єктів на території міста.
- Удосконалення організаційного механізму при проведенні робіт стосовно використання та утримання рекламних площ.
2. Механізми розв’зання проблеми
Проблеми, які зумовили прийняття запропонованого проекту рішення, вирішуються шляхом:
- встановлення єдиних вимог до розміщення рекламних конструкцій;
- порядку оформлення, надання та скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території Краснолиманської міської ради;
- вимог до здійснення робіт з установки, експлуатації та обслуговування рекламних засобів;
- контролю за розміщенням та експлуатацією зовнішніх рекламних носіїв.
3.Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акту.
Прийняття даного рішення дозволить вдосконалити діяльність міської влади при вирішенні питань стосовно використання та утримання зовнішньої реклами.
Сфера впливу |
Вигоди |
Витрати |
Органи місцевого самоврядування |
1. Більш ефективне регулювання рекламної діяльності та використання ресурсів територіальної громади міста. 2. Збільшення надходжень до міського бюджету. |
Часові витрати на розробку проекту рішення |
Суб’єкти підприємницької діяльності |
1. Удосконалення організаційного механізму стосовно використання та утримання зовнішніх рекламних носіїв. 2. Спрощення оформлення та внесення змін у дозвільну документацію.
|
Витрати, пов’язані з втіленням вимог Положення, та застосування його в дію.
|
Населення |
1.Підвищення рівня культури рекламної діяльності. 2.Підвищення безпеки життєдіяльності у процесі використання засобів зовнішньої реклами на території міста.
|
Відсутні |
- на даний час відсутні оформлені дозволи на розміщення зовнішньої реклами відповідно до Постанови Кабінету України від 09.09.09р. №2067 “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”;
- очікувано буде розміщено та оформлено на території Краснолиманської міської ради — 15 щитів зовнішньої реклами, до міського бюджету надійде — 15 тис.грн.
4.Обґрунтування можливості досягнення цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.
Досягнення цілей, поставлених перед регулюючим впливом запропонованого проекту рішення, пов’язане з його прийняттям. Впровадження спеціального нормативно -правового акту у галузі зовнішньої реклами встановлює єдиний законний шлях вирішення проблеми інші альтернативні способи (механізми) досягнення мети не передбаченні законодавством.
5. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акта.
Регуляторний акт “Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Краснолиманської міської ради» впроваджується на необмежений термін та може бути змінений в разі виникнення такої потреби внаслідок зміни чинного законодавства.
6. Відстеження результативності регуляторного акту.
Відстеження результативності даного регуляторного акта буде здійснюватись згідно з Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” фінансовим управлінням міської ради:
- базове відстеження у лютому 2014 року;
- повторне відстеження у січні 2015 року;
- періодичне у січні 2016 року;
- кількість укладених договорів з суб’єктами господарювання та Краснолиманською міською радою за тимчасове користування місцем для розміщення рекламних носіїв.
Якісний показник:
-вдосконалення механізму та дії щодо вирішенні питань стосовно галузі рекламної справи на території Краснолиманської міської ради;
-налагодження стосунків з суб’єктами підприємницької діяльності, задіяних у сфері зовнішньої рекламної діяльності в місті Красний Лиман;
-проведення інвентаризації наявних в місті носіїв зовнішньої реклами.
7. Відстеження результативності регуляторного акта.
Відстеження результативності даного регуляторного акта буде здійснюватись згідно з Законом України “про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” фінансовим управлінням міської ради:
- базове відстеження у липні
Базове відстеження результативності втілення вимог порядку стосовно рекламної діяльності у місті Красний Лиман буде здійснюватись після набрання його чинності.
Повторне відстеження буде здійснено через рік після набрання ним чинності. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення до регуляторного акта відповідних змін.
Періодичне відстеження планується здійснювати один раз в три роки з дня виконання заходів з повторного відстеження.
Відстеження результативності діючого регуляторного акта буде здійснювати відділ містобудування та архітектури Краснолиманської міської ради.
Аналіз регуляторного акту підготовлено відділом містобудування та архітектури Краснолиманської міської ради.
Міський голова Л.Г.Перебийніс
Начальник відділу містобудування та архітектури, головний архітектор міста О.Г.Шпак