Анализ влияния регуляторного акта

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Дата: 
22.03.2012

Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури міста Красний Лиман

Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення міської ради «Про затвердження Порядку

пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Красний Лиман»

    Цей  документ містить обґрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття регуляторного акту – рішення сесії Краснолиманської міської ради «Про затвердження Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Красний Лиман».

     Аналіз впливу регуляторного акта складений відповідно до ст.8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

1. Опис проблеми, яку планується врегулювати шляхом прийняття рішення.

Розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста Красний Лиман вимагає комплексного рішення багатьох проблем, пов’язаних з поліпшенням її технічного стану та подальшим оновленням.  Будівництво (реконструкція) об’єктів соціальної сфери і житлово-комунального господарства, проведення робіт з благоустрою міста фінансується за рахунок коштів міського бюджету. Пайові внески замовників за право реалізувати проект будівництва на території міста Красний Лиман дасть можливість компенсувати витрати міського бюджету на відтворення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, залучити замовників до благоустрою території міста.

Порядок визначення розміру пайового внеску, його залучення та використання на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Красний Лиман розроблений відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про регулювання містобудівної діяльності».

 

2. Цілі (мета) регулювання.   

       Метою даного регулювання є: 

- реалізація місцевої політики в сфері планування і забудови територій;          

- забезпечення прозорості та гласності в процесі залучення замовників до пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Красний Лиман;

- комплексний підхід до рівномірного розвитку інфраструктури по всій території міста.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей.

       У ході пошуку альтернативних способів досягнення встановлених цілей доцільно розглянути такі можливості:                                                                                             - пропозиція відмови від введення в дію запропонованого акту;                                          

      - здійснення регулювання  нормативним актом іншого органу;                                              

      - введення в дію запропонованого акту.       

      Відмова від  введення в дію запропонованого регуляторного акту призведе до фінансових втрат міського бюджету та погіршення інженерно-транспортної та саціальної інфраструктури міста Красний Лиман, одночасно з цим не буде забезпечено безумовне виконання вимог чинного законодавства. Здійснення  регулювання нормативним актом іншого органу не є можливим у зв’язку з тим, що право самостійно встановлювати і визначати порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Красний Лиман, відповідно до чинного законодавства, належить Краснолиманській міській раді шляхом прийняття відповідного рішення.  Третя альтернатива – введення в дію запропонованого акту – є єдиним шляхом досягнення встановлених цілей.  Безумовність обраного виду правового регулювання ґрунтується на імперативності (загальнообов’язковості) рішень Краснолиманської міської ради для виконання на території міста Красний Лиман, що передбачено ст.144 Конституції України, ст.40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».                                                       

4. Опис механізмів та заходів, що пропонується для вирішення проблеми.

     Реалізація запропонованого регулювання буде здійснюватись шляхом впровадження наступних заходів:

     - застосування єдиного підходу при розрахунку розміру пайової участі, визначеного шляхом встановлення граничного розміру коштів замовників, що залучаються до розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;                                        - чітке врегулювання прав та обов’язків сторін у договорі про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Красний Лиман.

5. Обгрунтування можливостей досягнення мети у разі прийняття рішення.

     Залучення забудовників до пайової участі у розвитку інфраструктури міста Красний Лиман дозволить створити нові, та реконструювати діючі об’єкти міської інфраструктури, а також буде сприяти рівномірному розвитку інфраструктури по всій території міста. Можливість досягнення зазначених цілей обґрунтована тим, що запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органу місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати пайового внеску.

6. Термін дії регуляторного акту.

      Рішення сесії  Краснолиманської міської ради «Про затвердження Порядку пайової участі  замовників у розвитку інфраструктури міста Красний Лиман» є загальнообов’язковим до застосування та території міста Красний Лиман, термін дії цього рішення не обмежений.  Потреби визначити строк дії даного акту немає через невизначеність строків, протягом яких будуть існувати правовідносини, що регулюються цим актом.

7. Визначення показників результативності рішення.

     Прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акту будуть:       

- розмір додаткових надходжень для використання на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;                                                                                        

- результати направлення пайових внесків на розвиток інфраструктури міста

8. Заходи щодо відстеження результативності рішення.

     Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної звітності.  Під час прийняття регуляторного акту, у встановлені чинним законодавством строки, Краснолиманська міська рада з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта, проводитиметься базове відстеження результативності дії акту.                                                                                                                                                   Не пізніше двох років після набрання чинності регуляторним актом, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей, буде здійснене повторне відстеження результативності дії акту головним архітектором м. Красний Лиман та відділом житлово-комунального господарства міської ради.                                                                                                                                                                              Кожні три роки з моменту виконання заходів щодо проведення повторного відстеження результативності дії акту, при умові його чинності, проводитиметься періодичне відстеження його результативності.

 

Міський голова                                                                            Л.Г.Перебийніс

 

Головний архітектор міста Красний Лиман                              Г.Ф.Дюриць


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144