Решение исполкома от 20.11.2013 г. №297

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Тип документа: 
Рішення виконкому
Дата: 
20.11.2013
Номер документа: 
297

Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Красний Лиман за 9 місяців 2013 року

КРАСНОЛИМАНСЬКА  МІСЬКА  РАДА

Виконавчий  комітет

РІШЕННЯ

 

від

20.11.2013

297

м. Красний Лиман

 

 

Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Красний Лиман за 9 місяців 2013 року

 

Заслухавши і обговоривши інформацію начальника відділу економіки, торгівлі, розвитку підприємництва і інвестиційної політики міської ради Авдєєнко Н.П. “Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку міста за 9 місяців 2013 року”, керуючись ст. 27 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет

В И Р І Ш И В :

1. Інформацію начальника відділу економіки, торгівлі, розвитку підприємництва і інвестиційної політики міської ради Авдєєнко Н.П. про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Красний Лиман за 9 місяців 2013 року прийняти до відома.

2. Фінансовому управлінню міської ради (Пилипенко) систематично здійснювати аналіз стану виконання доходної частини місцевого бюджету, вжити заходи щодо дотримання режиму економії та підвищення ефективності використання коштів місцевого бюджету.

3. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Мальченко) забезпечити постійний контроль за додержанням законодавства про працю, продовжити здійснення заходів, спрямованих на підвищення рівня охоплення колективними договорами підприємств, організацій та роботодавців м. Красний Лиман.

4. Робочій групі з питань легалізації трудових відносин, виплати заробітної плати та зайнятості населення (Азаров) сприяти легалізації трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками, забезпечити контроль з дотримання прав найманих працівників при укладанні трудових договорів з фізичними особами - роботодавцями в частині встановлення їм заробітної плати, відповідно до норм законодавства про працю.

5. Комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності (Перебийніс) в межах наданих повноважень вжити заходи щодо посилення вимог до керівників підприємств, установ та організацій, з метою дотримання ними положень Закону України «Про оплату праці» в частині забезпечення державної соціальної гарантії, строків та періодичності виплати заробітної плати найманим працівникам, запобігання випадків утворення заборгованості по заробітній платі та іншим соціальним виплатам.

6. Рекомендувати керівникам підприємств, організацій, установ незалежно від форм власності, проаналізувати хід виконання заходів Програми економічного і соціального розвитку міста Красний Лиман за 9 місяців 2013 року, вжити додаткові заходи щодо підвищення ефективності виробництва, своєчасної та повної оплати наданих житлово-комунальних послуг та спожитих енергоносіїв, своєчасної виплати заробітної плати не нижче встановленого державою розміру та недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати.

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Євтушенко В.І.

 

Міський голова                                                                                            Л.Г. Перебийніс

 

 

 

Короткі підсумки соціально - економічного розвитку м. Красний Лиман за січень - вересень 2013 року

В зведеному рейтингу міст за рівнем соціально-економічного розвитку за січень - червень 2013 року м. Красний Лиман займає 8 місце (січень - червень   2012 року - 4).

По результатах роботи за 9 місяців 2013 року виконання доходної частини бюджету складає 125620,6 тис. грн. або 87,3 % до встановленого Програмою та  109,7 % до аналогічного показника 2012 року. В тому числі надходження загального фонду становлять 119397,5 тис. грн., або 87,6 % до встановленого Програмою; спеціального - 6223,1 тис. грн. (81,8 % до виконання Програми та 100,9 % до відповідного показника 2012 року).

Основним джерелом формування доходної частини бюджету є податок з доходів фізичних осіб і плата за землю, питома вага яких складає відповідно 71,0 % і 25,3 % від суми надходжень податків та зборів загального фонду (без врахування трансфертів).

Протягом звітного періоду до бюджету міста надійшла сума податку з доходів фізичних осіб у розмірі 25534,5 тис. грн., що складає 64,9 % до встановленого Програмою і 100,9 % до аналогічного показника 2012 року.

Надходження плати за землю складає 9091,6 тис. грн. (85,2 % до встановленого Програмою і 110,8 % до аналогічного показника минулого року).

Промисловість міста представлена 6 промисловими підприємствами, у тому числі за спеціалізацією:

-                     видобуток піску будівельного – 2 підприємства (КТ «ТОВ «СТРОНГКОМ», ДП ЗАТ “Трест Донбастрансбуд” Краснолиманський пісчаний кар’єр);

-                     виробництво хліба та хлібобулочних виробів – 1 підприємство (ТОВ «Чайка»);

-                     виробництво кормів готових для сільгосптварин – 1(ТОВ «Краснолиманський комбікормовий завод»);

-                     виробництво будівельних сумішів – 1 (ПП «Полімін-Донбас»);

-                     виробництво овочів консервованих натуральних – 1 (ТОВ «Всесто»).

Протягом звітного періоду:  

-                     кормів готових для сільгосптварин виготовлено 3175 тонн, що в 3,8 рази більше показника 9 місяців 2012 року (ТОВ “Краснолиманський комбікормовий завод”);

-                     хліба та хлібобулочних виробів вироблено 2653 тонни (117,3 % до аналогічного показника минулого року - ТОВ “Чайка”);

-                     борошна вироблено 2449 тонн, що на 10,1 % більше минулорічного показника (ТОВ “Чайка”);

-                     овочів консервованих натуральних виготовлено на 43,8 % більше відповідного показника минулого року і становить 335 тонн (ТОВ “Всесто”);

-                     будівельних сумішів виготовлено 19,1 тис. тонн, що на 25,7% більше аналогічного показника 2012 року (ПП «Полімін-Донбас»).

Обсяг реалізованої продукції у відпускних цінах підприємств за січень-серпень 2013 року склав 54,2 млн. грн., що становить 117,9% до відповідного показника 2012 року. У добувній промисловості будівельних матеріалів реалізовано на 1411,4 тис. грн. (76,5 % до аналогічного показника минулого року). У переробній промисловості обсяги реалізації склали 32485,1 тис. грн., що на 39,2% більше минулорічного показника. У виробництві та розподілі тепла, газу та води показник реалізації продукції становить 18323,3 тис. грн. (100,7% до показника 2012 року).

Агропромисловий комплекс

У рослинництві, сільськогосподарські підприємства і фермерські господарства обробляли 35 тисяч гектарів. З площі 12758 га зібрано 35,1 тис. тонн зерна, врожайність склала 27,5 ц/га. Найбільш питому вагу в зерновій групі займає озима пшениця: з площі 10609 га зібрано 30,2 тис. тонн, урожайність становить 28,5 ц/га. За оперативними даними станом на 01.11.2013 року соняшника з площі 7886 га зібрано 14,9 тис. тонн, врожайність становить 18,8 ц/га; кукурудзи з площі 1777 га - 6,3 тис. тонн, врожайність -35,2 ц/га.

Кормовими культурами було засіяно 1164,5 га (3,3 % в структурі). З цих площ заготовлено 1900 тонн готового силосу, 930 тонн сіна, соломи 1000 тонн.

Протягом звітного періоду закуплено і внесено 5378 тонн мінеральних добрив, проведено підживлення озимих культур на площі 13,1 тис. га.

Під урожай 2014 року посіяно озимих культур на зерно 9600 га, під посів внесено 800 тонн мінеральних добрив.

Для підвищення якості сільгоспробіт господарствами було закуплено: тракторів – 15 шт., комбайнів 2 шт., сівалки 4 шт., автомобіль - 1 шт., культиватори - 8 шт. та інша техніка на суму 10,3 млн. грн.

У тваринництві валове виробництво молока склало 695,0 тонн, що становить 67,2 % до відповідного періоду минулого року. Яєць вироблено 25782,9 тис. штук (на рівні минулого року). Середній надій молока на корову, яка була на початок року, склав 1514 кг, що на 14,6 % менше минулорічного показника. Зменшився показник вирощування худоби та птиці на 38,5 % і склав 234,2 тонни.

Поголів’я великої рогатої худоби скоротилось на 16,2% і склало 1191 гол. На 207 голів зменшилось з початку року поголів’я корів і склало 252 гол. Збільшилась чисельність свиней до 2313 гол., або на 7,9 %.

Роздрібний товарообіг підприємств торгівлі за 9 місяців 2013 року складав 107,5 млн. грн., що становить 104,1 % до показника 9 місяців 2012 року.

Сфера “Торгівля та ресторанне господарство” міста представлена:

- 277 підприємствами роздрібної торгівлі з торговою площею 15403,3 м2;

- 78 підприємствами ресторанного господарства на 4628 посадкових місця;

- 124 підприємствами побутового обслуговування населення;

- 3 ринками.

За звітний період обсяг послуг, реалізованих споживачам підприємствами сфери послуг, становив 42,2 млн. грн., що складає 68,8 % до завдання Програми. Обсяг послуг, реалізованих населенню, склав 22,6 млн. грн., або 77,4 % до Програми на рік та 114,1 % до аналогічного показника минулого року.

На обліку в службі зайнятості протягом звітного періоду перебувало 1211 безробітних громадян, або 103,2 % до відповідного показника 2012 року (9 місяців 2012 року - 1174 чоловік). Працевлаштовано за звітний період 315 особи. 24 безробітних пройшли навчання за курсом основ комп’ютерної грамотності. Було укладено 2 договори з підприємствами про спільну діяльність в організації оплачуваних громадських робіт. Це дало можливість придбати тимчасову роботу 327 громадянам. За сприянням служби зайнятості профнавчання пройшли 174 чол., з яких працевлаштувались 119 особи.

З метою самостійної зайнятості громадян, здійснено одноразову виплату допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності 11 чол., які пройшли реєстрацію як суб’єкти підприємницької діяльності. Витрати коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття на ці цілі склали 117,6 тис. грн.

Створено 438 нових робочих місць, що становить 88,3 % до минулого року (9 місяців 2012 року - створено 496 місць).

Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.10.2013 року за даними відділу статистики по м. Красний Лиман склала 200,4 тис. грн. (філія “Краснолиманський автодор” ДП “Донецький облавтодор”).

(Довідково: заборгованість станом на 01.11.2013 року складає 50,9 тис. грн., в тому числі: ТОВ “Святогірський гостинний двір” – 7,9 тис. грн., Краснолиманське ХПП – 43 тис. грн.).

В бюджет Пенсійного фонду за січень-вересень 2013 року надійшло власних доходів у сумі 120,7 млн. грн., що становить 104,3 % до відповідного показника 2012 року (9 місяців 2012 року – 115,6 млн. грн.). Забезпеченість загальної потреби на виплату пенсій і допомоги власними коштами складає 62,4 % проти 65 % за січень - вересень 2012 року. Кількість одержувачів пенсій становить 15,4 тис. осіб, середньомісячний розмір пенсії - 1398 грн. (110,5 % до аналогічного показника минулого року - 1266 грн.).

Соціальний захист населення. Протягом звітного періоду соціальну допомогу згідно з Законами України отримали: “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” - 4006 чол. на суму 24,3 млн. грн., “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” - 505 чол. на суму 3,7 млн. грн., “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям - інвалідам” - 433 чол. на суму 4,0 млн. грн. Кількість пільгової категорії громадян (ветеранів війни, праці, силові структури, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та інші) становить 15,3 тис. чол., видатки бюджету – 8,9 млн. грн.

Кількість отримувачів житлових субсидій складає 2,5 тис. чол. Видатки бюджету на надання житлових субсидій становлять 2,3 млн. грн.

Соціальне обслуговування громадян похилого віку та одиноких непрацездатних громадян здійснює територіальний центр соціального обслуговування, який надає різноманітні соціальні послуги 1350 громадянам, витрати бюджету склали                     2269,7 тис. грн.

В Краснолиманському Центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів  курс соціальної реабілітації пройшло 23 дітини-інваліда. Витрати бюджету на утримання Центру становлять 316,1 тис. грн.

В житлово-комунальному господарстві протягом звітного періоду були виділені кошти для зовнішнього освітлення –448,4 тис. грн.; на санітарне очищення міста - 201,5 тис. грн.; для благоустрою території ринку Щуровський – 99 тис. грн.; на озеленення міста – 253,2 тис. грн.; для придбання та встановлення камер спостереження на об’єктах благоустрою – 16,5 тис. грн. та інші.

Протягом звітного періоду було здійснено ремонт житлових будинків на суму 323 тис. грн., у тому числі за рахунок місцевого бюджету – 66 тис. грн.

Згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації на 2013 рік заплановано освоєння коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на виконання робіт з капітального та поточного ремонту доріг по м. Красний Лиман на суму 958,2 тис. грн. Фактично освоєно: на капітальний ремонт – 407,1 тис. грн. (89,1%), на поточний ремонт – 206,3 тис. грн. (89,3%). За рахунок міського бюджету здійснено поточний ремонт доріг на суму 53,8 тис. грн.

Протягом звітного періоду за рахунок міського бюджету придбано та встановлено 92 урни на суму 8,7 тис. грн. та 30 контейнерів на суму 32,7 тис. грн.

Забудовниками міста у січні - червні 2013 року введено в експлуатацію 4665 м2 житла.

Протягом 1 півріччя освоєно капітальних інвестицій на 25,7 млн. грн. Із загального обсягу інвестицій 23,5 тис. грн. (91,3%) використані на житлові будівлі. На придбання машин, обладнання та інвентарю – 4,2%; на нежитлові будівлі – 3,5%; на довгострокові біологічні активи тваринництва – 0,4%.

Прийнято в експлуатацію трансформаторні понижуючі підстанції 1200 тис.кВ.А та місцеві трубопроводи для транспортування газу довжиною 4,2 км,  за рахунок коштів підприємства здійснена реконструкція котельні на суму 350 тис. грн. (ВО «Краснолиманська тепломережа» ОКП «Донецьктеплокомуненерго»).

Мережа закладів охорона здоров`я міста Красний Лиман представлена Центром первинної медико-санітарної допомоги ім. М.І. Лядукіна з 11 амбулаторіями загальної практики сімейної медицини з плановою потужністю 307 відвідувань на зміну та 19 фельдшерськими пунктами. В місті також функціонує станція швидкої медичної допомоги на 5 виїзних бригад та 3 пункти тимчасового базування, відділкова лікарня на ст. Красний Лиман.

Укомплектованість лікарями складає 62,3 % та середніми медичними працівниками - 94,0 % (9 місяців 2012 року - 90,0 %). Недостає дільничних терапевтів, сімейних лікарів, педіатрів; не укомплектовані лікарями 3 сімейні амбулаторії та 1 фельдшерський пункт. За рахунок міського бюджету здійснюється навчання 16 студентів в медичних вищих навчальних закладах, в тому числі 2 студентів в інтернатурі.

Забезпечувалося виконання національних і регіональних програм. Витрати на їх реалізацію розподілились наступним чином: “Профілактика і лікування ВІЛ-інфекції і хворих на СНІД” - 69,7 тис. грн., “Подолання епідемії туберкульозу в районі” -                 12,3 тис. грн., “Цукровий діабет” - 603,1 тис. грн.

Для покращення фінансування ЛПЗ району протягом 9 місяців 2013 року до міської лікарняної каси залучено позабюджетних коштів в сумі 274,9 тис. грн.

Завершено капітальні ремонти міської амбулаторії загальної практики сімейної медицини Центру первинної медико-санітарної допомоги ім. М.І. Лядукіна та фельдшерського пункту с. Крива Лука.

В ЦРЛ проведено капітальний ремонт палат ветеранів Великої Вітчизняної війни, здійснюється капітальний ремонт терапевтичного відділення.

В галузі “освіта”:

- підвищена мінімальна заробітна плата з 01.01.2013 року - до 1147 грн.;

- на забезпечення гарячим харчуванням учнів 1-4 класів направлено 541,4 тис. грн. та дітей, що залишилися без батьківської опіки, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей 94,2 тис. грн.;

- підвищено кваліфікацію 34 працівниками, на що витрачено 11,4 тис. грн.;

- до міського банку обдарованих дітей внесено 222 учня.

Мережа загальноосвітніх навчальних закладів складається з 11 шкіл, 1 ліцею, 10 навчально-виховних комплексів, з них 9 комплексів “школа-сад”, 1 - НВК “гімназія - ЗОШ І ступеню”. Фактично кількість учнів складає 4031 чоловік (потужність денних загальноосвітніх шкіл - 9068 учнівських місць).

У 23 дошкільних закладах (14 дитячих садів та 9 НВК) навчаються і виховуються 1414 дітей дошкільного віку (потужність дошкільних закладів - 1321 місце).

З 1 вересня 2013 року реорганізована Торська ЗОШ та Торський ДНЗ в Торський НВК “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня - дошкільний навчальний заклад”.

Для забезпечення рівних умов для навчання та створення умов у сільській місцевості для отримання повної загальної середньої освіти, здійснюється перевезення учнів до місця навчання. Кількість учнів, для яких організований підвіз, складає 287 чоловік та вчителів - 48 чоловік. Кількість автобусів для перевезення школярів, що знаходиться на балансі відділу освіти, протягом 9 місяців 2013 року складала 8 одиниць.

З профільних програм в галузі “освіта” на виконання програми “Обдаровані діти” направлено 8,7 тис. грн., програми “Шкільний автобус” - 374,5 тис. грн.

В сфері захисту прав та інтересів дітей службою у справах дітей проводилась робота в ІЄАС “Діти”, здійснювався облік дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей які опинилися в складних життєвих обставинах.

Станом на 01.10.2013 року в ІЄАС “Діти” знаходиться інформація на 153 дитини, в тому числі:

- діти - сироти та діти, позбавлені батьківського піклування - 124 дитини;

- діти, батьки яких не виконують своїх батьківських обов’язків - 29 дітей.

За рахунок субвенції з державного бюджету 7 прийомних сімей отримали соціальну допомогу на суму 314,8 тис. грн.; на утримання центру соціально-психологічної реабілітації дітей в м. Красний Лиман - 1185,3 тис. грн.

Протягом 9 місяців 2013 року 14 дітям встановлено статус “дитина-сирота, дитина, позбавлена батьківського піклування”.

 

Начальник відділу економіки,

торгівлі, розвитку підприємництва і

інвестиційної політики міської ради                                                                      Н.П. Авдєєнко

 


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144