Решение исполкома от 19.02.2014 г. №17

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Тип документа: 
Рішення виконкому
Дата: 
19.03.2014

Про матеріальне забезпечення невідкладних комплексних заходів щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу на території Краснолиманської міської ради у весняний період 2014 року

КРАСНОЛИМАНСЬКА  МІСЬКА  РАДА

Виконавчий  комітет

РІШЕННЯ

від

19.02.2014

17

м. Красний Лиман

 

 

Про матеріальне забезпечення невідкладних комплексних заходів щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу на території Краснолиманської міської ради у весняний період 2014 року

 

 

 

 

 

 

                З метою підготовки  до безаварійного пропуску паводку та льодоходу у весняний період 2014  року на території Краснолиманської міської ради та здійснення заходів щодо ефективного захисту населення і об’єктів господарчої діяльності, відповідно до вимог п.2 ст.19 глави 4, розділу ІІІ Кодексу Цивільного захисту  України, ст. 38 Закону України   “Про місцеве самоврядування в Україні”  - виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити комплексні заходи щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу у весняний період 2014 року на території Краснолиманської міської ради. (Додаток  1)

2.Затвердити склад тимчасової робочої групи по організації і контролю підготовки до безаварійного пропуску весняного паводку 2014 року і координації дій органів управління і сил при його проходженні. (Додаток  2)

3.Зобов’язати  керівників управлінь, відділів міської ради, та запропонувати установам, підприємствам, організаціям незалежно від форм власності і господарювання забезпечити виконання заходів щодо безаварійного пропуску весняного паводку, захисту населення і господарчих об’єктів.

4. Запропонувати сільським та селищним головам в термін до 10 березня 2014 року створити відповідні робочі групи з питань організації і контролю підготовки  безаварійного пропуску весняного паводка 2014 року і координації дій органів управління і сил при його проходженні, та взяти під особистий контроль виконання інженерно-технічних робіт по захисту населення та об’єктів господарювання під час пропуску весняного паводку та льодоходу.

5. Голові тимчасової робочої групи по організації і контролю підготовки до безаварійного пропуску весняного паводку 2014 року Драчу Ю.А.:

5.1. В термін до 01 березня 2014 року організувати роботу групи по перевірці ходу виконання заходів на територіях Краснолиманської міської ради, які потрапляють до прогнозованих зон підтоплення.

5.2. Залучати до перевірки виконання заходів і робіт керівників і спеціалістів відділів, управлінь міської ради та організацій і установ незалежно від форм власності і господарювання.

5.3. Узагальнені матеріали перевірки розглянути на засіданні міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій в термін до 24 березня 2014 року.

6. Запропонувати керівникам підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності для проведення першочергових робіт з метою забезпечення запобігання надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пропуском весняного паводку, створити матеріальний резерв відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03. 2001 року № 308 “Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків”.

7. Відділу економіки, торгівлі, розвитку підприємництва і інвестиційної політики міської ради (Авдєєнко) розробити заходи по забезпеченню харчуванням еваконаселення та особового складу аварійно-відновлювальних команд у разі виникнення  надзвичайної ситуації, пов’язаної з підтопленням та проведенням евакуаційних заходів.  

8. Голові міської евакуаційної комісії Драчу Ю.А. в термін до 15.03.2014 року організувати підготовку особового складу евакокомісії щодо проведення евакуаційних заходів в разі виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з підтопленням окремих територій Краснолиманської міської ради.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Пилипенко) передбачити виділення коштів з резервного фонду міського бюджету на виконання заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій,  пов’язаних з пропуском повені та льодоходу у весняний період 2014 року.

10. Запропонувати державному підприємству «Краснолиманський лісгосп» (Усов), Національному Природному Парку “Святі гори” (Чуприна) до 15.03.2014р. виконати прогнозування виникнення надзвичайної ситуації на території лісового фонду,  пов’язаної з підтопленням, та вжити заходи щодо збереження матеріальних цінностей.

11. Рішення виконавчого комітету міської ради від 20.02.2013 року №25  “Про матеріальне забезпечення невідкладних комплексних заходів щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу у весняний період 2013 року на території Краснолиманської міської ради” вважати таким, що втратило чинність.

12. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників міського голови Драча  Ю.А. та Азарова В.В.

 

Міський голова                                                                                         Л.Г. Перебийніс

 

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого

комітету міської ради

19.02.2014 № 17

 

Комплексні заходи

щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу  у весняний період

2014 року на території Краснолиманської міської ради

 

з/п

Заходи

Відповідальні

за виконання

Терміни

І. Невідкладні організаційні заходи.

1.

Нарада керівного складу Краснолиманської   міської ради з питань підготовки до пропуску весняного паводку і льодоходу.

Голова міської   комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

До 1.03.2014р.

 

2.

З урахуванням попередніх оцінок та кліматичних екстремумів визначити місця та зони можливого виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних з паводком та пропуском льодоходу і повені, визначивши об’єкти життєзабезпечення населення, транспорту, енергетики, та інші об’єкти господарювання, що можуть зазнати негативного впливу природних явищ та заходи щодо забезпечення їх сталого функціонування під час  паводків та пропуску льодоходу і повені.

Голови комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, сільські та селищні голови, об’єкти господарчої діяльності всіх форм власності

До

25.02.2014р.

3.

Коригувати та  узгодити плани дій органів управління і сил при загрозі та виникненні паводку, регламентів зв’язку, інформування та оповіщення у випадку виникнення НС і виконання робіт із ліквідації наслідків проходження паводку.

Відділ з питань НС міської ради, РВ  ГУ ДСНС в Дон. обл., сільські та селищні голови

До

1.03.2014 р.

4.

Створити робочі групи комісій з питань ТЕБ та НС (оперативні групи для роботи в зоні паводка і можливих НС)

Голови комісій з питань ТЕБ та НС об’єктів

 

До

25.02.2014р.

5.

Організувати взаємодію з головним управлінням  з питань НС облдержадміністрації, селищними та сільськими головами по пропуску паводку і льодоходу.

Голова міської комісії з питань ТЕБ та НС, ДПРЗ №21 ГУ ДСНС в Дон. обл., відділ з питань НС  міської ради

До

1.03.2014 р.

6.

Перевірка готовності органів управління і сил до пропуску весняного паводку, виконання попереджувальних заходів.

Робоча група міської комісії з питань ТЕБ та НС.

До

5.03.2014 р.

7.

Розробити і ввести порядок своєчасного попередження  і оповіщення населення, працюючого персоналу, керівників усіх рівнів про можливу загрозу паводка, його масштабах.

Голови комісій з питань  ТЕБ  та НС   об’єктів,

Краснолиманський центр телекомунікаційних послуг № 13.

Увесь період

 

 

8.

Оперативно висвітлювати в засобах масової інформації розвиток і хід весняного паводку, а також заходів щодо забезпечення в цих умовах захисту населення та об’єктів господарчої діяльності.

Відділ з питань НС, головний редактор міської газети “Зоря”

Увесь період

ІІ. Дії міських управлінь, відділів і організацій.

1.

Привести в готовність гідрометеорологічні пости, прибори та устаткування, плавзасоби для здійснення гідрологічних спостережень під час формування і проходження паводку.

 

.

Краснолиманська дирекція залізничних перевезень, Дистанція колії,  рибгоспи “Нітріус”, “Краснолиманський”, ФГ “Дар’я”

До 1.03.2014р.

2.

Забезпечити проведення регулярних спостережень за гідрологічним і льодовим режимом рік, уточнення характеристики розвитку паводку.

Краснолиманська дирекція залізничних перевезень, дистанція колії,  рибгоспи “Нітріус”, “Краснолиманський”, ФГ “Дар’я”

Постійно,  увесь період

3.

Перевірити стан і готовність водоймищ, водогосподарчих і гідротехнічних споруд, ставків, що знаходяться в зонах впливу льодоходу, паводку і провести необхідні заходи щодо забезпечення їх готовності до пропуску паводку.

Особливу увагу приділити стану греблі р. Сіверський Донець,  р. Нітріус, р. Жеребець, р. Суха  Плотва.

Відділ з питань НС, Краснолиманський РВ ГУ ДСНС  в Дон. обл., управління агропромислового розвитку, сільські та селищні голови, рибгоспи “Нітріус”, “Краснолиманський”, ФГ “Дар’я”

Постійно увесь період

4.

Провести невідкладні заходи по координації дій з орендарями ставків, розміщених по балках та протоках р.р.Нітріус, Жеребець в частині забезпечення технічної готовності водних об’єктів до пропуску паводку, наведення тісної  взаємодії з підрозділами ВАТ “Донрибкомбінат”. В період пропуску паводка встановити цілодобове чергування на ставках та постійний зв’язок з робочою групою по організації контролю за підготовкою і пропуском паводка.

Тимчасова робоча група по організації контролю за пропуском паводка, управління агропромислового розвитку міськради, сільські та селищні голови, об’єкти господарської діяльності

Постійно увесь період

5.

Виконання заходів щодо забезпечення готовності роботи водозаборів, водопровідно-каналізаційних мереж, зливової каналізації, трансформаторних підстанцій і розподільних пунктів, газорозподільних станцій і мереж, об’єктів зв’язку і кабельних ліній зв’язку в умовах паводку в прогнозованих зонах можливого затоплення.

Краснолиманська тепломережа, район електричних мереж, ВУ ВКГ,  КП «СЄЗ», КП «Зеленбуд», міськгаз, центр телекомунікаційних послуг  №1 3

Лютий-березень

6.

Проведення обстежень наявних державних і приватних плавзасобів, забезпечення їх готовності для застосування до дій в умовах паводку.

РВ ГУ ДСНС в Дон. обл., водолазно-рятувальна станція №9, відділ з питань НС міської ради

Лютий-березень

7.

Провести коригування розрахунків можливої евакуації населення та своєчасного вивозу державних, громадських і приватних цінностей, які знаходяться в зонах можливого затоплення.

Відділ з питань НС, сільські та селищні голови, приватне підприємство “Луч”, керівники Центру проф. розвитку персоналу і готелю “Зоря”

До

5.03.2014р

8.

Організувати виконання заходів щодо життєзабезпечення населення та створення необхідних побутових умов в місцях тимчасового розміщення на період можливої евакуації

Керівники Центру проф. розвитку персоналу і готелю “Зоря”, відділ економіки, торгівлі, розвитку підприємництва і інвестиційної політики міськради

У період евакуації

9.

Створення на спорудах центрального водопостачання необхідної кількості реагентів і знезаражуючих матеріалів, організація посиленого контролю за якістю питної води.

Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства, районна санепідемстанція

Увесь період

10

Організація завчасного вивозу отруйних хімікатів і мінеральних добрив із складів, що потрапляють у зони можливого підтоплення, забезпечення захисту складів від паводкових вод

Управління агропромислового розвитку, СТОВ, ФГ.

Березень

11

Проведення роз’яснювальної роботи серед учнів, населення по правилам поводження на водних об’єктах у період паводку і льодоходу

Міський відділ освіти, відділ з питань НС, РВ ГУ ДСНС в Дон. обл.

Увесь період

12

Забезпечення посиленого контролю санітарно-епідеміологічного стану в зонах прогнозованого затоплення (підтоплення) при формуванні проходження паводку та у період  стабілізації обстановки.

РВ санепідемслужби

Увесь період

13

Організація проведення комісійного обстеження накопичувачів рідких відходів, потрапляючих у прогнозовані зони можливого підтоплення.

РВ санепідемслужби,  РВ ГУ ДСНС в Дон. обл.

Лютий-березень

14

Проведення комісійного обстеження і виконання планово-попереджувальних, ремонтно-відбудовних робіт на греблях і спорудах, потрапляючих у прогнозовані зони паводку.

Об’єкти господарчої діяльності, сільські та селищні голови, РВ ГУ ДСНС в Дон. обл.

Лютий-березень

15

Організація устаткування автотранспорту прожекторами, установленими для освітлення місць ведення рятувальних робіт.

Об'єкти господарчої діяльності

До

5.03.2014р.

16

Уточнити інструкції з техніки безпеки під час виконання робіт з підвищеною загрозою в зонах можливого затоплення (підтоплення). Підкреслити особисту відповідальність керівників робіт, забезпечення безумовного виконання правил техніки безпеки під час проведення рятувальних і аварійно-відбудовних робіт.

Об’єкти господарчої діяльності,

сільські та селищні голови

Лютий

 

17

Проведення роз’яснювальної роботи серед населення, працюючого персоналу щодо правил поводження на водних об’єктах в умовах льодоходу, формуванні і проходженні паводку.

Відділ з питань НС, об’єкти господарчої діяльності, РВ   ГУ ДСНС в Дон. обл., газета «Зоря»

Увесь період

18

 

 

 

Забезпечення своєчасного проведення обстеження територій (об’єктів), потерпілих від паводку і підготовки матеріалів про  заподіяний збиток.

 

Відділ економіки, відділ з питань НС міської ради, РВ ГУ ДСНС в Дон. обл., керівники об’єктів господарчої діяльності

Після проходження паводку

 

 

 

Розроблено та підготовлено відділом з питань НС, моброботи та військового обліку    міської ради.

 

Начальник  відділу з питань НС, моброботи та військового обліку

міської ради                                                                                              В.В. Юдін

 

Керуючий справами                                                                                Л.П. Азарова

 

 

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого

  комітету міської ради

19.02.2014 № 17

Склад

тимчасової робочої групи по організації і контролю підготовки до безаварійного

 пропуску весняного паводку 2014 року і координації дій органів управління

і сил при його проходженні на території Краснолиманської міської ради

 

Драч Ю.А.

 

-

заступник міського голови, голова тимчасової робочої групи

 

Юдін В.В.

 

-

начальник відділу з питань НС, моброботи та військового   обліку міської ради,  перший заступник керівника робочої групи 

Югас С.С.

 

-

Начальник РВ  ГУ ДСНС України в Донецькій області, заступник керівника робочої групи (за згодою) 

Члени робочої групи:

 

  1.  

Біленький С.М.

 

-

начальник Краснолиманського центру телекомунікаційних послуг № 13 (за згодою)

 

  1.  

Вербицький М.С.

-

начальник управління агропромислового розвитку  міської ради

  1.  

Вєроцький І.В.

-

начальник Краснолиманського РЕМ Краматорських електричних мереж ПАТ “Донецькобленерго” (за згодою)

  1.  

Клименко С.В.

 

-

начальник філії “Краснолиманський Автодор” дочірнього підприємства “Донецький Автодор” (за згодою)

  1.  

Колодій О.А.

 

начальник  комунального підприємства «Зеленбуд»

  1.  

Сабініна І.М.

 

-

головний спеціаліст відділу економіки, торгівлі, розвитку підприємництва і інвестиційної політики міської ради

  1.  

Лозицький О.О.

-

головний спеціаліст регіональної екологічної інспекції (за згодою)

8

Самойлов В.П.

 

начальник комунального підприємства «Служба єдиного замовника»

9

Токарчик О.І.

 

-

 

начальник виробничого управління водоканалізаційного господарства (за згодою)

10

Фесенко С.Г.

-

головний лікар центральної районної лікарні

 

11

Сільські та селищні голови

-

За окремим списком

 

Розроблено та підготовлено відділом з питань НС, моброботи  та

військового обліку  міської ради.

 

Начальник  відділу з питань НС, моброботи та військового обліку

міської ради                                                                                              В.В. Юдін

 

Керуючий справами                                                                                Л.П. Азарова


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144