Решение исполкома от 19.02.2014 г. №17
Про матеріальне забезпечення невідкладних комплексних заходів щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу на території Краснолиманської міської ради у весняний період 2014 року
КРАСНОЛИМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
від |
19.02.2014 |
№ |
17 |
м. Красний Лиман |
|
Про матеріальне забезпечення невідкладних комплексних заходів щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу на території Краснолиманської міської ради у весняний період 2014 року |
|
|
|
|
|
|
||
З метою підготовки до безаварійного пропуску паводку та льодоходу у весняний період 2014 року на території Краснолиманської міської ради та здійснення заходів щодо ефективного захисту населення і об’єктів господарчої діяльності, відповідно до вимог п.2 ст.19 глави 4, розділу ІІІ Кодексу Цивільного захисту України, ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” - виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити комплексні заходи щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу у весняний період 2014 року на території Краснолиманської міської ради. (Додаток 1) |
2.Затвердити склад тимчасової робочої групи по організації і контролю підготовки до безаварійного пропуску весняного паводку 2014 року і координації дій органів управління і сил при його проходженні. (Додаток 2) |
3.Зобов’язати керівників управлінь, відділів міської ради, та запропонувати установам, підприємствам, організаціям незалежно від форм власності і господарювання забезпечити виконання заходів щодо безаварійного пропуску весняного паводку, захисту населення і господарчих об’єктів. |
4. Запропонувати сільським та селищним головам в термін до 10 березня 2014 року створити відповідні робочі групи з питань організації і контролю підготовки безаварійного пропуску весняного паводка 2014 року і координації дій органів управління і сил при його проходженні, та взяти під особистий контроль виконання інженерно-технічних робіт по захисту населення та об’єктів господарювання під час пропуску весняного паводку та льодоходу. |
5. Голові тимчасової робочої групи по організації і контролю підготовки до безаварійного пропуску весняного паводку 2014 року Драчу Ю.А.: |
5.1. В термін до 01 березня 2014 року організувати роботу групи по перевірці ходу виконання заходів на територіях Краснолиманської міської ради, які потрапляють до прогнозованих зон підтоплення. |
5.2. Залучати до перевірки виконання заходів і робіт керівників і спеціалістів відділів, управлінь міської ради та організацій і установ незалежно від форм власності і господарювання. |
5.3. Узагальнені матеріали перевірки розглянути на засіданні міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій в термін до 24 березня 2014 року. |
6. Запропонувати керівникам підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності для проведення першочергових робіт з метою забезпечення запобігання надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пропуском весняного паводку, створити матеріальний резерв відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03. 2001 року № 308 “Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків”. |
7. Відділу економіки, торгівлі, розвитку підприємництва і інвестиційної політики міської ради (Авдєєнко) розробити заходи по забезпеченню харчуванням еваконаселення та особового складу аварійно-відновлювальних команд у разі виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з підтопленням та проведенням евакуаційних заходів. |
8. Голові міської евакуаційної комісії Драчу Ю.А. в термін до 15.03.2014 року організувати підготовку особового складу евакокомісії щодо проведення евакуаційних заходів в разі виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з підтопленням окремих територій Краснолиманської міської ради. 9. Фінансовому управлінню міської ради (Пилипенко) передбачити виділення коштів з резервного фонду міського бюджету на виконання заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пропуском повені та льодоходу у весняний період 2014 року. 10. Запропонувати державному підприємству «Краснолиманський лісгосп» (Усов), Національному Природному Парку “Святі гори” (Чуприна) до 15.03.2014р. виконати прогнозування виникнення надзвичайної ситуації на території лісового фонду, пов’язаної з підтопленням, та вжити заходи щодо збереження матеріальних цінностей. 11. Рішення виконавчого комітету міської ради від 20.02.2013 року №25 “Про матеріальне забезпечення невідкладних комплексних заходів щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу у весняний період 2013 року на території Краснолиманської міської ради” вважати таким, що втратило чинність. 12. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників міського голови Драча Ю.А. та Азарова В.В. |
Міський голова Л.Г. Перебийніс
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого
комітету міської ради
19.02.2014 № 17
Комплексні заходи
щодо безаварійного пропуску паводку та льодоходу у весняний період
2014 року на території Краснолиманської міської ради
№ з/п |
Заходи |
Відповідальні за виконання |
Терміни |
|
І. Невідкладні організаційні заходи. |
||||
1. |
Нарада керівного складу Краснолиманської міської ради з питань підготовки до пропуску весняного паводку і льодоходу. |
Голова міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій |
До 1.03.2014р.
|
|
2. |
З урахуванням попередніх оцінок та кліматичних екстремумів визначити місця та зони можливого виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних з паводком та пропуском льодоходу і повені, визначивши об’єкти життєзабезпечення населення, транспорту, енергетики, та інші об’єкти господарювання, що можуть зазнати негативного впливу природних явищ та заходи щодо забезпечення їх сталого функціонування під час паводків та пропуску льодоходу і повені. |
Голови комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, сільські та селищні голови, об’єкти господарчої діяльності всіх форм власності |
До 25.02.2014р. |
|
3. |
Коригувати та узгодити плани дій органів управління і сил при загрозі та виникненні паводку, регламентів зв’язку, інформування та оповіщення у випадку виникнення НС і виконання робіт із ліквідації наслідків проходження паводку. |
Відділ з питань НС міської ради, РВ ГУ ДСНС в Дон. обл., сільські та селищні голови |
До 1.03.2014 р. |
|
4. |
Створити робочі групи комісій з питань ТЕБ та НС (оперативні групи для роботи в зоні паводка і можливих НС) |
Голови комісій з питань ТЕБ та НС об’єктів
|
До 25.02.2014р. |
|
5. |
Організувати взаємодію з головним управлінням з питань НС облдержадміністрації, селищними та сільськими головами по пропуску паводку і льодоходу. |
Голова міської комісії з питань ТЕБ та НС, ДПРЗ №21 ГУ ДСНС в Дон. обл., відділ з питань НС міської ради |
До 1.03.2014 р. |
|
6. |
Перевірка готовності органів управління і сил до пропуску весняного паводку, виконання попереджувальних заходів. |
Робоча група міської комісії з питань ТЕБ та НС. |
До 5.03.2014 р. |
|
7. |
Розробити і ввести порядок своєчасного попередження і оповіщення населення, працюючого персоналу, керівників усіх рівнів про можливу загрозу паводка, його масштабах. |
Голови комісій з питань ТЕБ та НС об’єктів, Краснолиманський центр телекомунікаційних послуг № 13. |
Увесь період
|
|
8. |
Оперативно висвітлювати в засобах масової інформації розвиток і хід весняного паводку, а також заходів щодо забезпечення в цих умовах захисту населення та об’єктів господарчої діяльності. |
Відділ з питань НС, головний редактор міської газети “Зоря” |
Увесь період |
|
ІІ. Дії міських управлінь, відділів і організацій. |
||||
1. |
Привести в готовність гідрометеорологічні пости, прибори та устаткування, плавзасоби для здійснення гідрологічних спостережень під час формування і проходження паводку.
. |
Краснолиманська дирекція залізничних перевезень, Дистанція колії, рибгоспи “Нітріус”, “Краснолиманський”, ФГ “Дар’я” |
До 1.03.2014р. |
|
2. |
Забезпечити проведення регулярних спостережень за гідрологічним і льодовим режимом рік, уточнення характеристики розвитку паводку. |
Краснолиманська дирекція залізничних перевезень, дистанція колії, рибгоспи “Нітріус”, “Краснолиманський”, ФГ “Дар’я” |
Постійно, увесь період |
|
3. |
Перевірити стан і готовність водоймищ, водогосподарчих і гідротехнічних споруд, ставків, що знаходяться в зонах впливу льодоходу, паводку і провести необхідні заходи щодо забезпечення їх готовності до пропуску паводку. Особливу увагу приділити стану греблі р. Сіверський Донець, р. Нітріус, р. Жеребець, р. Суха Плотва. |
Відділ з питань НС, Краснолиманський РВ ГУ ДСНС в Дон. обл., управління агропромислового розвитку, сільські та селищні голови, рибгоспи “Нітріус”, “Краснолиманський”, ФГ “Дар’я” |
Постійно увесь період |
|
4. |
Провести невідкладні заходи по координації дій з орендарями ставків, розміщених по балках та протоках р.р.Нітріус, Жеребець в частині забезпечення технічної готовності водних об’єктів до пропуску паводку, наведення тісної взаємодії з підрозділами ВАТ “Донрибкомбінат”. В період пропуску паводка встановити цілодобове чергування на ставках та постійний зв’язок з робочою групою по організації контролю за підготовкою і пропуском паводка. |
Тимчасова робоча група по організації контролю за пропуском паводка, управління агропромислового розвитку міськради, сільські та селищні голови, об’єкти господарської діяльності |
Постійно увесь період |
|
5. |
Виконання заходів щодо забезпечення готовності роботи водозаборів, водопровідно-каналізаційних мереж, зливової каналізації, трансформаторних підстанцій і розподільних пунктів, газорозподільних станцій і мереж, об’єктів зв’язку і кабельних ліній зв’язку в умовах паводку в прогнозованих зонах можливого затоплення. |
Краснолиманська тепломережа, район електричних мереж, ВУ ВКГ, КП «СЄЗ», КП «Зеленбуд», міськгаз, центр телекомунікаційних послуг №1 3 |
Лютий-березень |
|
6. |
Проведення обстежень наявних державних і приватних плавзасобів, забезпечення їх готовності для застосування до дій в умовах паводку. |
РВ ГУ ДСНС в Дон. обл., водолазно-рятувальна станція №9, відділ з питань НС міської ради |
Лютий-березень |
|
7. |
Провести коригування розрахунків можливої евакуації населення та своєчасного вивозу державних, громадських і приватних цінностей, які знаходяться в зонах можливого затоплення. |
Відділ з питань НС, сільські та селищні голови, приватне підприємство “Луч”, керівники Центру проф. розвитку персоналу і готелю “Зоря” |
До 5.03.2014р |
|
8. |
Організувати виконання заходів щодо життєзабезпечення населення та створення необхідних побутових умов в місцях тимчасового розміщення на період можливої евакуації |
Керівники Центру проф. розвитку персоналу і готелю “Зоря”, відділ економіки, торгівлі, розвитку підприємництва і інвестиційної політики міськради |
У період евакуації |
|
9. |
Створення на спорудах центрального водопостачання необхідної кількості реагентів і знезаражуючих матеріалів, організація посиленого контролю за якістю питної води. |
Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства, районна санепідемстанція |
Увесь період |
|
10 |
Організація завчасного вивозу отруйних хімікатів і мінеральних добрив із складів, що потрапляють у зони можливого підтоплення, забезпечення захисту складів від паводкових вод |
Управління агропромислового розвитку, СТОВ, ФГ. |
Березень |
|
11 |
Проведення роз’яснювальної роботи серед учнів, населення по правилам поводження на водних об’єктах у період паводку і льодоходу |
Міський відділ освіти, відділ з питань НС, РВ ГУ ДСНС в Дон. обл. |
Увесь період |
|
12 |
Забезпечення посиленого контролю санітарно-епідеміологічного стану в зонах прогнозованого затоплення (підтоплення) при формуванні проходження паводку та у період стабілізації обстановки. |
РВ санепідемслужби |
Увесь період |
|
13 |
Організація проведення комісійного обстеження накопичувачів рідких відходів, потрапляючих у прогнозовані зони можливого підтоплення. |
РВ санепідемслужби, РВ ГУ ДСНС в Дон. обл. |
Лютий-березень |
|
14 |
Проведення комісійного обстеження і виконання планово-попереджувальних, ремонтно-відбудовних робіт на греблях і спорудах, потрапляючих у прогнозовані зони паводку. |
Об’єкти господарчої діяльності, сільські та селищні голови, РВ ГУ ДСНС в Дон. обл. |
Лютий-березень |
|
15 |
Організація устаткування автотранспорту прожекторами, установленими для освітлення місць ведення рятувальних робіт. |
Об'єкти господарчої діяльності |
До 5.03.2014р. |
|
16 |
Уточнити інструкції з техніки безпеки під час виконання робіт з підвищеною загрозою в зонах можливого затоплення (підтоплення). Підкреслити особисту відповідальність керівників робіт, забезпечення безумовного виконання правил техніки безпеки під час проведення рятувальних і аварійно-відбудовних робіт. |
Об’єкти господарчої діяльності, сільські та селищні голови |
Лютий
|
|
17 |
Проведення роз’яснювальної роботи серед населення, працюючого персоналу щодо правил поводження на водних об’єктах в умовах льодоходу, формуванні і проходженні паводку. |
Відділ з питань НС, об’єкти господарчої діяльності, РВ ГУ ДСНС в Дон. обл., газета «Зоря» |
Увесь період |
|
18
|
Забезпечення своєчасного проведення обстеження територій (об’єктів), потерпілих від паводку і підготовки матеріалів про заподіяний збиток.
|
Відділ економіки, відділ з питань НС міської ради, РВ ГУ ДСНС в Дон. обл., керівники об’єктів господарчої діяльності |
Після проходження паводку
|
|
Розроблено та підготовлено відділом з питань НС, моброботи та військового обліку міської ради.
Начальник відділу з питань НС, моброботи та військового обліку
міської ради В.В. Юдін
Керуючий справами Л.П. Азарова
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого
комітету міської ради
19.02.2014 № 17
Склад
тимчасової робочої групи по організації і контролю підготовки до безаварійного
пропуску весняного паводку 2014 року і координації дій органів управління
і сил при його проходженні на території Краснолиманської міської ради
Драч Ю.А.
|
- |
заступник міського голови, голова тимчасової робочої групи
|
Юдін В.В.
|
- |
начальник відділу з питань НС, моброботи та військового обліку міської ради, перший заступник керівника робочої групи |
Югас С.С.
|
- |
Начальник РВ ГУ ДСНС України в Донецькій області, заступник керівника робочої групи (за згодою) |
Члени робочої групи:
|
Біленький С.М.
|
- |
начальник Краснолиманського центру телекомунікаційних послуг № 13 (за згодою)
|
|
Вербицький М.С. |
- |
начальник управління агропромислового розвитку міської ради |
|
Вєроцький І.В. |
- |
начальник Краснолиманського РЕМ Краматорських електричних мереж ПАТ “Донецькобленерго” (за згодою) |
|
Клименко С.В.
|
- |
начальник філії “Краснолиманський Автодор” дочірнього підприємства “Донецький Автодор” (за згодою) |
|
Колодій О.А. |
|
начальник комунального підприємства «Зеленбуд» |
|
Сабініна І.М.
|
- |
головний спеціаліст відділу економіки, торгівлі, розвитку підприємництва і інвестиційної політики міської ради |
|
Лозицький О.О. |
- |
головний спеціаліст регіональної екологічної інспекції (за згодою) |
8 |
Самойлов В.П. |
|
начальник комунального підприємства «Служба єдиного замовника» |
9 |
Токарчик О.І.
|
-
|
начальник виробничого управління водоканалізаційного господарства (за згодою) |
10 |
Фесенко С.Г. |
- |
головний лікар центральної районної лікарні
|
11 |
Сільські та селищні голови |
- |
За окремим списком |
Розроблено та підготовлено відділом з питань НС, моброботи та
військового обліку міської ради.
Начальник відділу з питань НС, моброботи та військового обліку
міської ради В.В. Юдін
Керуючий справами Л.П. Азарова