Решение исполкома от 18.02.2015 г. №36

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Тип документа: 
Рішення виконкому
Дата: 
25.02.2015

Про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій

КРАСНОЛИМАНСЬКА  МІСЬКА  РАДА

Виконавчий  комітет

Р І Ш Е Н Н Я 

 

від

18.02.2015 

36

м. Красний Лиман

 

 

Про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

 

 

 

            З метою вдосконалення роботи міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від. 26 січня 2015 р. №18 «Про Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій», постанови Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 року № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту», керуючись ст.6 п.3. Кодексу цивільного захисту України та ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити:

1.1   Загальний склад міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (додаток 1).

1.2   Положення про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі - Комісія) (додаток 2).

  1. Установити, що інформаційне та методичне забезпечення діяльності комісії  здійснює Державна служба з надзвичайних ситуацій.
  2. Запропонувати сільським та селищним головам, керівникам підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності створити об’єктові комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, на які покласти вирішення питань, пов’язаних з запобіганням надзвичайних ситуацій суто галузевого  характеру та оперативного реагування на них та затвердити відповідні положення про комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у відповідність з зазначеним положення
  3. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 16.02.2011р. №37 «Про міську  комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій».

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови

    Колесникова О.О.

 

Міський голова                                                                                         Л.Г. Перебийніс

 


Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

18.02.2015 № 36

ЗАГАЛЬНИЙ СКЛАД

МІСЬКОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-

ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

Керівний склад комісії:

1.Колесников Олександр Олександрович - заступник міського голови - голова Комісії.

2.Начальник відділу з питань НС, мобілізаційної роботи та військового обліку міської ради - перший заступник голови Комісії.

3.Пшик Михайло Володимирович - начальник Краснолиманського РВ ГУ ДСНС України у  Донецькій області — заступник голови Комісії (за згодою)

4.Чепак Іван Григорович - спеціаліст відділу з питань НС, мобілізаційної роботи та військового обліку міської ради – відповідальний секретар комісії.

5.Медяник Сергій Олексійович — заступник начальника СДПЧ-69, секретар комісії (за згодою)

Члени комісії:

Авдєєнко Надія Павлівна – начальник відділу економіки міської ради

Демидова Вікторія Вікторівна — головний лікар ЦРЛ

Лозицький Олександр Олександрович – головний спеціаліст регіональної державної екологічної інспекції, (за згодою).

Біленький Сергій Миколайович – начальник центру телекомунікаційних послуг № 13 ВАТ “Укртелеком” (за згодою).

Вербицький Микола Степанович – начальник управління агропромислового розвитку міської ради

Вєроцький Іван Вікторович - начальник Краснолиманського РЕМ (за згодою).

 

Мирошниченко Олексій Олексійович - начальник міського відділу ГУМВС України в Донецькій області (за згодою)

Токарчик Олександр Іванович – начальник Краснолиманського ВУ ВКГ (за згодою)

Зленко Олексій Олексійович – начальник Краснолиманської дільниці Слов’янського управління газового господарства (за згодою)

Клименко Сергій Васильович – начальник філії “Краснолиманський автодор” (за згодою).

Лебеденко Валерій Дмитрович – в.о.директора  державного підприємства “Краснолиманський  лісгосп” (за згодою).

Пилипенко Тетяна Вікторівна – начальник фінансового управління міської ради

 

Малік Андрій Володимирович – начальник залізничної станції Красний Лиман (за згодою)

Мельниченко Світдана Алімовна — головний лікар ЦПМСД ім.Лядукіна

Муравльова Олена Миколаївна — начальник відділу житлово-комунального господарства міської ради

Усенко Галина Іванівна – головний лікар районного відділу санітарно-епідеміологічної служби (за згодою)

Розроблено та підготовлено відділом з питань НС мобілізаційної роботи та військового обліку міської ради

 

Керуючий справами                                                                    Л.П.Азарова

Додаток 2

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

18.02.2015 № 36

 

ПОЛОЖЕННЯ

про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки

та надзвичайних ситуацій

 

1.Міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі – Комісія) є постійно діючим органом, який утворюється виконавчим комітетом міської ради.

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України і законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, цим Положенням та іншими актами законодавства.

3. Основними завданнями  комісії є:

1) Координація діяльності місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту пов’язаних;

здійсненням оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;

залученням сил цивільного захисту до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації,

забезпеченням реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки;

навчанням населення діям у надзвичайній ситуації;

визначенням меж зони надзвичайної ситуації;

здійсненням постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;

організацією робіт із локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;

організацією та здійсненням заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;

організацією та здійсненням у разі потреби заходів з евакуації;

організацією і здійсненням радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;

вжиттям заходів щодо забезпечення готовності місцевої ланки єдиної державної системи цивільного захисту до дій в умовах надзвичайної ситуації та в особливий період;

здійсненням безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

інформуванням органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;

забезпеченням живучості об’єктів економіки та державного управління під час реагування на надзвичайну ситуацію;

забезпеченням стабільного функціонування паливно-енергетичного комплексу під час виникнення надзвичайної ситуації, злагодженої роботи підприємств, установ та організацій для забезпечення сталої і безперебійної роботи  газотранспортної та  енергетичної систем;

забезпеченням безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку;

здійсненням заходів щодо охорони здоров’я та санітарно-епідемічного благополуччя населення;

організацією та керівництвом за проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня,.

встановленням кількісних та якісних показників виведення з ладу транспортних засобів, промислових, громадських і житлових будинків та споруд, комунальних і енергетичних мереж, засобів зв’язку, магістральних газо-, нафто- або інших трубопроводів, залізничних вузлів, мостів, шляхопроводів тощо;

2) визначення шляхів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час:

функціонування місцевої ланки єдиної державної системи цивільного захисту;

здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення  внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

здійснення заходів щодо медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;

порушення умов належного функціонування об’єктів інфраструктури та безпеки життєдіяльності населення, зокрема у сферах національної безпеки і оборони, енергетики, фінансів, соціального захисту, охорони здоров’я та навколишнього природного середовища;

3) погодження положення про об’єктові комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

4) підвищення ефективності діяльності місцевих органів виконавчої влади під час реагування на надзвичайну ситуацію.

4.  Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

1) у режимі повсякденної діяльності:

Здійснює координацію діяльності органів місцевого самоврядування щодо розроблення і виконання цільових програм, здійснення заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки.

Розглядає питання щодо:

Запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки.

 Припинення діяльності підприємств, установ, організацій та інших об'єктів незалежно від форми власності і підпорядкування (далі – об’єкти), функціонування яких становить загрозу життю та здоров’ю людей, загрозу забруднення навколишнього природного середовища, і подає відповідні пропозиції міському голові.

Створення і використання запасів матеріальних ресурсів, необхідних для здійснення заходів стосовно запобігання виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення функціонування локальних систем оповіщення та інформування населення, місцевої системи централізованого оповіщення.

Подає міському голові пропозиції стосовно визначення завдань у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки для органів місцевого самоврядування.

Вживає заходів для розвитку діяльності, пов'язаної із здійсненням гідрометеорологічних спостережень і прогнозів.

Сприяє підготовці та проведенню командно-штабних та штабних навчань із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій.

Організовує складання переліку потенційно небезпечних об’єктів та переліку споживачів, на яких поширюється обмеження постачання питної води та електропостачання до рівня екологічної броні, подає пропозиції щодо класифікації об'єктів і адміністративно-територіальних одиниць стосовно рівня хімічної небезпеки, здійснює методичне керівництво та контроль за роботою об’єктових  комісій.

2) у режимі підвищеної готовності:

здійснює заходи щодо активізації роботи з проведення спостереження та контроль за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на потенційно небезпечних об’єктах і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;

організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій в разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування господарських об’єктів;

забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації місцевого рівня;

готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;

координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання виникненню  надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;

забезпечує стабільне  передачу, постачання і використання енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу;

3) у режимі надзвичайної ситуації:

Здійснює координацію діяльності, організовує роботу органів місцевого самоврядування щодо вжиття ними першочергових заходів з локалізації або ліквідаці надзвичайної ситуації місцевого та об’єктового  рівня.

залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з  використанням наявних матеріально-технічних, продовольчих та інших  ресурсів і запасів;

вживає заходів, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;

забезпечує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

встановлює межі зони, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації місцевого та об’єктового  рівня;

організовує здійснення постійного контролю за станом навколишнього природного середовища на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації місцевого та об’єктового  рівня, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;вивчає обставини, що склалися, та подає міському голові  інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку.

4) у режимі надзвичайного стану:

забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію функціональних і територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами Законів України “Про правовий режим воєнного стану”, “Про правовий режим надзвичайного стану”, а також інших нормативно-правових актів;

здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування економіки, органів місцевого самоврядування;

 проводить моніторинг стану виконання органами виконавчої влади покладених на них завдань;

доручає аварійно-рятувальній службі вводити тимчасову заборону або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах зони надзвичайної ситуації відповідно до статті 23 Кодексу цивільного захисту України;

 здійснює інформаційну взаємодію з керівництвом Антикризового енергетичного штабу та Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.

5.  комісія має право:

застосовувати без попереднього узгодження з місцевими органами виконавчої влади сили і засоби, призначені виконувати завдання із запобігання виникненню надзвичайної ситуації та реагування на неї

заслуховувати керівників (представників) місцевих органів виконавчої влади з питань, що належать до її компетенції, і давати їм відповідні доручення;

одержувати від місцевих органів виконавчої влади матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;

залучати у разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, всі сили і засоби цивільного захисту;

розглядати матеріали розслідувань про причини і наслідки виникнення надзвичайної ситуації та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у її виникненні.

6. Роботою комісії керує її голова, а у разі відсутності голови — за його дорученням перший заступник та у разі відсутності першого заступника — заступник голови.

Керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації є заступник голови  комісії або інша визначена головою Комісії особа.

Засідання  комісії веде голова, а у разі його  відсутності — перший заступник голови.

Голова комісії, його заступники призначаються  виконавчим органом міської ради.

Посадовий склад  комісії затверджується міським головою, а персональний склад визначається головою Комісії.

Голова комісії організовує її роботу за допомогою секретаріату.

7. Голова комісії має право:

залучати до роботи із запобігання виникненню надзвичайної ситуації або ліквідації її наслідків будь-які транспортні, рятувальні, відбудовні, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства;

приймати в межах повноважень комісії рішення щодо реагування на надзвичайну ситуацію;

вносити на розгляд міського голови пропозиції щодо заохочення (нагородження) осіб, які зробили вагомий внесок у запобігання виникненню надзвичайної ситуації, ліквідацію її наслідків;

делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації свої повноваження заступникам голови  комісії.

8. Робочим органом комісії, що забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням її рішень, є секретаріат Комісії.

Роботою секретаріату керує відповідальний секретар комісії. Склад та загальна чисельність працівників секретаріату визначаються головою  комісії.

9.Комісія проводить засідання на постійній основі. Рішення комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів з числа присутніх на засіданні її членів і оформляється протоколом, який підписується головою та відповідальним секретарем комісії.

Рішення  комісії, прийняті в межах її повноважень, є обов’язковими для виконання  місцевими органами виконавчої влади.

10. До виконання завдань комісії можуть залучатися в установленому порядку спеціалісти з урахуванням складності надзвичайної ситуації.

11. За членами  комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.

12. Члени комісії, посадові особи та фахівці, які залучаються до роботи  комісії, забезпечуються всіма видами зв’язку.

13. Транспортне забезпечення членів  комісії у повсякденній діяльності і під час виникнення надзвичайної ситуації здійснюється за рахунок місцевих органів виконавчої влади, які вони представляють, а під час роботи в зоні надзвичайної ситуації — спеціально призначеними транспортними засобами формувань, що виконують завдання з ліквідації її наслідків.

14. Організація побутового забезпечення членів комісії під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на відповідні органи міської ради .

Член комісії на період проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у разі потреби забезпечуються спеціальним одягом та іншими засобами індивідуального захисту за рахунок ДСНС.

15 Комісія має бланк із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

 

 

Керуючий справами                                                                                Л.П. Азарова

 


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144