Решение исполкома от 18.02.2015 г. №37

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Тип документа: 
Рішення виконкому
Дата: 
18.02.2015

Про міську евакуаційну комісію

КРАСНОЛИМАНСЬКА  МІСЬКА  РАДА

Виконавчий  комітет

РІШЕННЯ 

 

від 

18.02.2015

37

м. Красний Лиман

 

 

Про міську евакуаційну комісію

 

 

 

 

 

 

   На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 року № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту» згідно до вимог статті 19 пункту 2 підпункту 10, статті 33 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 30.10 2013 р.№841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» та з метою впорядкування роботи міської евакуаційної комісії, керуючись ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», виконавчий комітет міської ради:

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити загальний склад міської евакуаційної комісії.(додаток 1)

2. Затвердити Положення про міську евакуаційну комісію. (додаток 2)

3. Затвердити персональний склад міської евакуаційної комісії. (додаток 3)

4. Визнати такими, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 23.10.2011 року №78 «Про міську евакуаційну комісію».

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови         Драч Ю.А.

 

Міський голова                                                                     Л.Г. Перебийніс

 

Додаток 2

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету

 18.02.201537

 

ПОЛОЖЕННЯ

про міську евакуаційну комісію

 

1. Міська евакуаційна комісія (далі - Комісія) створюється з метою планування, організації та проведення евакуаційних заходів при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру у відповідності до Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 30.10 2013 р.№841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру»

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами України.

3. Комісія здійснює планування евакуації, організацію підготовки населення до евакуаційних заходів, підготовку підпорядкованих евакуаційних органів до виконання завдань, контроль за підготовкою та розподілом усіх видів транспортних засобів для забезпечення евакуаційних перевезень, визначення станцій, портів для посадки (висадки) населення, визначення маршрутів руху населення пішки, практичне проведення евакуації, а також контроль за розміщенням і життєзабезпеченням евакуйованого населення.

4. Посадовий склад  комісії затверджується міським головою, а персональний склад визначається головою Комісії.

Роботою Комісії керує її голова, а у разі його відсутності, один із заступників.

Голова Комісії відповідає за планування евакуації на відповідному рівні, підготовку населення до здійснення заходів з евакуації, підготовку органів з евакуації до виконання завдань, здійснення контролю за підготовкою проведення евакуації, приймання і розміщення евакуйованого населення, матеріальних і культурних цінностей. Він розробляє функціональні обов`язки членів Комісії.

Голова Комісії має право:

4.1. Залучати для проведення евакуації населення при виникненні надзвичайної ситуації будь-які транспортні, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства.

4.2. Приймати рішення у межах повноважень Комісії з питань організації та проведення евакуаційних заходів.

4.3. Делегувати на період проведення евакуації населення свої повноваження одному із заступників.

Секретарем Комісії призначається працівник відділу з питань НС, моброботи та військового обліку міськради.

5. З метою виконання покладених завдань в Комісії утворюються групи за наступними напрямками діяльності:

5.1. З обліку еваконаселення. Завдання групи – організація обліку населення, яке підлягає евакуації, складання та регулярне коригування розрахунків щодо чисельності еваконаселення, збирання і узагальнення даних про хід евакуації.

5.2. З обліку перевезень залізничним транспортом. Завдання групи – планування і організація перевезень еваконаселення залізничним транспортом.

5.3. З обліку перевезень автомобільним транспортом. Завдання групи – планування і організація перевезень населення автомобільним транспортом, ведення обліку автомобільної техніки на підприємствах і організаціях міської ради незалежно від форм власності та господарювання, яка може бути використана для евакуації населення.

5.4. З обліку та розміщення еваконаселення у безпечних районах. Завдання групи – ведення обліку і організація прийому та розміщення еваконаселення у районах безпечного розташування.

5.5. З матеріального забезпечення. Завдання групи – організація забезпечення евакуаційних заходів речовим майном та паливно-мастильними матеріалами, ведення переліку підприємств та організацій, які залучаються до матеріального забезпечення евакуаційних заходів.

5.6. З медичного забезпечення. Завдання групи – організація медичного забезпечення населення під час проведення евакуаційних заходів, контроль за санітарно-епідеміологічним станом міської ради перед початком евакуації населення та під час її проведення.

5.7. Зі зв’язку та оповіщення. Завдання групи – розроблення схеми оповіщення і зв’язку членів Комісії, забезпечення стійкого зв’язку міської евакуаційної комісії з головами об’єктових евакуаційних комісій.

5.8. З охорони громадського порядку. Завдання групи – підтримання громадського порядку  під час проведення евакуаційних заходів, організація регулювання дорожнього руху на міських і позаміських маршрутах евакуації населення, охорона матеріальних і культурних цінностей під час проведення евакуації, супроводження автомобільних колон.

5.9. З дорожнього забезпечення. Завдання групи – своєчасне відновлення дорожнього руху під час проведення евакуації у випадках  появи перешкод, що створюють небезпеку.

5.10. З організації харчування. Завдання групи - організація забезпечення еваконаселення продовольством, складання розрахунків продовольчих ресурсів.

У складі Комісії можуть створюватися групи іншого призначення  в залежності від особливих умов евакуації.

Керівники груп призначаються зі складу Комісії.

Склад груп визначається на засіданні Комісії за погодженням з керівниками установ та організацій, від яких делеговані члени груп Комісії.

6. У разі виникнення потреби в негайному проведенні евакуації у складі Комісії створюється оперативна група, яка розпочинає роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації.

7. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

7.1. У режимі повсякденної діяльності:

7.1.1. Розробляє План евакуації населення міської ради.

Планування евакуації проводиться для населення, яке проживає у зонах можливого катастрофічного затоплення, хімічного зараження, районах виникнення стихійного лиха (масових лісових пожеж, зсувів, паводків, підтоплень та інших геофізичних і гідрометеорологічних явищ з тяжкими наслідками), великих аварій і катастроф (якщо виникає безпосередня загроза життю та заподіяння шкоди здоров'ю людей).

У Плані евакуації, складовою частиною якого є карта (схема), зазначаються:

- висновки з оцінки обстановки у разі виникнення надзвичайної ситуації;

- порядок оповіщення населення про початок евакуації;

- кількість населення, яке підлягає евакуації, за віковими категоріями;

- терміни проведення евакуації;

- склад евакуаційних органів і терміни приведення їх у готовність;

- кількість населення, яке вивозиться різними видами транспортних засобів окремо і виводиться пішки;

- розподілення об'єктів за збірними евакуаційними пунктами, пунктами посадки, районами (пунктами) розміщення та евакуаційними напрямками;

- маршрути евакуації;

- райони (пункти) розміщення евакуйованого населення;

- пункти посадки на транспортні засоби, пункти висадки у безпечному районі, порядок доставки населення з пунктів висадки до районів (пунктів) розміщення;

- заходи щодо організації приймання, розміщення, захисту та життєзабезпечення евакуйованого населення у безпечному районі;

- порядок організації управління і зв'язку.

На карті (схемі) позначаються:

-райони розміщення евакуаційних органів, вихідні пункти та пункти посадки ;

-схема оповіщення, організації зв'язку і управління;

-розміщення евакуйованого населення по об'єктах у безпечному районі.

План евакуації населення міськради підписується головою Комісії та затверджується міським головою. Уточнюється щорічно станом на 1 січня.

Якщо на території міста буде сплановано розміщення евакуйованого населення з інших районів області,  Комісія розробляє план його приймання і розміщення у безпечних районах з картою (схемою).

У плані зазначаються:

- кількість еваконаселення за віковими категоріями, яке прибуває у місто, селище, село;

- кількість об'єктів і їх розподіл за районами у місті, сільськими і селищними радами, населеними пунктами;

- чисельність населення, яке проживає на відповідній території;

- будівлі і споруди для розміщення об'єктів господарювання;

- пункти висадки евакуйованого населення;

- порядок і терміни доставки евакуйованого населення з приймальних евакуаційних пунктів до районів (пунктів) розміщення;

- порядок розміщення евакуйованого населення;

- порядок забезпечення евакуйованого населення продуктами харчування, водою, предметами першої необхідності, медичним та іншими видами обслуговування;

- порядок оповіщення посадових осіб, які відповідають за приймання евакуйованого населення, про початок евакуації і терміни прибуття населення.

На карті (схемі) позначаються:

- місця розгортання приймальних евакуаційних пунктів, пункти висадки евакуйованого населення, розподілення об'єктів за районами (пунктами) розміщення;

- склад евакуаційних органів і термін приведення їх у готовність;

- схема оповіщення, організації зв'язку і управління;

- райони розміщення людей у безпечному районі, їх кількість, категорія і розподілення за об'єктами.

План приймання і розміщення евакуйованого населення підписується головою Комісії та затверджується  міським головою.

7.1.2. Організовує та підтримує взаємодію з органами місцевого самоврядування з питань розроблення та виконання евакуаційних заходів.

7.1.3. Здійснює методичне керівництво і контроль за роботою об'єктових евакуаційних комісій та за їх підготовкою до проведення евакуаційних заходів.

7.1.4. Приймає участь у комплексних і командно-штабних навчаннях цивільного захисту з метою практичного відпрацювання питань проведення евакозаходів.

7.1.5. Здійснює контроль за підготовкою та розподілом усіх видів транспортних засобів для забезпечення евакуаційних перевезень.

7.1.6. Визначає станції для посадки (висадки) населення та маршрути руху населення пішки.

7.2. Після отримання розпорядження на проведення евакуації здійснює наступні заходи:

7.2.1. Доводить до об’єктів  розпорядження про початок евакуації і порядок її проведення.

7.2.2. Веде контроль за здійсненням оповіщення населення про початок евакуації.

7.2.3. Уточнює розподіл обов’язків та завдання начальникам груп щодо підготовки і проведення евакуації.

7.2.4. Уточнює план евакуації населення міської ради, розрахунки на евакуацію населення і вивезення матеріальних цінностей.

7.2.5. Установлює та підтримує зв’язок  з об’єктовими евакуаційними комісіями, забезпечує координацію, організацію робіт та їх взаємодію.

7.2.6. Контролює відправку оперативних груп в райони, де здійснюється евакуація населення.

7.2.7. Доповідає міському голові про початок та хід евакуації.

8. Комісія має право:

8.1. Отримувати від керівників об’єктів  інформацію стосовно проведення евакуаційних заходів.

8.2. Отримувати необхідну інформацію від транспортної служби цивільного захисту, керівництва залізниці і автопідприємств, які забезпечують евакуаційні заходи міськради, з метою накопичення даних про транспорт, що виділяється для евакуації.

8.3. Заслуховувати керівників об’єктів  з питань, що належать до її компетенції і давати їм відповідні доручення.

9. Організація роботи Комісії:

9.1. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться  в міру необхідності. Рішення Комісії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів з числа присутніх її членів і оформляються протоколом, який підписується головою та секретарем Комісії. Рішення Комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов'язковими для виконання  підприємствами, організаціями та установами усіх форм власності.

9.2. Робота Комісії здійснюється відповідно до затвердженого головою Комісії плану роботи на рік, у якому визначається перелік заходів та зміст питань для проведення засідань. План роботи Комісії на наступний рік складається відділом з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення, підписується секретарем Комісії і затверджується головою Комісії.

9.3. Контроль за станом підготовки матеріалів до засідання Комісії, в тому числі за якістю і термінами їх підготовки, здійснює секретар Комісії. Керівники підприємств, організацій, які здійснюють підготовку матеріалів до засідань Комісії, несуть персональну відповідальність за їх своєчасність, зміст та якість.

10. Порядок проведення засідання Комісії:

10.1. Засідання Комісії веде голова Комісії,  а у разі його відсутності –  один з його заступників.

10.2. Члени Комісії беруть участь у засіданнях Комісії особисто. До участі у роботі Комісії можуть залучатися у встановленому порядку спеціалісти різного фаху, виходячи з характеру та складності вирішуваних питань (за погодженням з їх керівниками).

10.3. Особи, запрошені на засідання Комісії для розгляду окремих питань порядку денного, можуть бути присутні  під час розгляду інших питань з дозволу голови Комісії.

10.4. Члени Комісії та особи, запрошені для розгляду питань, беруть участь в обговоренні питань порядку денного засідань Комісії, вносять пропозиції, надають необхідні довідки. Обговорення питання припиняється за пропозицією голови та членів Комісії.

10.5. Після засідання Комісії відповідальні за підготовку розглянутих питань, у разі необхідності, доопрацьовують протягом 5 робочих днів проекти протокольних рішень з урахуванням зауважень та пропозицій, висловлених і схвалених учасниками засідання Комісії під час обговорення питань порядку денного, погоджують з керівниками зацікавлених організацій, підприємств, членами Комісії, іншими особами і подають їх секретарю Комісії.

10.6. Посадові особи, на яких покладено контроль за виконанням протокольних рішень Комісії, інформують про виконання (хід виконання) попередніх засідань Комісії на черговому засіданні та надають інформацію  секретарю Комісії.

11. Голова, його заступники та члени Комісії беруть участь у її роботі на громадських засадах.

12. Комісія має бланк із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.

 

Розроблено відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради

 

Начальник відділу з питань НС, мобілізаційної роботи та військового обліку

міської ради                                                                                                      

 

Керуючий справам                                                           Л.П.Азарова

Додаток 1

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

18.02.201537

 

 

ЗАГАЛЬНИЙ СКЛАД

МІСЬКОЇ ЕВАКУАЦІЙНОЇ  КОМІСІЇ

 

Керівний склад комісії:

 

Заступник міського голови - голова Комісії.

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства міської ради - перший заступник голови Комісії.

 

Начальник КП «Краснолиманська служба єдиного замовника» - заступник голови Комісії.

 

Секретаріат комісії - фахівець відділу з питань НС, моброботи та військового обліку

 

Члени комісії:

Заст. начальника ЦТП № 13 ВАТ “Укртелеком”

Начальник міського відділу освіти

Завідуючий відділом культури міської ради

Головний інженер управління агропромислового розвитку міськради

Начальник відділу економіки міськради

Заступник головного лікаря ЦПМСД ім. Лядукіна

Заст. начальника МВ УМВС України в Донецькій області

Головний інженер філії “Краснолиманський автодор”

Головний спеціаліст відділу економіки та торгівлі міськради

Начальник пасажирського сектору Краснолиманської дирекції залізничних перевезень

Голова Рубцівської сільської ради

Голова Рідкодубівської сільської ради

 

 

Розроблено та підготовлено відділом з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та військового обліку міської ради                                                                     

 

 

Спеціаліст  відділу з питань надзвичайних ситуацій,

мобілізаційної роботи та військового обліку

міської ради                                                                                                          І.Г.Чепак

 

 

Керуючий справами                                                                    Л.П.Азарова

 

 

 


 

Додаток 3

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

                                                                          18.02.201537

 

Персональний склад

міської евакуаційної комісії Краснолиманської міської ради

 

№ з/п

Посада у складі евакуаційної комісії

Займана посада

Прізвище, ім’я та по батькові 

№ телефону

службовий

домашній

1.

Голова евакуаційної комісії

Заступник міського голови

Драч Юрій Анатолійович

4-17-08

0661467815

2.

Перший заступник голови евакуаційної комісії

Начальник відділу житлово-комунального господарства міської ради

Муравльова  Олена Миколаївна

4-18-57

050-2762923

3.

Заступник голови евакуаційної комісії

Начальник КП «Краснолиманська служба єдиного замовника»

Самойлов Володимир Петрович

37-02

050-9735365

4.

Секретар комісії

Фахівець відділу з питань НС, моброботи та військового обліку

Чепак Іван Григорович

4-19-43

066-788-50-03

5.

Начальник групи зв’язку і оповіщення

Заступник начальника ЦТП № 13 ВАТ “Укртелеком”

Бєлай Володимир Вікторович

4-15-45

050-0428926

6.

Начальник групи обліку евакуації

населення

Начальник міського відділу освіти

Афоніні Юрій Анатолійович

4-12-69

4-28-55

7.

Начальник збірного евакуаційного пункту

Завідуючий відділом культури міської ради

Сичова Лідія Павлівна

4-14-31

4-41-60

8.

Начальник групи автотранспортного забезпечення

Головний інженер управління агропромислового розвитку міськради

Дворников Сергій Васильович

4-10-43

095-4269668

9.

Начальник групи матеріального забезпечення

Начальник відділу економіки міськради

Авдєєнко Надія Павлівна

4-23-01

4-26-45

10.

Начальник групи медичного забезпечення

Заступник головного лікаря ЦПМСД

ім. Лядукіна

Дяченко Валентина Василівна

4-14-04

4-19-96

11.

Начальник групи охорони громадського порядку

Заступник начальника МВ УМВС України в Донецькій області – начальник міліції громадської безпеки

Покотило Сергій Сергійович

4-19-73

4-18-75

(черговий)

12.

Керівник групи дорожнього забезпечення

Головний інженер філії “Краснолиманський автодор”

Стукало Сергій Олексійович

2-34-25

050-8275888

13.

Керівник групи організації харчування 

Головний спеціаліст відділу економіки та торгівлі міськради

Сабініна Ірина Миколаївна

4-18-49

066-3648621

14.

Керівник групи обліку перевезень залізничним транспортом

Начальник пасажирського сектору Краснолиманської дирекції залізничних перевезень

Землянський Володимир Олексійович

33-06

050-8157202

15.

Керівник групи з обліку та розміщення еваконаселення у безпечних районах

Голова Рубцівської сільської ради

Безгубов Миколай Володимирович

39-3-83

095-5642208

16.

Начальник групи обліку забезпечення, зустрічі та розміщення

Голова Рідкодубівської сільської ради

Герасіменко Володимир Володимирович

33-4-45

095-8442992

17.

 

Представники ЗЕП*

 

 

 

18.

 

Представники на пунктах посадки *

 

 

 

  • - призначаються у разі виникнення НС

 

Розроблено та підготовлено відділом з питань НС, моброботи та військового обліку міської ради

 

Керуючий справами                                                                     Л.П.Азарова

 

 

 

 

 


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144