Решение исполкома от 16.10.2013 г. №265

warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/artliman/public_html/includes/menu.inc on line 1010.
Тип документа: 
Рішення виконкому
Дата: 
16.10.2013
Номер документа: 
265

Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради Донецької області

КРАСНОЛИМАНСЬКА  МІСЬКА  РАДА

Виконавчий  комітет

РІШЕННЯ 

  

від

16.10.2013

265

м. Красний Лиман

 

 

Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради Донецької області

 

 

 

 

            Заслухавши інформацію адміністратора Центру надання адміністративних послуг Лабунець О.О. щодо організації роботи Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради на виконання Указу Президента України від 12 червня 2013 р. «Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ», відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію адміністратора Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради Лабунець О.О. про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради прийняти до відома.
  2. Відділ житлово-комунального господарства міської ради (Муравльова), відділ містобудування та архітектури міської ради (Шпак), відділ економіки, торгівлі, розвитку підприємництва і інвестиційної політики міської ради (Авдєєнко) провести інвентаризацію адміністративних послуг, які надаються у межах їх компетенції, та надати інформаційні, технологічні картки та форми заяв до Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради (Лабунець) в строк до 15.11.2013 р. для подальшого затвердження.
  3. Запропонувати Міськрайонному управлінню держземагенства у м. Красному Лимані та Краснолиманському районі (Джумалієв) в строк до 15.11.2013 р. підготувати та надати до Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради (Лабунець) інформаційні та технологічні картки по адміністративним послугам з земельних питань, які відносяться до компетенції міської ради.
  4. Юридичному відділу міської ради (Рибалко) забезпечити укладання меморандумів про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг між представництвами органів виконавчої влади, інших державних органів, їх посадових осіб, які уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги на території Краснолиманської міської ради.
  5. Загальний відділ міської ради (Донцова) скласти та затвердити графік надання консультацій відділами та управліннями Краснолиманської міської ради в Центрі надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради.
  6. Відділу інформаційних технологій міської ради (Мордвінов), міськрайонній газеті «Зоря» (Пасічник) активізувати роботу по інформуванню населення, розміщуючи в газеті та на веб-сайті відомості про надання адміністративних послуг.
  7. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

Міський голова                                                                                         Л.Г. Перебийніс

 

 

Виконавчий комітет

Краснолиманської міської ради

 

 

Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради Донецької області

 

            На вимогу ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 р. № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», Указу Президента України від 12 червня 2013 р. «Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ», з метою забезпечення виконання пункту 83.3 Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України від 12.03.2013 № 128 рішенням Краснолиманської міської ради від 17.05.2013 р. №6/23-2280  створено Центр надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради (далі  - ЦНАП).

            Закон України «Про адміністративні послуги» визначає правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг. Відкриття ЦНАП  - це один з найголовніших кроків на шляху спрощення системи надання адміністративних послуг, оскільки робота такого закладу сприятиме впровадженню інноваційного підходу обслуговування населення шляхом організації надання всіх адміністративних послуг в одному приміщенні в найкоротший термін. Досвід інших міст України та в інших країнах, показав, що створення ЦНАП сприяє на покращення якості надання кожної послуги, що позволить підвищенню роботи з наступних критеріїв:

- Для працівників, які причетні до здійснення адміністративних процедур:

  •  впорядкування роботи з документами, прискорення їх пошуку та виключення втрат документів;
  •  створення єдиного інформаційного простору збору, накопичення, аналізу всіх видів інформації;
  •  покращення стану виконавської дисципліни;
  •  скорочення кількості взаємодій із замовниками за рахунок покращення внутрішньої інформаційної та документаційної комунікації ;

- Для мешканців міста та району :

  1. забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
  2. протидія корупції, уникнення використання посередницьких послуг при отриманні адміністративних послуг;

10. отримання повної та вичерпної інформації з різних аспектів ведення підприємницької діяльності;

11. зменшення часу, необхідного для відвідання різних служб, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та дозвільно-погоджувального характеру;

12. підвищення рівня задоволеності якістю наданих адміністративних послуг;

            Рішенням виконавчого комітету Краснолиманської міської ради від 18.09.2013р. №242 затверджені інформаційні і технологічних картки  на 39 адміністративних послуг, які надаються посадовими особами Краснолиманської міської ради та виконавчим комітетом Краснолиманської міської ради. Після затвердження відповідних карток адміністратором Центру надання адміністративних послуг організовано надання по 30 адміністративним послугам шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, а саме: суб’єктам звернення надано вичерпну інформацію та консультацію щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг; прийнято від суб’єкта звернення документів, необхідних для надання адміністративної послуги, їх реєстрація та подання документів відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг; здійснюється контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. На офіційному сайті Краснолиманської міської ради створено розділ «Центр надання адміністративних послуг» на якому розміщена інформація про Центр (місцезнаходження, телефон, електронна адреса), перелік адміністративних послуг, які надаються,  інформаційні катки, бланки заяв.

            02.07.2013 року у виконавчому комітеті Краснолиманської міської ради підписаний Регламент взаємодії між центром поштового зв’язку № 11 м. Слов’янськ та виконавчим комітетом Краснолиманської міської ради щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг. Відповідно до зазначеного в інформаційних картках порядку та способу подання документів для отримання адміністративної послуги на адресу Слов’янського міського відділення поштового зв’язку ЦПЗ Донецької дирекції УДППЗ «Укрпошта» направлені інформаційні картки та форми заяв по 9 адміністративним послугам, які відповідно надаватимуться через пошту.

            Не усі відділи міської ради надали інформацію по адміністративним послугам, які належать до їх компетенції,  не надали інформаційні та технологічні катки до ЦНАП. Цей факт перешкоджає якості надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті, а також не дає можливості затвердити перелік адміністративних послуг, що вимагається ч.6 ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги».

            Також важливим кроком щодо якості надання адміністративних послуг є налагодження співробітництва між ЦНАП та «не підпорядкованими» адміністративними органами, які надають адміністративні послуги у межах своєї компетенції на території Краснолиманської міської ради, а саме: Реєстраційна служба Краснолиманського міського управління юстиції, Міськрайонне управління держземагенства у м. Красному Лимані та Краснолиманському районі, Краснолиманським МС ГДМС України (паспортний стіл), інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Донецькій області.

 

 

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг у виконавчому

комітеті Краснолиманської міської ради                                           О.О. Лабунець


Fatal error: Call to a member function return_links() on a non-object in /home/artliman/public_html/sites/all/themes/krliman/page.tpl.php on line 144